Mag wel weer eens idd.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hopen op wat onweer deze maand, nog veel te weinig van gezien.
Het is al jaren steeds minder aan het worden heb ik het idee.quote:
Ik heb daar laatst nog iets over gelezen. Zal ff kijken waar dat ook al weer stond.quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is al jaren steeds minder aan het worden heb ik het idee.
Dat kan lager!quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En met een lv van 43% kan je nou ook eindelijk eens zeggen dat het niet klam is
Eerst maar weer eens Di Wo Do doorkomen...quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:09 schreef aloa het volgende:
Dinsdag, woensdag en donderdag richting de 30 graden.
GFS laat later in augustus ook weer 30 graden zien, maar meerdere dagen achter elkaar.
Het koelt gelukkig wel goed af in de nacht.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Eerst maar weer eens Di Wo Do doorkomen...('s Morgens kun je nog wat doen buiten maar daarna alweer te warm...)
Dit had ik ook gelezen, dit gaat volgens mij over 'tijdelijk' ijs... dat zogenaamde permafrost wordt geloof ik wel nog steeds minder... maarja, of dat nu erg of niet erg is weet ik ook niet...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:47 schreef aloa het volgende:
Ik hoop toch altijd dat dit soort mensen niet serieus zijn![]()
[ twitter ]
Ik heb eens gescrolled door de posts, mijn god, alleen maar conspiracy theories. Niets anders dan dat. Lijkt mij verschrikkelijk om zo te leven... 😕quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 09:47 schreef aloa het volgende:
Ik hoop toch altijd dat dit soort mensen niet serieus zijn![]()
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |