Dat verwacht je toch ook niet!quote:
Omdat dit niet de bekerfinale is.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:17 schreef TjjWester het volgende:
Waarom spelen we niet meer in de kuip??
Hallo vriendelijke vriendquote:
Daar hebben ze geen Johan Cruijff Arenaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:17 schreef TjjWester het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dirk gaat nu weer naar pompstation met nog een zakje![]()
waarom welquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:17 schreef TjjWester het volgende:
Gaat verder alles goed met je?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dirk gaat nu weer naar pompstation met nog een zakje![]()
Nee sorryquote:
Dit geeft een oneerlijk thuisvoordeel voor ajax.quote:
Zo zie je maar weer, het kan raar lopen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Lucile Werner bij Oh, wat een jaar.
De eredivisie is een waardeloze competitie.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:18 schreef Bolasie het volgende:
De Tottenham Hotspur reject scoort voor Ajax.
Ik vind het wel gezelligquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vind het maar een grimmig sfeertje hier
Landskampioen speelt thuis volgens regelsquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dit geeft een oneerlijk thuisvoordeel voor ajax.
Niet dat ik psv iets gun maar toch.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eredivisie is een waardeloze competitie.
Die mongolen hoef ik niet te zien.quote:
Een gebbetje op de zaterdagavond moet kunnenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jij was eerder
Maar je hebt niet ingegrepen.
Ik ben weer te streng voor mezelf!
Ik kijk het gelukkig dan ook niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eredivisie is een waardeloze competitie.
@GGMM moet blijkbaar nog even wennen aan een modderereter die echt iets doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |