abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212276958
Tja, ook dit zal wel weer ontsporen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 19 maart 2024 @ 07:39:22 #177
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212879218
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_212880149
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 07:39 schreef Starhopper het volgende:
[ x ]
Ik gok dat dit voor binnenlandse politiek is. Kosovo's veiligheid wordt gegarandeerd door de Navo. En de gevolgen van de laatste keer dat ze die tarten zijn nog steeds te zien in Belgrado.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_212882965
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 07:39 schreef Starhopper het volgende:
[ x ]
At his time of choosing....

Wanneer die er zin in heeft?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212882999
Gerommel = er is eigenlijk weinig aan de hand, behalve wat diplomatiek geruzie.
  Moderator donderdag 21 maart 2024 @ 12:42:26 #181
8781 crew  Frutsel
pi_212903390
Wel een premium artikel van de Telegraaf voor abbohouders
https://www.telegraaf.nl/(...)it-op-europese-bodem

Komt er op neer dat Rusland baat heeft bij een tweede front in Europa omdat het niet zo lekker loopt in de Oekraine als verwacht en mede door Rusland wordt er nu via Servie gesteggeld met Kosovo (iets wat we al wisten) Rusland die verdeeldheid wil zaaien binnen Europa, binnen landen, zoals bijv ook in Georgie en Moldavie.

Maar goed, ook dat zal afgedaan worden als 'propaganda' door de andere kant van het spectrum

Wat er van waar is: Geen idee... maar iets in me zegt dat als de rust niet heel snel terug komt het hele hete jaren gaan worden waar wereldwijde escalatie een zeer rele optie lijkt.
  donderdag 21 maart 2024 @ 12:50:00 #182
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_212903471
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 12:42 schreef Frutsel het volgende:

Komt er op neer dat Rusland baat heeft bij een tweede front in Europa omdat het niet zo lekker loopt in de Oekraine als verwacht en mede door Rusland wordt er nu via Servie gesteggeld met Kosovo (iets wat we al wisten) Rusland die verdeeldheid wil zaaien binnen Europa, binnen landen, zoals bijv ook in Georgie en Moldavie.

Maar goed, ook dat zal afgedaan worden als 'propaganda' door de andere kant van het spectrum

Wat er van waar is: Geen idee... maar iets in me zegt dat als de rust niet heel snel terug komt het hele hete jaren gaan worden waar wereldwijde escalatie een zeer rele optie lijkt.
Bijna onvermijdelijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_212903953
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2024 12:50 schreef Perrin het volgende:

[..]
Bijna onvermijdelijk.
Dat denk ik ook. Ik vraag me vooral ook af hoe Hongarije zich zal blijven gedragen mocht het misgaan tussen Servi en Kosovo. Orban is niet te vertrouwen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_212904017
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2023 11:11 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
2022: Rusland-Oekrane
2023: Rusland-Oekrane
Isral-Hamas
2024: Rusland-Oekrane
Isral-Hamas
Venezuela-Guyana?
Servi-Kosov?

Het wordt er niet gezelliger op in de wereld -O-
Oorlog is van alle tijden.
  Forum Admin donderdag 21 maart 2024 @ 13:49:44 #185
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212904055
quote:

de Oekraine
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212912286
quote:

Volgens mijn familie is het er niet anders dan anders. We doen hier alsof het iets is van de afgelopen paar jaar, maar dit speelt al vanaf het begin. Ik ben er in december nog geweest en heb zelf ook geen enkel verschil gemerkt t.o.v. de jaren ervoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_212912323
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 10:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Volgens mijn familie is het er niet anders dan anders. We doen hier alsof het iets is van de afgelopen paar jaar, maar dit speelt al vanaf het begin. Ik ben er in december nog geweest en heb zelf ook geen enkel verschil gemerkt t.o.v. de jaren ervoor.
Ben jij een Kosovovaraan?
  Moderator vrijdag 22 maart 2024 @ 10:28:58 #188
8781 crew  Frutsel
pi_212912345
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 10:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Geen verschil in spanningen of hoe bedoel jij dat in dit geval?
pi_212912842
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 10:28 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Geen verschil in spanningen of hoe bedoel jij dat in dit geval?
Precies. En daarmee is de invloed in het dagelijks leven vooralsnog uiterst beperkt. Of in ieder geval niet anders dan daarvoor.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator vrijdag 22 maart 2024 @ 12:03:32 #190
8781 crew  Frutsel
pi_212913111
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 11:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Precies. En daarmee is de invloed in het dagelijks leven vooralsnog uiterst beperkt. Of in ieder geval niet anders dan daarvoor.
Heb je dan het idee dat het door de media wordt opgeklopt en aangewakkerd?
Of zie jij / familie er toch de mogelijkheid tot een gevaarlijk conflict ontstaan?
pi_212913320
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 12:03 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Of zie jij / familie er toch de mogelijkheid tot een gevaarlijk conflict ontstaan?
Allebei is waar. Zo simpel is het. Helaas.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 22 maart 2024 @ 12:44:30 #192
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212913493
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 10:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Ben jij een Kosovovaraan?
Komodovaraan
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212914951
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 12:03 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Ik claim niet dat ik het conflict goed heb gevolgd
Kan alleen melden wat ik van mijn ouders heb gehoord

De Servirs willen groot Servi bewerkstelligen met de hulp van Rusland
Nadat ze Kosovo bevrijd hebben, zullen ze doorgaan naar Bosnie en Kroati

Dat is wat ik iig mee heb gekregen :@
  Moderator vrijdag 22 maart 2024 @ 15:20:35 #194
8781 crew  Frutsel
pi_212914959
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 15:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik claim niet dat ik het conflict goed heb gevolgd
Kan alleen melden wat ik van mijn ouders heb gehoord

De Servirs willen groot Servi bewerkstelligen met de hulp van Rusland
Nadat ze Kosovo bevrijd hebben, zullen ze doorgaan naar Bosnie en Kroati

Dat is wat ik iig mee heb gekregen :@
Je zit op je verkeerde account :)
pi_212914976
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 15:20 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Je zit op je verkeerde account :)
nvm

[ Bericht 9% gewijzigd door Ali_boo op 22-03-2024 17:42:01 ]
pi_212916462
Dit zal Vucic als provocatie zien

twitter
pi_212916503
twitter
pi_213938189
Interessant

twitter
pi_213941998
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2024 19:37 schreef Ali_boo het volgende:
Interessant

[ x ]
Nou wat spannend.
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
pi_213942118
quote:
14s.gif Op zondag 16 juni 2024 19:37 schreef Ali_boo het volgende:
Interessant

[ x ]
Er is niets interessants aan deze vazal, deze immorele figuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')