VARREDquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:18 schreef Middelpunt het volgende:
Ongelofelijk, hoeveel hulp hebben ze weer nodig. Dit kan toch gewoon echt niet wat die VAR nu deed.
Dus niet ingrijpen bij de penalty tegen De Jong, geen rood bij de elleboog en wel ingrijpen bij hands terwijl de VAR daar niet voor is. Goed verhaal weer.
Goed verhaal chefquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:18 schreef Middelpunt het volgende:
Ongelofelijk, hoeveel hulp hebben ze weer nodig. Dit kan toch gewoon echt niet wat die VAR nu deed.
Dus niet ingrijpen bij de penalty tegen De Jong, geen rood bij de elleboog en wel ingrijpen bij hands terwijl de VAR daar niet voor is. Goed verhaal weer.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:18 schreef Middelpunt het volgende:
iNtEreSseErt miJ NiEtquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:20 schreef Zorro het volgende:
Die schaal interesseert me niks, maar het is bedroevend om in de eerst officiele wedstrijd alweer te zien dat de arbitrage weer erg op amsterdamse hand is dit seizoen.
Ik denk dat je deze bedoelt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Van Nistelrooy zich maar kan inhouden als het straks in zijn voordeel valt Macedonië ? Stijl
Gras is groen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:21 schreef Cupfighter het volgende:
Het PSV gejank begint alweer vroeg zeg
Oh moet je dat zo typen.quote:
Technisch gezien klopt dit, want Tadic speelt met nummer 10.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Direct geschoten met 10 man voor hem.
Geen blunder.
Oeoeoe die teringhond!! Aldus Leoline de junior accountantquote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:22 schreef leolinedance het volgende:
Wel een zegen dat die teringhond van een Tagliafico weg is
Dat was idd genantquote:
Die ja.quote:
Gaat het?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 21:23 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Oeoeoe die teringhond!! Aldus Leoline de junior accountant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |