Dat weet ik nog, dat was Been.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:38 schreef Caland het volgende:
Toch wel blij dat we het nu over dit soort keuzes hebben. Onderstaande quotes van zogenaamde analisten zijn niet eens heel lang geleden. Bonuspunten voor degene die als eerste raadt van wie de Joeyquote komt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt als een Pierre quote.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:38 schreef Caland het volgende:
Toch wel blij dat we het nu over dit soort keuzes hebben. Onderstaande quotes van zogenaamde analisten zijn niet eens heel lang geleden. Bonuspunten voor degene die als eerste raadt van wie de Joeyquote komt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LEXIE IN ORANJE.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die stonden toen heel dicht bij elkaar, Immers zelfs erboven.
Immers speelde toen echt een hele goede laatste wedstrijd en ik geloof dat Blind zelfs een eigen goal maakte, kreeg laatstgenoemde alsnog een hoger cijfer zodat hij er boven kwam
Ik snap verder helemaal dat ze bij de T gedacht hebben we kunnen toch niet Immers speler van het jaar laten worden, maar humor was het wel
Eens, maar ik ben in elk geval blij met de gedachte en beleid achter de transfer. Een jonge talentvolle speler halen. Potentieel een betere speler dan Dessers en hij kan geld waard worden.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, Giménez moet het ook nog maar laten zien. Alleen het constante ‘we hadden Dessers moeten houden’ gedram word ik ook wel een beetje moe van.
Dat kan niet, er staat niet één keer het woordje "nogmaals" of "een x aantal spelers" in.quote:
De gedachte is goed maar dat was ook het geval bij Bozenik en die kon niks. Alhoewel het ook nergens op slaat dat je een ‘talentvolle’ spits haalt en hem nooit opstelt terwijl de concurrentie niet presteert.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, maar ik ben in elk geval blij met de gedachte en beleid achter de transfer. Een jonge talentvolle speler halen. Potentieel een betere speler dan Dessers en hij kan geld waard worden.
Van Dessers weet je wat die kan. Die gaat niet beter worden dan afgelopen seizoen. En ook niet meer waard worden
Toch is het zo.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dat kan niet, er staat niet één keer het woordje "nogmaals" of "een x aantal spelers" in.
Die concurrentie werd niet opgesteld op grond van die potjes alleen, maar hoogstwaarschijnlijk nog meer op grond van wat er op de training te zien was. Het is niet voor niets dat hij elders ook nauwelijks speelde.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De gedachte is goed maar dat was ook het geval bij Bozenik en die kon niks. Alhoewel het ook nergens op slaat dat je een ‘talentvolle’ spits haalt en hem nooit opstelt terwijl de concurrentie niet presteert.
Maar goed bij Gimenez is de Mexicaanse hype wel prettig.
Maar het was dus Been.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:06 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, als het niet Been was, wie was het dan wel?
Missers kan altijd. Ik heb wel het idee dat er nu meer gedachte (en geld) achter de scouting zit. De spelers die nu gehaald zijn zijn in elk geval een kwaliteitsimpuls. Ze zullen zeker niet allemaal slagen. Maar ik hoop toch echt dat de tijd van, met alle respect, een speler als dessers huren nu wel voorbij isquote:Op zondag 31 juli 2022 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De gedachte is goed maar dat was ook het geval bij Bozenik en die kon niks. Alhoewel het ook nergens op slaat dat je een ‘talentvolle’ spits haalt en hem nooit opstelt terwijl de concurrentie niet presteert.
Maar goed bij Gimenez is de Mexicaanse hype wel prettig.
Inderdaad, idem voor Kökcü.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:09 schreef Scrummie het volgende:
Nog geen Trauner dus. Hopelijk komt ie snel weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |