quote:Ajax en PSV nemen het tegen elkaar op in de wedstrijd om de Johan Cruijff schaal. Het is voor de nieuwe trainers van de landskampioen en de KNVB-bekerwinnaar een kans om meteen een prijs te pakken met hun nieuwe ploeg.
Begint Ruud van Nistelrooij zijn eerste klus als hoofdtrainer met een prijs of is er een vliegende start voor Alfred Schreuder bij Ajax? Voor de derde keer op rij spelen landskampioen Ajax en KNVB-bekerwinnaar PSV tegen elkaar om de Johan Cruijff schaal.
Ajax - PSV
Vorig jaar ging de prijs overtuigend (0-4) mee naar Eindhoven. PSV was toen al ingespeeld door de Europese voorrondes, terwijl Ajax net aan het seizoen begon.
Ruud van Nistelrooij
Dit jaar begint PSV een paar dagen na de wedstrijd tegen Ajax aan de Europese campagne. De ploeg van Ruud van Nistelrooij speelt direct twee cruciale wedstrijden in korte tijd. Het belooft spannend te worden. Hoe verhouden de twee vernieuwde ploegen zich tot elkaar tijdens deze eerste krachtmeting? Een week later start de competitie, op vrijdag 5 augustus.
30 juli, 2022:
ESPN/FOX: 19:00 (voorbeschouwing) aftrap: 20:00
@chufi jammerquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Die Spanjolen hebben er een toernooi van gemaakt in het Midden Oosten.
Ik heb gelijk een stuk minder zin in de wedstrijdquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:25 schreef KingRoland het volgende:
Slecht nieuws voor iedereen:
Ik ben er vanavond niet bij.
Nou ja, PSV heeft toch ook een uitstekende voorhoede met oa Gakpo en De Jong wat gewoon een uitstekende Eredivisie spits is? Vind juist de andere twee linies bij PSV wat mwah.quote:
Zeker een goede voorhoede. Maar zonder Madueke en met Bakajoko toch net iets minder dan Bergwijn Tadic Anthony. Met Madueke denk ik minimaal gelijkwaardigquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, PSV heeft toch ook een uitstekende voorhoede met oa Gakpo en De Jong wat gewoon een uitstekende Eredivisie spits is? Vind juist de andere twee linies bij PSV wat mwah.
Kan ik je nog overtuigen want zonder jou kijk ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:25 schreef KingRoland het volgende:
Als jij niet gaat kijken laat ik ‘m ook schieten.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ik je nog overtuigen want zonder jou kijk ik ook niet hoor.
Ik hoop dat we spoedig iets van @KingRoland horen. Al zal ik bij een tussenstand van 0-5 stiekem alsnog inschakelen voor het leedvermaakquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Als jij niet gaat kijken laat ik ‘m ook schieten.
Zolang is de OP niet @Mortaxxquote:
Als jij denkt dat dat de leegte opvult die @KingRoland achterlaat heb je het mooi misquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk straks ook mee als ik de tijd niet vergeet
Gelukkig heb ik net de starttijd voor je nagevraagd!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kijk straks ook mee als ik de tijd niet vergeet
Ik ga het toch proberen!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dat de leegte opvult die @:kingroland achterlaat heb je het mooi mis
Bedankt makkerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net de starttijd voor je nagevraagd!
Waarom kijkt @KingRoland niet??????quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dat de leegte opvult die @:kingroland achterlaat heb je het mooi mis
Want je hebt maar 11 spelers nodig? Daarnaast is alles wat er nu voorin loopt ook wel minimaal 17 miljoen waard.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:07 schreef koffiekoekjes het volgende:
Hoezo speelt Brobbey niet
17 miljoen betaald voor een bankzitter
Ajax
Dat heeft hij niet gezegd, maar ik vermoed dat hij met vrienden gaat kijken.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom kijkt @:KingRoland niet??????
Ik heb dit opgezet en weet nog altijd niet wie het zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Kijk vanavond de Johan Cruijff Schaal 🅻🅸🆅🅴 op YouTube ▶️ met Robbie, Frank & Milo! #JCS2022
Wie zijn dit? @:kingroland
Verstand komt met de jaren.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben er nog niet over uit. Zal ik dit seizoen voor PSV zijn
Cola Zero evenement in Amsterdam.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom kijkt @:KingRoland niet??????
Ik ga ervan uit dat die zich meer op komende week focussen, als Ajax dit verliest, dan wordt het echt een kutseizoen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent mijn maat niet meerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben voor Feyenoord maar als Ajax tegen PSV speelt ben ik voor Ajax, vind PSV echt geen leuke clubquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Frank van der Slotquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb dit opgezet en weet nog altijd niet wie het zijn.
Ze zien er uit als 12 waarvan er 1 al een teruglopende haarlijn heeft.
Ik sowieso niet .quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:25 schreef KingRoland het volgende:
Oke kansloos al is het niet per se vervelender/minder grappig dan de gemiddelde voorbeschouwing.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Frank van der Slot
Frank van der Slot, ook wel Slotta genoemd, is een Nederlandse youtuber en voormalig e-sporter.
Robbie van de Graaf
Robbie van de Graaf, ook wel bekend onder zijn YouTube-naam Robbie, is een Nederlandstalige youtuber
Milo ter Reegen
Milo ter Reegen (3 augustus 1999) is een Nederlandse youtuber, daarnaast is hij een onderdeel van de boyband genaamd Bankzitters. In de Top 2000 van 2021 haalde hun nummer Stapelgek plek 611, daarmee werden zij de eerste youtubers die in de Top 2000 kwamen.
Sorry, maar dit kunnen we echt niet accepteren. Tenzij je de hele avond aan het bidden bent natuurlijk. Maar ik ben echt bang dat je je met allemaal verderfelijke activiteiten gaat bezighouden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:25 schreef KingRoland het volgende:
Zondag biechten en maandag de week schoon beginnen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry, maar dit kunnen we echt niet accepteren. Tenzij je de hele avond aan het bidden bent natuurlijk. Maar ik ben echt bang dat je je met allemaal verderfelijke activiteiten gaat bezighouden.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry, maar dit kunnen we echt niet accepteren. Tenzij je de hele avond aan het bidden bent natuurlijk. Maar ik ben echt bang dat je je met allemaal verderfelijke activiteiten gaat bezighouden.
Hopelijk heb je volgend weekend wel een hobby gevonden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga jij vanavond Holland - Belgi kijken op rtl4 met je man Ruben Nicolai?
Dan heb ik vakantie dus dan begint mijn fok renaissance helemaalquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk heb je volgend weekend wel een hobby gevonden.
Hij vliegt heel soms wel eens uit de bocht, maar wie zonder zonde is werpe de eerste steen.quote:
Lekker, het schijnt net weer erg warm te worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb ik vakantie dus dan begint mijn fok renaissance helemaal
Volgende week zaterdag dus en fuck.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker, het schijnt net weer erg warm te worden.
Daar mag hij wel mee uitkijken. Straks dat de politie op de stoepquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij vliegt heel soms wel eens uit de bocht, maar wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
(NIET DE TWEETS ERBOVEN LEZEN)
[ twitter ]
We weten allemaal wel wat die religieuzen doen als de gordijnen dicht zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, vertel?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We weten allemaal wel wat die religieuzen doen als de gordijnen dicht zijn.
Houden athesten tijdens seks hun gordijnen open dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We weten allemaal wel wat die religieuzen doen als de gordijnen dicht zijn.
Ik snap het nietquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan blijven de handjes niet boven tafel, he.
Laatste oefenwedstrijd voor het echt begint.quote:
KNJBquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:56 schreef Caland het volgende:
Ik blijf het toch maar een gek iets vinden, een thuiswedstrijd voor de kampioen in een supercup.
Deze is te makkelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:56 schreef Caland het volgende:
Ik blijf het toch maar een gek iets vinden, een thuiswedstrijd voor de kampioen in een supercup.
PSV speelt altijd uit!1!!1quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:56 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat hij het stadion gaat slopen vanavond.quote:
Eensquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je snor geen aansluiting heeft met je baard zou je eigenlijk gewoon moeten scheren.
Ofniedaahn?
Was toen hij wegging wel echt de eredivisie ruim ontgroeid.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:59 schreef RipCity het volgende:
Bergwijn is toch gewoon een nog slechtere versie dan depay? Maar goed voor eredivisie goed te doen maar verder… opeens door die goals in oranje weer gehyped maar heeft jarenlang 0.0 laten zien.
Koekoekquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:00 schreef De_Kraam het volgende:
Cruijff zelf is weer eens niet op komen dagen.
Ik nietquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het stadion gaat slopen vanavond.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah ja, Fredssssj Rutten is assistent
Zeiken op scheidsrechters kun je als Feyenoorder maar beter zo vroeg mogelijk oefenenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:01 schreef Scrummie het volgende:
Oja, na zo'n zomerstop kom je er altijd achter dat je Higler niet echt hebt gemist.
Klopt. Raar hoe hij echt totaal niet meer kon scoren opeens. Genoeg kansen gehad ook in het begin.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Was toen hij wegging wel echt de eredivisie ruim ontgroeid.
Ik heb het hele voetbal eigenlijk niet gemist.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:01 schreef Scrummie het volgende:
Oja, na zo'n zomerstop kom je er altijd achter dat je Higler niet echt hebt gemist.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeiken op scheidsrechters kun je als Feyenoorder maar beter zo vroeg mogelijk oefenen
quote:Opvallend: geen enkele andere scheidsrechter gaf de tegenstander van Feyenoord dit seizoen een strafschop. Higler zelf gaf in zeventien Eredivisie-optredens dit seizoen zeven strafschoppen en dus vier daarvan tegen Feyenoord. De Rotterdammers kregen er niet n van hem mee.
Ik ook niet, gelukkig was er bijna elke avond vrouwenvoetbalquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb het hele voetbal eigenlijk niet gemist.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je snor geen aansluiting heeft met je baard zou je eigenlijk gewoon moeten scheren.
Ofniedaahn?
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook niet, gelukkig was er bijna elke avond vrouwenvoetbal![]()
Samen met toeter Jan opsluiten voor 3 jaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:02 schreef Caland het volgende:
De megafoonmongool is er ook weer
Jammer dat gaskamers een beetje not dun meer zijn tegenwoordig
Eens. Wat dat betreft is PSV Feyenoord allang voorbij. Op alle fronten.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeiken op scheidsrechters kun je als Feyenoorder maar beter zo vroeg mogelijk oefenen
Laat Toeterjan met rustquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Samen met toeter Jan opsluiten voor 3 jaar.
Normaal doen tegen Toeterjanquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Samen met toeter Jan opsluiten voor 3 jaar.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:02 schreef Caland het volgende:
De megafoonmongool is er ook weer
Jammer dat gaskamers een beetje not dun meer zijn tegenwoordig
Zolang die dan maar bij FC Eindhoven blijft.quote:
Niet eens via Tiktok? Boomer.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:04 schreef Bolasie het volgende:
Ik kijk nu ook via YouTube (geen aanrader overigens)
Ik snapte de humor niet zo al leken ze het zelf erg grappig te vindenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:04 schreef Bolasie het volgende:
Ik kijk nu ook via YouTube (geen aanrader overigens)
Die chat is wel mooi, iedereen is terecht ziedend. Dit kijkt voor geen meter zo.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snapte de humor niet zo al leken ze het zelf erg grappig te vinden
Wordt weer een lang seizoen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:06 schreef Caland het volgende:
4 minuten gespeeld
Antony ligt huilend en kermend op de grond
Amish style?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ofniedaahn?
De krukken staan weer klaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:06 schreef Caland het volgende:
4 minuten gespeeld
Antony ligt huilend en kermend op de grond
We gaan nog vaak genoeg lachen dit seizoenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:07 schreef RipCity het volgende:
Verdediging PSV blijft Vitesse/Heerenveen niveau.
Doe maar niet meer.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:07 schreef poederbrief het volgende:
klopt, van mij als reactie op bolasie
Ach ja het is nog altijd beter dan Feyenoord. Die fans zijn al helemaal hype maar hebben nog steeds een zeer matige subtop selectie. Daniloquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We gaan nog vaak genoeg lachen dit seizoen
Had je het hier net niet ook al over?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:08 schreef Caland het volgende:
De megafoonmongool is weer boeeee aan het roepen door zijn megafoontje
Ook daar gaan we nog om lachen jaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach ja het is nog altijd beter dan Feyenoord. Die fans zijn al helemaal hype maar hebben nog steeds een zeer matige subtop selectie. Danilo
Jaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach ja het is nog altijd beter dan Feyenoord. Die fans zijn al helemaal hype maar hebben nog steeds een zeer matige subtop selectie. Danilo
Is dit gogglebox ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:09 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, wie verzint dit. ESPNaids.
Echt wie kijkt dit vrijwillig. DOMaids.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:09 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een pittige mening over volwassen mannen in voetbalshirts.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:09 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn bij PSV weer erg veel met Feyenoord bezig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gelukkig al genoten van het hoofdgerecht van de dag in Leicester.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Echt wie kijkt dit vrijwillig. DOMaids.
De nieuwe ikweethetookniet is uitquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Is Dirk Kuyt al gesignaleerd bij een pompstation met een plastic zakje![]()
dark mode @Zipportalquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:09 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een lekker warmdraaipotjequote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb echt nul spanning voor dit potje
Heyquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:15 schreef Fosive het volgende:
Waarom steeds die vrouw met bril in beeld
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV heeft een heel groot probleem tegen AS Monaco.
Opzich wel mooi dat je meteen ziet wie je niet serieus hoeft te nemenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over volwassen mannen in voetbalshirts.
Dat verwacht je toch ook niet!quote:
Omdat dit niet de bekerfinale is.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:17 schreef TjjWester het volgende:
Waarom spelen we niet meer in de kuip??
Hallo vriendelijke vriendquote:
Daar hebben ze geen Johan Cruijff Arenaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:17 schreef TjjWester het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dirk gaat nu weer naar pompstation met nog een zakje![]()
waarom welquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:17 schreef TjjWester het volgende:
Gaat verder alles goed met je?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dirk gaat nu weer naar pompstation met nog een zakje![]()
Nee sorryquote:
Dit geeft een oneerlijk thuisvoordeel voor ajax.quote:
Zo zie je maar weer, het kan raar lopen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Lucile Werner bij Oh, wat een jaar.
De eredivisie is een waardeloze competitie.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:18 schreef Bolasie het volgende:
De Tottenham Hotspur reject scoort voor Ajax.
Ik vind het wel gezelligquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vind het maar een grimmig sfeertje hier
Landskampioen speelt thuis volgens regelsquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dit geeft een oneerlijk thuisvoordeel voor ajax.
Niet dat ik psv iets gun maar toch.
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eredivisie is een waardeloze competitie.
Die mongolen hoef ik niet te zien.quote:
Een gebbetje op de zaterdagavond moet kunnenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh jij was eerder
Maar je hebt niet ingegrepen.
Ik ben weer te streng voor mezelf!
Ik kijk het gelukkig dan ook niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eredivisie is een waardeloze competitie.
@GGMM moet blijkbaar nog even wennen aan een modderereter die echt iets doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |