Ik ga haar anders voorstellen dat we een paar vluchtelingen opnemen in die kamer. Heeft anders toch geen doel.quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, zou wel fijn zijn een eigen hobby kamertje Kan je ook de boel de b oel laten. Ik had er vroeger ook een ik maakt veel kleding zelf. Kon gaan zitten wanneer ik wilde en kon de boel de boel laten als ik moest gaan koken en zo .
EEn twee keuze vraagquote:Op zaterdag 17 september 2022 12:54 schreef Charged het volgende:
[..]
Ik ga haar anders voorstellen dat we een paar vluchtelingen opnemen in die kamer. Heeft anders toch geen doel.
Fuck...ik weet nou al dat ik op de bank slaap vannacht.quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn twee keuze vraag
Of vluchteling of een hobbykamer
quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:22 schreef Charged het volgende:
[..]
Fuck...ik weet nou al dat ik op de bank slaap vannacht.
Ik heb een grote zolder over en ook nog wel een slaapkamer dus ruimte zat hier.quote:Op zaterdag 17 september 2022 13:53 schreef Charged het volgende:
[..]
Ja lach maar,tot dat ik bij jou als vluchteling aankom vanwege een hobbykamer
Proest!!!quote:Op zaterdag 17 september 2022 12:54 schreef Charged het volgende:
[..]
Ik ga haar anders voorstellen dat we een paar vluchtelingen opnemen in die kamer. Heeft anders toch geen doel.
Als dat bij een hobbykamer hoort slaap ik ook op de bank vannachtquote:Op zaterdag 17 september 2022 13:22 schreef Charged het volgende:
[..]
Fuck...ik weet nou al dat ik op de bank slaap vannacht.
Zet je ook een kaars voor je raam?quote:Op zaterdag 17 september 2022 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als dat bij een hobbykamer hoort slaap ik ook op de bank vannacht
Is deze van metaal gemaakt? Hoe werkt dit? Aan elkaar solderen of lijmen? Komt het in een platte vorm (zoals op de achtergrond ligt) hoe krijg je het in vorm?quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:29 schreef Faxie het volgende:
Kleine update
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is zo'n beetje de ergste vorm van modelbouw.quote:Op zaterdag 24 september 2022 07:44 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Is deze van metaal gemaakt? Hoe werkt dit? Aan elkaar solderen of lijmen? Komt het in een platte vorm (zoals op de achtergrond ligt) hoe krijg je het in vorm?
Ken je Henk ook van MG Militair?quote:Op maandag 19 september 2022 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Binnenkort komt er een modelbouw documentaire uit. Dit gaat over Henk, die zijn passie voor de Nederlandse luchtmacht onder de loep neemt met de kijker en ook zijn verhalen deelt van gemaakte modelbouw projecten.
Kijkje nemen?
Bekijk hier de teaser:
Henk is modelbouwer en woont in Alkmaar. Hij is erg enthousiast over de Nederlandse luchtmacht en haar vliegtuigen. Het gaat zo diep dat Henk ze tot in de kleinste details nabouwt. Hij kan niet heel simpel zijn vliegtuigje in elkaar plakken, maar hij kijkt wat er nog bij kan tot in de kleinste milimeters.
Daarnaast komt ook het verhaal van zijn twee speciale projecten. Hij heeft voor 2 projecten gemaakt voor nabestaanden van verschillende personen binnen de Koninklijke Luchtmacht en de Belgische Luchtmacht.
Op zondag 2 oktober 20:00 uur is de documentaire live te zien op dit kanaal.
Ja, datquote:Op zaterdag 24 september 2022 09:34 schreef Charged het volgende:
[..]
Dit is zo'n beetje de ergste vorm van modelbouw.
Dit is heel dun metaal welke je bloedvoorzichtig moet uitsnijden/knippen uit het rack.
Daarna buigen in de gewenste vorm. (kan met een tooltje of uit de hand) en daarna met hele kleine lipjes die eraan zitten in elkaar klemmen.
Sommige PE (photo etch) kitjes moet je lijmen met secondelijm.
Een zeer vaste hand en engelengeduld zijn een vereiste hierbij.
Dit geeft een goed beeld.
Tja Faxie,eerlijk is eerlijk..ik kan dat niet.quote:
Wat een werk weer, ben benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 00:34 schreef Faxie het volgende:
Kleine update
Beentje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andere been nog, en dan nog alles aan elkaar zetten.
Mooi Faxiequote:Op donderdag 13 oktober 2022 04:55 schreef Faxie het volgende:
Klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blikje voor schaal![]()
[ afbeelding ]
Er zijn nog 3 kits in deze serie die ik nog niet heb, maar ik ben er voorlopig wel klaar mee eigenlijk![]()
Volgende kit wordt de puzzleboxNiet echt modelbouw, maar ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |