Is beter ookquote:Op zondag 31 juli 2022 15:27 schreef Sabata het volgende:
Sainz is zelf de nieuwe engineer van Ferrari mbt strategie
Bedankt Hans.quote:
Een Checoburger graag.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nu Perez nog naar de McDonaldsband.
Ferrarigodenquote:Op zondag 31 juli 2022 15:29 schreef PzKpfw het volgende:
Ferrari kennende gooien ze de race wel weer weg met domme tactische keuzes.
Of autotje in brandquote:Op zondag 31 juli 2022 15:29 schreef PzKpfw het volgende:
Ferrari kennende gooien ze de race wel weer weg met domme tactische keuzes.
2 seconden per rondequote:
Met de vorige banden deed Red Bull het in 1,8 secquote:Op zondag 31 juli 2022 15:31 schreef RAVW het volgende:
het is toch raar 4 banden verwisselen in nog geen 2.6 sec
Slecht als je op uurbasis werktquote:Op zondag 31 juli 2022 15:31 schreef RAVW het volgende:
het is toch raar 4 banden verwisselen in nog geen 2.6 sec
Samequote:
Water is nat.quote:
Correctquote:
Is al het hele jaar bedroevendquote:
'Geluk' voor Sainz.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:33 schreef SiGNe het volgende:
Ferrari feelt weer ens met de pitstopstrategie voor Leclerc
dacht ik ook aan ... je kan aardig wat auto's doen dan in een uurtjequote:
Ja, vlag maar af.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:33 schreef franklop het volgende:
P4 is dan ook wel prima voor vandaag na zo'n Q
Water is nat.quote:
Max kennende gaat ie voor de winst. Of in ieder geval een podium.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:33 schreef franklop het volgende:
P4 is dan ook wel prima voor vandaag na zo'n Q
Dan hebben die wel erg veel verloren in de laatste paar ronden.quote:
Ook jaquote:Op zondag 31 juli 2022 15:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan hebben die wel erg veel verloren in de laatste paar ronden.
Dan gaat hij een falende Ferrari nodig hebben denk ik.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Water is nat.
[..]
Max kennende gaat ie voor de winst. Of in ieder geval een podium.
Volgens mij hebben ze de flessen voor vandaag al weer aangebrokenquote:Op zondag 31 juli 2022 15:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
Regie heeft gisteren teveel palinka weggetikt
Het was dan ook wel vroeg donker vandaag.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de flessen voor vandaag al weer aangebroken
Sneller dan Sainz nu ook.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:35 schreef StephanL het volgende:
Verstappen heeft het tot nu toe prima gedaan
Race is nog niet voorbij, het kan alle kanten nog opquote:Op zondag 31 juli 2022 15:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan gaat hij een falende Ferrari nodig hebben denk ik.
P2 is nog wel mogelijk
We zijn het gewend.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:35 schreef StephanL het volgende:
Verstappen heeft het tot nu toe prima gedaan
Russell proefkonijn?quote:Op zondag 31 juli 2022 15:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wel eindelijk vrij baan.
Verbazend trouwens dat Russell tot nu toe de Ferrari s voorblijft.
Russell houdt dit niet meer lang vol schat ikquote:Op zondag 31 juli 2022 15:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wel eindelijk vrij baan.
Toch is het de bedoeling dat ze allemaal dezelfde kant op gaanquote:Op zondag 31 juli 2022 15:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Race is nog niet voorbij, het kan alle kanten nog op
quote:Op zondag 31 juli 2022 15:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Toch is het de bedoeling dat ze allemaal dezelfde kant op gaan
Ferrari heeft gewoon totaal geen pace. Dat Verstappen er nu al dicht achter zit zegt genoeg.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wel eindelijk vrij baan.
Laatste seizoen hopelijk.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ricciardo wil tot nu toe ook nog niet echt vandaag hè?
Say whut?quote:Op zondag 31 juli 2022 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ricciardo wil tot nu toe ook nog niet echt vandaag hè?
De wijde lijn van Alonso zelf hielp ook niet meequote:Op zondag 31 juli 2022 15:39 schreef Nattekat het volgende:
Ocon verneukt het even voor zichzelf en Alonso
quote:Op zondag 31 juli 2022 15:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Laat Alonso z'n boordradio eens horen, die moet ZIEDEND zijn.
Zullen teveel expletives voor de tere internationale kijkers inzitten. Bleeper kan het niet aanquote:Op zondag 31 juli 2022 15:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Laat Alonso z'n boordradio eens horen, die moet ZIEDEND zijn.
Max komt wat tekortquote:
Gewoon stabiel op 2,5/2,7quote:
Nah, Ocon maakt vaker dat soort foutenquote:Op zondag 31 juli 2022 15:40 schreef LTVDK het volgende:
Zijn ze bij Alpine de Ferrari tactics aan het toepassen?
Ach, als het systeem met de radio van Max overweg kan mag het geen probleem zijnquote:Op zondag 31 juli 2022 15:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zullen teveel expletives voor de tere internationale kijkers inzitten. Bleeper kan het niet aan
*Piep piep pieeeeeeeeep piep pieeeep piep piep*quote:Op zondag 31 juli 2022 15:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zullen teveel expletives voor de tere internationale kijkers inzitten. Bleeper kan het niet aan
Hoop het niet.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:40 schreef Gunner het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor de bekende Ferrari implosie
quote:Op zondag 31 juli 2022 15:40 schreef D_A het volgende:
Wel mooi dat de Alpines, AM, AT, Haas & Williams allemaal achter elkaar zitten.
Vast niet...zeggen ze alleen om het spannend te makenquote:
Iemand pakt zo de tuinslang.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vast niet...zeggen ze alleen om het spannend te maken
Jouw probleemquote:Op zondag 31 juli 2022 15:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik begin met de race een grotere hekel te krijgen aan de viaplay commentatoren.
Allebei eraf?quote:
Nog niet eens op de helft..quote:
Halverwege de race de regels veranderenquote:Op zondag 31 juli 2022 15:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
er zou regen komen, alleen is dat blijkbaar ingetrokken
Dat zou wat zijnquote:
Nelson valt mee, maar dat ULTRA getetter van Melroy er tussen door werkt op de zenuwen. Ik zou Kalff en Melroy wisselenquote:Op zondag 31 juli 2022 15:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik begin met de race een grotere hekel te krijgen aan de viaplay commentatoren.
Dat sowieso!quote:Op zondag 31 juli 2022 15:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, ik zou het wel geniaal vinden als het hem wel lukt.
Raussell voorbij!quote:
Komen nu dichterbijquote:Op zondag 31 juli 2022 15:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sainz en Verstappen profiteren hier nog niet echt hard van...
Liever dat iedereen bij elkaar komt en Verstappen met een undercut de leiding pakt straks.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:46 schreef SiGNe het volgende:
Hopen dat Russell enb Leclerc er samen afschieten, goed voor het kampioenschap van Max
Vanaf NU hoop ik dat ookquote:Op zondag 31 juli 2022 15:47 schreef Breekfast het volgende:
Ik hoop echt dat George nog naast het podium gaat eindigen.
2.3 achter Sainzquote:
Rijdt zijn race.quote:
Arme Georgequote:
Ultravaakquote:Op zondag 31 juli 2022 15:49 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoe vaak kun je 'geweldig' zeggen, viaplay
Max hoeft hem alleen maar uit te rijden en geen risico te nemen. Seizoen duurt nog langquote:
Bandenmanagement. Slim want we zijn nog niet eens halverwege.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:50 schreef ConFoosedOne het volgende:
[..]
Moet 2.5sec acher sainz blijven van zijn engineer
Is ook zo, maar hij heeft een racehart, dus die wil ook meer.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Max hoeft hem alleen maar uit te rijden en geen risico te nemen. Seizoen duurt nog lang
Denk het ookquote:
Ja maar er is niks verloren op p4 of misschien nog 3. Dat weet ie ook welquote:Op zondag 31 juli 2022 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is ook zo, maar hij heeft een racehart, dus die wil ook meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |