Ik vind het prachtig wat jij aan het maken bent Faxiequote:Op dinsdag 13 december 2022 04:25 schreef Faxie het volgende:
5e Zijde af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor m'n eerste volg ik het voorbeeld braaf.quote:Op dinsdag 13 december 2022 01:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nice.. bedje onder dat plateautje met de sterrenkijker, ondersteboven stapelbedje van maken zeg maar, trapje tegen het schuine stuk. Dan heb je extra ruimte voor een bureautje ofzo.
Leuk gewordenquote:Op woensdag 14 december 2022 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet nu alleen nog de draadjes aansluiten, verder is 'ie af.![]()
[ afbeelding ]
Ook heel tofquote:Op woensdag 14 december 2022 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat leukquote:Op woensdag 14 december 2022 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe groter, hoe luxer toch?quote:Op donderdag 15 december 2022 01:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook heel tof![]()
Maaruh.. die kussens en die sloffen... moeten die nog in de hete was?Of moet je nog 2 katten fabriceren?
Voor kussens wel uiteraard.. pantoffels van het formaat afwasteil zijn meer onhandigquote:
Eh, een beetje maar.quote:Op donderdag 15 december 2022 12:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor kussens wel uiteraard.. pantoffels van het formaat afwasteil zijn meer onhandig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |