Zijn viesdikke hoerenmoeder op een driewieler.quote:
Zijn politiek correctheid als het uitkomt siert hem daarentegen wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Dat zat er dan al vroeg in, hij vraagt nog steeds wel eens om likes op twitter.
ajax staat achterquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is toch een prijsje van niks. Sneu gedoe.
En dan kopen ze een linksback die niet kan verdedigen en een mokerlompe neger die alleen maar dom in de duels wil komenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:57 schreef Buitendam het volgende:
Ajax heeft wel een hele hoop ouwe zooi, zeg. Wat een gefrustreerde bende.
Hij is wat dat betreft echt niks veranderd.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn politiek correctheid als het uitkomt siert hem daarentegen wel.
Om vervolgens rellen te verheerlijken
zelfde iq waarschijnlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:57 schreef Fosive het volgende:
Xavi lijkt me het type Noa Lang met debiele verongelijkte gebaartjes
Ja het gaat snel bergafwaarts met zo'n jongen helaasquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bergwijn is wel in één keer een onsympathieke kut-Ajacied geworden hè. Soepele transitie.
Zitten ze nou aan de alcohol?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Voor alle Ajacieden die nu in de put zitten, ik wil graag deze foto van mijn cavia's delen om je op te vrolijken.
[ afbeelding ]
Goh gek hequote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:57 schreef trein2000 het volgende:
Ajax oogt wat gefrustreerd. Ietsiepietsie maar hoor.
Lekker geld verbranden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan kopen ze een linksback die niet kan verdedigen en een mokerlompe neger die alleen maar dom in de duels wil komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |