Als dat een omikronbooster is wel. Een extra ouderwetse booster heeft voor mij niet zoveel zin.quote:
De eerste berichten zijn dat ze dan een bivalent vaccin hebben, tegen de oude én de omikron variant.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als dat een omikronbooster is wel. Een extra ouderwetse booster heeft voor mij niet zoveel zin.
Snel je prikje halen dan 👍quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
De eerste berichten zijn dat ze dan een bivalent vaccin hebben, tegen de oude én de omikron variant.
Is goed, PSVCLquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:04 schreef here2go het volgende:
[..]
Snel je prikje halen dan 👍
Ik kan niet wachten!
Als de staat weer 80 of 90% vax graad wil halen moet dat wel inderdaad. Helaas gaan mensen die hem eigenlijk niet willen dan toch in de rij staan. Zonder QR gok ik dat we niet verder komen dan 60% ofzo, tenzij de angst campagne weer op gang komt en iedereen weer gaat luisteren naar de ab osterhaus figurenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer tweedeling in moeten voeren om mensen weer zo gek te krijgen.
Is er een reden om hem niet te halen afgezien dat je in een angstcampagne bent getrapt en een jaar later je ongelijk nog niet kan toegeven?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 06:02 schreef Frenky893 het volgende:
[..]
Als de staat weer 80 of 90% vax graad wil halen moet dat wel inderdaad. Helaas gaan mensen die hem eigenlijk niet willen dan toch in de rij staan. Zonder QR gok ik dat we niet verder komen dan 60% ofzo, tenzij de angst campagne weer op gang komt en iedereen weer gaat luisteren naar de ab osterhaus figuren
Hier ook gelukkig ;-)quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:44 schreef Erasmus het volgende:
Gelukkig net op tijd corona gehad om genoeg aan een herstelbewijs te hebben
Dat is verkapte dwang inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:02 schreef proud_mami het volgende:
Vind het zo ‘erg’ om te lezen dat sommige mensen hem alleen maar nemen voor als het ‘nodig’ is ivm reizen of als er weer QR-codes komen om bv uit (eten) te gaan oid. Dat is toch gewoon verkapte dwang?
Lees dat niet alleen hier (hier weinig trouwens) maar lees het ook veel op andere forums of hoor het om me heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |