Ik gok dat dit voor binnenlandse politiek is. Kosovo's veiligheid wordt gegarandeerd door de Navo. En de gevolgen van de laatste keer dat ze die tarten zijn nog steeds te zien in Belgrado.quote:
At his time of choosing....quote:
Bijna onvermijdelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:42 schreef Frutsel het volgende:
Wel een premium artikel van de Telegraaf voor abbohouders
https://www.telegraaf.nl/(...)it-op-europese-bodem
Komt er op neer dat Rusland baat heeft bij een tweede front in Europa omdat het niet zo lekker loopt in de Oekraine als verwacht en mede door Rusland wordt er nu via Servie gesteggeld met Kosovo (iets wat we al wisten) Rusland die verdeeldheid wil zaaien binnen Europa, binnen landen, zoals bijv ook in Georgie en Moldavie.
Maar goed, ook dat zal afgedaan worden als 'propaganda' door de andere kant van het spectrum
Wat er van waar is: Geen idee... maar iets in me zegt dat als de rust niet heel snel terug komt het hele hete jaren gaan worden waar wereldwijde escalatie een zeer rele optie lijkt.
Dat denk ik ook. Ik vraag me vooral ook af hoe Hongarije zich zal blijven gedragen mocht het misgaan tussen Servi en Kosovo. Orban is niet te vertrouwen.quote:
Oorlog is van alle tijden.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:11 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
2022: Rusland-Oekrane
2023: Rusland-Oekrane
Isral-Hamas
2024: Rusland-Oekrane
Isral-Hamas
Venezuela-Guyana?
Servi-Kosov?
Het wordt er niet gezelliger op in de wereld
quote:
Volgens mijn familie is het er niet anders dan anders. We doen hier alsof het iets is van de afgelopen paar jaar, maar dit speelt al vanaf het begin. Ik ben er in december nog geweest en heb zelf ook geen enkel verschil gemerkt t.o.v. de jaren ervoor.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:42 schreef Frutsel het volgende:
Wel een premium artikel van de Telegraaf voor abbohouders
https://www.telegraaf.nl/(...)it-op-europese-bodem
Komt er op neer dat Rusland baat heeft bij een tweede front in Europa omdat het niet zo lekker loopt in de Oekraine als verwacht en mede door Rusland wordt er nu via Servie gesteggeld met Kosovo (iets wat we al wisten) Rusland die verdeeldheid wil zaaien binnen Europa, binnen landen, zoals bijv ook in Georgie en Moldavie.
Maar goed, ook dat zal afgedaan worden als 'propaganda' door de andere kant van het spectrum
Wat er van waar is: Geen idee... maar iets in me zegt dat als de rust niet heel snel terug komt het hele hete jaren gaan worden waar wereldwijde escalatie een zeer rele optie lijkt.
Ben jij een Kosovovaraan?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mijn familie is het er niet anders dan anders. We doen hier alsof het iets is van de afgelopen paar jaar, maar dit speelt al vanaf het begin. Ik ben er in december nog geweest en heb zelf ook geen enkel verschil gemerkt t.o.v. de jaren ervoor.
Geen verschil in spanningen of hoe bedoel jij dat in dit geval?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mijn familie is het er niet anders dan anders. We doen hier alsof het iets is van de afgelopen paar jaar, maar dit speelt al vanaf het begin. Ik ben er in december nog geweest en heb zelf ook geen enkel verschil gemerkt t.o.v. de jaren ervoor.
Precies. En daarmee is de invloed in het dagelijks leven vooralsnog uiterst beperkt. Of in ieder geval niet anders dan daarvoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen verschil in spanningen of hoe bedoel jij dat in dit geval?
Heb je dan het idee dat het door de media wordt opgeklopt en aangewakkerd?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies. En daarmee is de invloed in het dagelijks leven vooralsnog uiterst beperkt. Of in ieder geval niet anders dan daarvoor.
Allebei is waar. Zo simpel is het. Helaas.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb je dan het idee dat het door de media wordt opgeklopt en aangewakkerd?
Of zie jij / familie er toch de mogelijkheid tot een gevaarlijk conflict ontstaan?
Komodovaraanquote:
Ik claim niet dat ik het conflict goed heb gevolgdquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb je dan het idee dat het door de media wordt opgeklopt en aangewakkerd?
Of zie jij / familie er toch de mogelijkheid tot een gevaarlijk conflict ontstaan?
Je zit op je verkeerde accountquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik claim niet dat ik het conflict goed heb gevolgd
Kan alleen melden wat ik van mijn ouders heb gehoord
De Servirs willen groot Servi bewerkstelligen met de hulp van Rusland
Nadat ze Kosovo bevrijd hebben, zullen ze doorgaan naar Bosnie en Kroati
Dat is wat ik iig mee heb gekregen
nvmquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |