Dit inderdaadquote:Op zondag 31 juli 2022 20:40 schreef koffiekoekjes het volgende:
Als je een bonus krijgt is dat gewoon relevant.
Mensen die geen bonus krijgen
Valt mee hoor. Ik heb slechts een keer of 10 ruzie staan maken met de bedrijfsleider en krijg nu geen bonuskaart meer. Gelukkig kan ik mij wel verkleden en dan alsnog boodschappen doen!quote:Op zondag 31 juli 2022 20:45 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Elke keer dat ik boodschappen doe krijg ik bonus, hoe hard moet je het verpesten om dat niet te krijgen.. Ben je dan je kaart vergeten ofzo
Geen bonuskaart app op je tella hebbenquote:Op zondag 31 juli 2022 20:45 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Elke keer dat ik boodschappen doe krijg ik bonus, hoe hard moet je het verpesten om dat niet te krijgen.. Ben je dan je kaart vergeten ofzo
Wat heb je daar dan aan en waarom doen ze zo dom?quote:
kil alsof jij tella zetquote:Op zondag 31 juli 2022 20:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Geen bonuskaart app op je tella hebben
Wat klinkt dit treurigquote:Op zondag 31 juli 2022 20:39 schreef Näsenbar het volgende:
Met het laatste bedrijfsfeest waren we naar Lapland gegaan en toen werden we per afdeling in een pod gedaan en om klokslag 12 uur werd de jaarwinst bekend gemaakt in het noorderlicht, was echt legendarisch! Daarna kreeg de directeur nog een gouden medaille en een bonus van 800.000 excl. bonus, wat een baas
Akkoord met de klacht.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:26 schreef corehype het volgende:
Maar wel gierig doen over het verdelen ervan aan hun loonslaven
Wat heb je daar dan aan en waarom doen ze zo dom?
Ik heb bij kleinere bedrijven gewerkt waar je winstuitkering kreeg en ze niet moeilijk deden.
De andere bedrijven die wel kinderachtig waren... daar ging men snel weg.
En waarom zouden ze dat niet doen? Ze zijn Malle Henkie niet.
Dat mag niet in Nederland.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:01 schreef WammesWaggel het volgende:
En als het straks tijdens de recessie slecht gaat vragen om een loonoffer zeker?
Bedrijven die geen salarisverhoging geven aan het begin van dit jaar hebben toch ook in principe 10% van hun medewerkers ingehouden?quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:37 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat mag wel degelijk, of je ermee moet ingaan is een tweede...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |