abonnement Unibet Coolblue
pi_206027669
Compleet Roggenrola community day vergeten. 0 gevangen. :')
  maandag 19 september 2022 @ 13:41:28 #77
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_206029394
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 11:23 schreef Vermecelli het volgende:
Compleet Roggenrola community day vergeten. 0 gevangen. :')
Het was toch bar slecht weer.
Ik ben met de paraplu even naar de supermarkt gelopen zodat ik de opdrachten gedaan had. Uiteindelijk 6 shiny's.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  Moderator maandag 19 september 2022 @ 14:19:01 #78
42184 crew  DaMart
pi_206029900
Wij moesten naar een verjaardag, dus ik kon alleen als passagier vanuit de auto spelen... telkens hopend dat een verkeerslicht nog even wat langer op rood bleef, zodat ik hele cluster kon shinychecken :').

Uiteindelijk 2 shinies gevangen en daarna gestopt, omdat ik er eerder al eens eentje had gevangen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  dinsdag 20 september 2022 @ 09:34:11 #79
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_206037697
Ik speel ook PG en ik zou graag in de OP komen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_206038186
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 13:39 schreef Piperidine het volgende:
Ook maar Munna's aangeklikt en bij de vierde encounter shiny!

Maar Elgyem zit ik op 200+.
Odds 1 op 512 als het goed is.
Ik heb er 4 kunnen pakken :p
pi_206038363
Ah, de nieuwe Litwick community day ga ik wel proberen te spelen. 3x XP, 2x normale candy en meer kans op XL candy. Dat is zeker de moeite met nog een lucky egg.
  woensdag 21 september 2022 @ 05:43:54 #82
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_206047288
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 17:18 schreef Piperidine het volgende:
Iemand al een shiny Elgyem gevangen?
Ik *O* op de eerste dag van de huwelijksreis in Orlando :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_206211850
Nieuw event is weer gestart, ben benieuwd.Tis hier ook erg rustig op het forum, spelen jullie nog veel?

Afgelopen twee weken paar leuke shinies te pakken, Elekid, costume Kirlia en Absol, Phanpy en Teddiursa.
Verder niet zo heel veel gespeeld. Ben levvel 44, maar qua XP allang 45. Maar moet nog 36 x winnen van de Go Rocket leaders.. Ik vind dat vechten niks aan..
Alius aliud dicit
  woensdag 5 oktober 2022 @ 14:44:59 #84
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_206212648
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 11:06 schreef Vermecelli het volgende:
Ah, de nieuwe Litwick community day ga ik wel proberen te spelen. 3x XP, 2x normale candy en meer kans op XL candy. Dat is zeker de moeite met nog een lucky egg.
Zorgen dat je Gengar mega evolved en nog meer candy binnen harken :9
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 15:04:59 #85
42184 crew  DaMart
pi_206212848
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:38 schreef Mrmime het volgende:
Nieuw event is weer gestart, ben benieuwd.Tis hier ook erg rustig op het forum, spelen jullie nog veel?

Afgelopen twee weken paar leuke shinies te pakken, Elekid, costume Kirlia en Absol, Phanpy en Teddiursa.
Verder niet zo heel veel gespeeld. Ben levvel 44, maar qua XP allang 45. Maar moet nog 36 x winnen van de Go Rocket leaders.. Ik vind dat vechten niks aan..
Ik speel nog wel maar denk wat minder met dit event. Weinig echt leuke spawns om het spel meer dan een of twee keer per dag voor te openen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_206213510
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:38 schreef Mrmime het volgende:
Nieuw event is weer gestart, ben benieuwd.Tis hier ook erg rustig op het forum, spelen jullie nog veel?

Afgelopen twee weken paar leuke shinies te pakken, Elekid, costume Kirlia en Absol, Phanpy en Teddiursa.
Verder niet zo heel veel gespeeld. Ben levvel 44, maar qua XP allang 45. Maar moet nog 36 x winnen van de Go Rocket leaders.. Ik vind dat vechten niks aan..
Speel het echt stukken minder, doe de dagelijkse dingen en vaak klaar. Voor community days of events slinger ik PGSharp aan, zo lui ben ik er mee geworden. Af en toe een Shiny gevangen, maar die boeien mij niet zoveel, net als de Mega varianten. Wil gewoon nieuwe pokemons. Heb hetzelfde met dat vechten, nu eindelijk 50 x een boss verslagen en level 45, level 46 gaat deze week ook wel lukken.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_206221279
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 13:38 schreef Mrmime het volgende:
Nieuw event is weer gestart, ben benieuwd.Tis hier ook erg rustig op het forum, spelen jullie nog veel?

Afgelopen twee weken paar leuke shinies te pakken, Elekid, costume Kirlia en Absol, Phanpy en Teddiursa.
Verder niet zo heel veel gespeeld. Ben levvel 44, maar qua XP allang 45. Maar moet nog 36 x winnen van de Go Rocket leaders.. Ik vind dat vechten niks aan..
Als ik 10 pokemon vang op een dag is het veel. CD vang ik meestal wel 3 shinies voor de heb, maar zelfs dat vergeet ik nog wel eens haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_206224000
Ik speel op een lager tempo, wel veel met de Gotcha nog aan, en als er een raid zit op de gym bij m'n werk dan doe ik die ook wel. Laatste keer dat ik een 5* raid deed met een club mensen op straat is echt al heel lang geleden.

Ik hou per event wel bij wat er bij komt en ik zorg wel dat ik daar wat van vang. In dit soort events (nu met evolueren) vang ik wel veel Kadabra's zodat ik mijn Alakazam nog kan boosten. Maar het is niet meer op het tempo van 2 jaar geleden :P.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 20:53:20 #89
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_206229167
Ik speel nog wel regelmatig al is het wel gewoon thuis op een niet legale manier via alt accounts. Raids worden hier nog maar amper tot niet meer gedaan waardoor het onmogelijk is om nog aan een legendary te komen, dus dan maar traden en ondertussen probeer ik de main account wat hoog te houden met de stardust.

Ik kijk vooral uit naar de litwick comday maar wat is nou handiger om mega evolutie voor de extra candy? Charizard voor vuur, of Gengar voor ghost.
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
pi_206234227
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 20:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik kijk vooral uit naar de litwick comday maar wat is nou handiger om mega evolutie voor de extra candy? Charizard voor vuur, of Gengar voor ghost.
Zou niet uit moeten maken. Als je maar 1 type overeenkomst hebt met je mega evolutie en de Pokemon die je vangt zou je de bonus moeten krijgen.
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:14:45 #91
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_206235642
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 10:56 schreef Vermecelli het volgende:

[..]
Zou niet uit moeten maken. Als je maar 1 type overeenkomst hebt met je mega evolutie en de Pokemon die je vangt zou je de bonus moeten krijgen.
Top dankje! :)
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 13:21:53 #92
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_206235735
Deze noob speelt ook dagelijks eventjes. Ik kan wel wat cues gebruiken om wat sneller verderop te komen. Beetje een luie speler, dus ik doe ook een hoop vanaf thuis. Ik loop soms weleens naar een gym, maar dan eentje van mijn eigen kleur om een Pokemon van mezelf erin te zetten. Levert toch weer wat op.

Ik geef en krijg kadootjes en verder vang ik alles wat los en vast zit overal en probeer ik thuis dan dubbelen te transferren zodat ik zoveel mogelijk Pokemon kan evolven door de candies die dat opbrengt. Ik probeer de research progress zoveel mogelijk bij te houden. Battlen doe ik weleens, maar met een sterkste van 2400 CP is dat toch lastig. Ik zit overigens in level 29.

Iemand tips? Zijn er nog acties die ik over het hoofd zie?
pi_206236190
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:21 schreef Quoi het volgende:
.

Iemand tips? Zijn er nog acties die ik over het hoofd zie?
Misschien voor de hand liggend, maar toch: de te evolven beesten opsparen en die allemaal evolven terwijl je een lucky egg hebt aangebroken.
Dan ook pas de rewards van sommige special research-opdrachten die punten opleveren 'cashen' zodat die ook dubbel uitgekeerd worden. Niet die van de timed research, want die verdwijnen logischerwijze ook, zoals ik ondervond. Als het een reeks van opdrachten zijn, zo van 1/4 , zou ik dat pas bij de laatste of zo doen.
anonieme razernist
pi_206239265
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:21 schreef Quoi het volgende:
Deze noob speelt ook dagelijks eventjes. Ik kan wel wat cues gebruiken om wat sneller verderop te komen. Beetje een luie speler, dus ik doe ook een hoop vanaf thuis. Ik loop soms weleens naar een gym, maar dan eentje van mijn eigen kleur om een Pokemon van mezelf erin te zetten. Levert toch weer wat op.

Ik geef en krijg kadootjes en verder vang ik alles wat los en vast zit overal en probeer ik thuis dan dubbelen te transferren zodat ik zoveel mogelijk Pokemon kan evolven door de candies die dat opbrengt. Ik probeer de research progress zoveel mogelijk bij te houden. Battlen doe ik weleens, maar met een sterkste van 2400 CP is dat toch lastig. Ik zit overigens in level 29.

Iemand tips? Zijn er nog acties die ik over het hoofd zie?
Meer gyms pakken, levert muntjes op waarmee je dingen kunt kopen (zal in het begin vooral storage upgrades zijn). Zwiepen aan gyms levert ook betere items op dan gewone stops, vooral als de gyms goud zijn en van jouw kleur. Great League is tot 1500 CP, dus daar kun je wel in battlen als die er weer is. Raiden levert ook het een en ander op.
  zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:16:27 #95
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_206246736
Thanks! Goeie tips!
pi_206330657
Zeven shiny Litwick gevangen, mooi geweest voor vandaag. ik moest wel lachen om de naam van de nieuwe pokemon, Morelull :D
Alius aliud dicit
pi_206330982
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 15:45 schreef Mrmime het volgende:
Zeven shiny Litwick gevangen, mooi geweest voor vandaag. ik moest wel lachen om de naam van de nieuwe pokemon, Morelull :D
Met moeite eentje gevangen, ben er wel klaar mee.... Waardeloos event weer!
  zaterdag 15 oktober 2022 @ 17:14:10 #98
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_206331225
Morelull ja :D :D

Voor het eerst echt voor zo'n event gegaan (voor zover mogelijk met een volle agenda vandaag :P ). 1 shiny gevangen, 2 evoluties naar Chandelure. Zo weer lekker een leveltje omhoog.
  zondag 16 oktober 2022 @ 21:29:18 #99
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_206345041
11,274 litwick candy, 1324 litwick XL candy.
Leuk event, met charrizard als mega evo en continu pinap gooien levert het toch flink wat op :) en dan heb ik een shiny 100% kunnen uppen tot de max! Met dank aan aantal mensen die ze melden in de groep hier. Intotaal 6x tot een hundo kunnen komen hier in de stad :)

En vandaag een 100% hoopa kunnen vangen O+ ik ben klaar!
<a href="https://www.youtube.com/channel/UCPueUwKfPaGH7v48LZlltkg" rel="nofollow" target="_blank">WSDokkum Youtube</a>
pi_206348506
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 21:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
11,274 litwick candy, 1324 litwick XL candy.
Leuk event, met charrizard als mega evo en continu pinap gooien levert het toch flink wat op :) en dan heb ik een shiny 100% kunnen uppen tot de max! Met dank aan aantal mensen die ze melden in de groep hier. Intotaal 6x tot een hundo kunnen komen hier in de stad :)

En vandaag een 100% hoopa kunnen vangen O+ ik ben klaar!
Aardige score :P Netjes!

Ik had ook wel iets meer willen spelen, de bonussen spraken mij wel aan maar dan komen er altijd weer andere dingen tussendoor.

Uiteindelijk zo'n 100 Litwick gevangen waarvan 5 shiny.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')