Wolfhezequote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:48 schreef Dries4Ever het volgende:
haha, ze zit daar helemaal niet, ze ligt nu bij mij in bed gewoon in Wolfheze en wij gaan zometeen voor de 4de keer vandaag ketsen
Als je dat deed zat je nu niet op fok!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:59 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
lach wat je wil maar ik neuk je chick vanavond en jij niet
Als je maar weg blijft van het spoorquote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:48 schreef Dries4Ever het volgende:
haha, ze zit daar helemaal niet, ze ligt nu bij mij in bed gewoon in Wolfheze en wij gaan zometeen voor de 4de keer vanavond ketsen
Dit doet TS regelmatig denk ikquote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:49 schreef Enchanter het volgende:
Neuk je matties () in hun reet en zuig ze leeg
Die zaademmer van je is inmiddels al gevuld door een hoop anderequote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:46 schreef jigggy het volgende:
En loopt me allemaal vunzige berichtjes te sturen terwijl ik met matties ben
Nu bloedje geil
Inb4 derrabbit die zegt dat het niet waar is
Hebben er niet genoeg bevestigd dat ik geen act ben?quote:Op zondag 31 juli 2022 00:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar die Jiggy act is niet meer leuk stop er maar mee
Veel suc6 met je leven danquote:Op zondag 31 juli 2022 01:00 schreef jigggy het volgende:
[..]
Hebben er niet genoeg bevestigd dat ik geen act ben?
Ambtenaren, managers en andere lui zonder toegevoegde waarde in deze wereldquote:Op zondag 31 juli 2022 03:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Welke knuppel gebruikt nou het woord legit
Ik kn bevestigen dat managers het woord legit gebruikenquote:Op zondag 31 juli 2022 08:39 schreef Staatsgreepje het volgende:
[..]
Ambtenaren, managers en andere lui zonder toegevoegde waarde in deze wereld
Jigggy lijkt me juist totaal geen act maar eerder een net iets te eerlijke jongen die soms wat onhandig is met bepalen hoeveel hij op een forum als klb over zichzelf post.quote:Op zondag 31 juli 2022 00:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar die Jiggy act is niet meer leuk stop er maar mee
Ja. Genotquote:Op zondag 31 juli 2022 09:21 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Is dit wie ik denk dat het is @:jigggy en als dat zo is
WAAROM
Ook goedemiddag compagnonquote:Op zondag 31 juli 2022 11:15 schreef pferdfahrer het volgende:
volgende week weer het zoveelste janktopic van deze broekenvouwer dat zn wijfie door meerdere kerels is uitgewoond gedurende haar vakantie in kroatie en zodoende afstand heeft genomen van TS vanwege zijn beperkte kwaliteiten
quote:Op zondag 31 juli 2022 08:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je kloon erbij halen om deze bevestiging te posten
quote:Op zondag 31 juli 2022 03:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Welke knuppel gebruikt nou het woord legit
...................................................................................quote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 14:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
...................................................................................
Clownesk weer.
lekkerquote:Op zondag 31 juli 2022 15:58 schreef C.L.Werner het volgende:
Iedereen die TS jigggy haat neuk ik in de reet gr gr
In het GGZ gebouw?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:48 schreef Dries4Ever het volgende:
haha, ze zit daar helemaal niet, ze ligt nu bij mij in bed gewoon in Wolfheze en wij gaan zometeen voor de 4de keer vanavond ketsen
quote:Op zondag 31 juli 2022 15:58 schreef C.L.Werner het volgende:
Iedereen die TS jigggy haat neuk ik in de reet gr gr
quote:Ik schrijf het even van me af, van de week 2e date met n meisje gehad,seks gehad, maar erna zegt ze ja ben nog niet klaar voor een relatie ,is begrijpelijk en haar eigen keus die ik respecteer,ze wilt nu scharrelen maar ik weet niet Of ik dat zelf wil
Maar ik heb oprecht in de afgelopen 4 jaar enkel vrouwen gehad die me leuk vonden om een tijdje mee te neuken,en me daarna afkapte ,iedere vrouw waar ik daadwerkelijk mn best voor wilt doen ze me als een soort gare neukpop, en daardoor voel ik me tering onzeker ,alsof ik een beetje in inhoudloze zak hooi ben met een leuk koppie ofzo
Sad jigggy
Vandaag even n dagje sip
Ze staan voor je koud in nimma broer grquote:Op maandag 1 augustus 2022 08:26 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Niffo alles wel wanneer gaan we die halve liters klappen gr gr
Aight no spang laten we plannen broquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:05 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ze staan voor je koud in nimma broer gr
Kom van het weekend broerquote:Op maandag 1 augustus 2022 17:01 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Aight no spang laten we plannen bro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |