Neem een tas en denk er nog ff over naquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:11 schreef Sfancta het volgende:
Fijne vakantie en een goede keuze, ik denk er ook aan.
voor altijd hoop ik?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:11 schreef Sfancta het volgende:
Fijne vakantie en een goede keuze, ik denk er ook aan.
haha @CoolGuy reactie! LOOOOOOOOLquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Het moment dat je wist dat zou komen....is eindelijk......hierrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik loop hier al een tijdje mee rond, de beste KLB'ers zijn al vertrokken, het is gewoon niet meer zo als tien jaar geleden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:40 schreef Leandra het volgende:
Dat zou heel jammer zijn.
Ga eerst gewoon op vakantie en als je dan nog steeds geen inspiratie hebt kun je altijd nog op anoniem gaan.
Dat je weggaat moet je zelf weten.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:43 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik loop hier al een tijdje mee rond, de beste KLB'ers zijn al vertrokken, het is gewoon niet meer zo als tien jaar geleden.
Bovendien ga ik hele andere dingen doen.
Kappen bij de betoncentrale en de kringloop overnemen.
Nu ik nog een rug heb.
Je hebt nog gelijk ook, laat maar lekker open.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:06 schreef BasEnAad het volgende:
Zo dramatisch ook weer. Is echt van dat borderline-gedrag om gelijk je hele account weg te pleuren. Je kunt ook gewoon niet inloggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |