Geen idee of ravi een piemel of kut heeftquote:Op zondag 31 juli 2022 12:00 schreef Marsenal het volgende:
Gendervrij opvoeden, geen idee wat dat in de praktijk inhoudt, maar die vaders zijn allebei twee zachtgekookte eieren, dus als kleine Ravi straks 2 jaar oud is en in de speelgoedwinkel een dikke vette vorkheftruck aanwijst, krijgt ie gewoon een dikke vette vorkheftruck en gaat ie later lekker mokkeltjes neuken met z'n pik.
Dit klinkt niet gendervrijquote:Op zondag 31 juli 2022 12:11 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Geen idee of ravi een piemel of kut heeft
Mocht bij wel een pik hebben en vragen om een vorkheftruck dan krijgt hij die niet maar moet hij spelen met een Barbie
Andersom als ze wel een kut heeft en vraagt om een Barbie dan moet ze spelen met een vorkheftruck
De baby bij mij thuis moet om 19.30 slapen en om 7.30 weer ontbijten en er is geen kloot wat ie er kan over zeggenquote:Op zondag 31 juli 2022 12:14 schreef Scuidward het volgende:
Dit kan je toch geen dwang noemen. Op die leeftijd is zowat alles dwang.
Laat ze eerst maar eens volzinnen leren voor we ze serieus gaan nemen.quote:Op zondag 31 juli 2022 12:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De baby bij mij thuis moet om 19.30 slapen en om 7.30 weer ontbijten en er is geen kloot wat ie er kan over zeggen
Meestal als ze het hebben over gendervrij opvoeden, dan komt het er op neer dat ze het kind richting een ander gender pushen dan dat het werkelijk is.quote:Op zondag 31 juli 2022 12:20 schreef pokkerdepok het volgende:
dat zeggen ze toch, dat het gender vrij is, dus zonder dwang om een meisje of jongetje te zijn.
dat verzin jequote:Op zondag 31 juli 2022 12:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Meestal als ze het hebben over gendervrij opvoeden, dan komt het er op neer dat ze het kind richting een ander gender pushen dan dat het werkelijk is.
Nee.quote:
Inderdaad, straks groeit zo'n kind op met liefhebbende ouders, bahquote:Op zondag 31 juli 2022 11:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Klacht: je zal maar zulke ouders hebben
welnee.. genderneutraal opvoeden betekend dat je een kind zichzelf laat zijn, niet een richting op stuurt.quote:Op zondag 31 juli 2022 12:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb zovaak voorbij zien komen dat gezinnen met kleurig haar het kind gendervrij zeggen te gaan opvoeden.
Maar ondertussen wel bepalen dat het kindje zijn lievelings kleur roze is ect ect
Dan zijn het kutouders idd. Maar gender vrij opvoeden is op zich geen drama mits goed uitgevoerd.quote:Op zondag 31 juli 2022 12:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb zovaak voorbij zien komen dat gezinnen met kleurig haar het kind gendervrij zeggen te gaan opvoeden.
Maar ondertussen wel bepalen dat het kindje zijn lievelings kleur roze is ect ect
Ik heb zo vaak voorbij zien komen dat gezinnen het kind gembervrij opvoeden.quote:Op zondag 31 juli 2022 12:26 schreef schommelstoel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |