Zal tov gisteren wel behoorlijk beter moeten, vooral achterin, tegen Monaco.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als PSV Champions League haalt is die zure nasmaak van de gemiste titel vorig jaar toch wel 100 procent weggespoeld lijkt me, zeker als je 2 prijzen in directe confrontaties met Ajax kunt pakken.
Beker+Cruijffschaal+CL halen staat voor mij wel gelijk aan een landstitel.
Moet het ook nog maar zien hoor. Te vaak fout gegaan om er al te optimistisch over te zijn.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zal tov gisteren wel behoorlijk beter moeten, vooral achterin, tegen Monaco.
gewoon Teze rechtsback zetten en niet Hoeverquote:Op zondag 31 juli 2022 10:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zal tov gisteren wel behoorlijk beter moeten, vooral achterin, tegen Monaco.
Vorig jaar toen Tadic Antony omduwde in de Klassieker was toch wel het toppunt. Dat heb ik echt nog nooit gezienquote:Op zondag 31 juli 2022 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kansloze spelbederf wordt daar al jaren niet meer gecorrigeerd omdat ze de illusie hebben dat het bij WINNAARSMENTALITEIT hoort.
Ondertussen heeft het ze bijvoorbeeld wel een finale gekost (lol)
quote:Op zondag 31 juli 2022 10:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Bakayoko kan wel vriendje van de coach zijn maar
Het werd nog hilarischer toen Antony op krukken de perskamer binnenkwamquote:Op zondag 31 juli 2022 10:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vorig jaar toen Tadic Antony omduwde in de Klassieker was toch wel het toppunt. Dat heb ik echt nog nooit gezien
Ik vind Antony zonder twijfel de grootste lul die ik ooit in de Eredivisie heb zien rondlopen. En ik heb er veel gezien.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vorig jaar toen Tadic Antony omduwde in de Klassieker was toch wel het toppunt. Dat heb ik echt nog nooit gezien
Oneens. Ik vind Alvarez veel erger. Antony is een zuiger en een totaaldebiel, maar die doet zelden doelbewuste aanslagen om iemand uit te schakelen.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind Antony zonder twijfel de grootste lul die ik ooit in de Eredivisie heb zien rondlopen. En ik heb er veel gezien.
En Alvarezquote:Op zondag 31 juli 2022 10:59 schreef Gutanoth het volgende:
Grappig dat wij bekend stonden om klootzakken zoals Toivonen en bommel, maar die waren echt niks vergeleken met antony en tadic
ik vond Toivonen wel een schijnheilig ventje met geniepige overtredingen vaak zonder dat de bal in de buurt was, die had in dit VAR tijdperk wel vaak de kleedkamer op moeten zoekenquote:Op zondag 31 juli 2022 10:59 schreef Gutanoth het volgende:
Grappig dat wij bekend stonden om klootzakken zoals Toivonen en bommel, maar die waren echt niks vergeleken met antony en tadic
Vergeet Strootman niet met zijn verongelijkte rotkop.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:59 schreef Gutanoth het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2022 11:20 schreef Gutanoth het volgende:
Ook prachtig toch ook voor schreuder, na de wedstrijd gewoon een knuffel gekregen van Ruud van Nistelrooy. Droom die uitkomt voor hem
Precies dit dacht ik dus ook. Hij is gewoon een Ajacied. Had het idee dat zijn ego ineens x 5 was ofzo, vind zich in ieder geval het mannetje. Dat was bij PSV stukken minder.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Na gisteren bij mij ook geen gevoel van 'kut, hij gaat naar Ajax' meer. Hij hoort daar gewoon. Qua spel, qua houding. Gewoon een echte Ajacied.
Beetje een dooddoener dit. Soms is iemand gewoon zó goed in dat specifieke stukje dat het nauwelijks te verdedigen is. Iedereen wist ook dat Robben naar binnen kwam en met links in de lange hoek schoot, toch kon bijna niemand het verdedigen.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
gewoon Teze rechtsback zetten en niet Hoever
ging het meteen vele malen beter
iedereen weet hoe bergwijn scoort, de enige manier hoe steven kan scoren, behalve Ki-Jana schijnbaar anders deed je wel een poging om te verdedigen
en met Saibari i.p.v. Bakayoko beginnen, Bakayoko kan wel vriendje van de coach zijn maar gisteravond liet hij werkelijk niks zien, en Saibari meteen met eerste acties gevaarlijker
Bergwijn is absoluut geen Robben in zijn onstopbare voorspelbaarheid. Hij werd gisteren gewoon slecht verdedigd bij die goal.quote:Op zondag 31 juli 2022 12:42 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener dit. Soms is iemand gewoon zó goed in dat specifieke stukje dat het nauwelijks te verdedigen is. Iedereen wist ook dat Robben naar binnen kwam en met links in de lange hoek schoot, toch kon bijna niemand het verdedigen.
Wat pijnlijk voor Ajax trouwensZoveel geld uitgeven en dan zo smerig hard afgedroogd worden.. Ai ai ai.
Wat het voor Ajax genant maakt is dat de Cruijffschaal voor hen altijd een thuiswedstrijd is. Een nederlaag met 2 goals verschil in eigen huis vind ik toch altijd wel vrij pijnlijk. Verder wel beslist op momenten al had PSV ook een enorm kansenvoordeel volgens ESPN.quote:Op zondag 31 juli 2022 12:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bergwijn is absoluut geen Robben in zijn onstopbare voorspelbaarheid. Hij werd gisteren gewoon slecht verdedigd bij die goal.
Hij schoot hem wel geniaal binnen, al was een kruising nog mooier geweest.
Overigens vind ik niet dat Ajax afgedroogd is. Dit kon tot aan de rode kaart twee kanten op.
Mwaa, die van Antony was wel erg sterk tegendraads ingeschoten. Keeper beweegt naar hem toe en wordt aan de andere kant gepasseerd. Het ziet er wat knullig uit omdat hij hem nog wel raakt, maar ik reken hem die goal niet aan. Elke keeper dekt in die situatie de korte hoek.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vonden jullie van de keeper trouwens? Toch aan 2 tegengoals schuldig lijkt me, die van Antony was ook niet bepaald onhoudbaar.
Die goal van Antony ging echt dwars door het midden, 2 meter van de paal ofzo. Maar goed, verder lijkt hij me ook wel een stuk beter dan de grabbelkeepers van de laatste 2 jaar ja.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mwaa, die van Antony was wel erg sterk tegendraads ingeschoten. Keeper beweegt naar hem toe en wordt aan de andere kant gepasseerd. Het ziet er wat knullig uit omdat hij hem nog wel raakt, maar ik reken hem die goal niet aan. Elke keeper dekt in die situatie de korte hoek.
Hij had misschien iets verder uit kunnen lopen om de verre hoek beter af te dekken, maar het gaat me te ver om hem schuld te geven aan die goal.
En hij hield er ook wel een paar heel mooi uit. Al met al beter dan Drommel en ik heb de hoop dat hij ook een verbetering blijkt tov Mvogo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |