Want je hebt maar 11 spelers nodig? Daarnaast is alles wat er nu voorin loopt ook wel minimaal 17 miljoen waard.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:07 schreef koffiekoekjes het volgende:
Hoezo speelt Brobbey niet
17 miljoen betaald voor een bankzitter
Ajax
Dat heeft hij niet gezegd, maar ik vermoed dat hij met vrienden gaat kijken.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom kijkt @:KingRoland niet??????
Ik heb dit opgezet en weet nog altijd niet wie het zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk vanavond de Johan Cruijff Schaal 🅻🅸🆅🅴 op YouTube ▶️ met Robbie, Frank & Milo! #JCS2022
Wie zijn dit? @:kingroland
Verstand komt met de jaren.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben er nog niet over uit. Zal ik dit seizoen voor PSV zijn
Cola Zero evenement in Amsterdam.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom kijkt @:KingRoland niet??????
Ik ga ervan uit dat die zich meer op komende week focussen, als Ajax dit verliest, dan wordt het echt een kutseizoen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent mijn maat niet meerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben voor Feyenoord maar als Ajax tegen PSV speelt ben ik voor Ajax, vind PSV echt geen leuke clubquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Frank van der Slotquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb dit opgezet en weet nog altijd niet wie het zijn.
Ze zien er uit als 12 waarvan er 1 al een teruglopende haarlijn heeft.
Ik sowieso niet .quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:25 schreef KingRoland het volgende:
Slecht nieuws voor iedereen:
Ik ben er vanavond niet bij.
Oke kansloos al is het niet per se vervelender/minder grappig dan de gemiddelde voorbeschouwing.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Frank van der Slot
Frank van der Slot, ook wel Slotta genoemd, is een Nederlandse youtuber en voormalig e-sporter.
Robbie van de Graaf
Robbie van de Graaf, ook wel bekend onder zijn YouTube-naam Robbie, is een Nederlandstalige youtuber
Milo ter Reegen
Milo ter Reegen (3 augustus 1999) is een Nederlandse youtuber, daarnaast is hij een onderdeel van de boyband genaamd Bankzitters. In de Top 2000 van 2021 haalde hun nummer Stapelgek plek 611, daarmee werden zij de eerste youtubers die in de Top 2000 kwamen.
Sorry, maar dit kunnen we echt niet accepteren. Tenzij je de hele avond aan het bidden bent natuurlijk. Maar ik ben echt bang dat je je met allemaal verderfelijke activiteiten gaat bezighouden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:25 schreef KingRoland het volgende:
Slecht nieuws voor iedereen:
Ik ben er vanavond niet bij.
Zondag biechten en maandag de week schoon beginnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry, maar dit kunnen we echt niet accepteren. Tenzij je de hele avond aan het bidden bent natuurlijk. Maar ik ben echt bang dat je je met allemaal verderfelijke activiteiten gaat bezighouden.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry, maar dit kunnen we echt niet accepteren. Tenzij je de hele avond aan het bidden bent natuurlijk. Maar ik ben echt bang dat je je met allemaal verderfelijke activiteiten gaat bezighouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |