Ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:48 schreef puzziepie het volgende:
Ik zag het gister op tv, ging om twee dansers toch?
Brrr , hopelijk komt het goed met ze.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:48 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ja.
De ene krijgt hem vol op het hoofd.
Dat krijg je als je zonodig met je kop op tv wilquote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:48 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ja.
De ene krijgt hem vol op het hoofd.
Lolquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:47 schreef Dutch_view het volgende:
Gelukkig zijn het geen ouderwetse beeldbuizen
https://www.theguardian.c(...)lls-on-to-performersquote:Police said that they received a report at 10.36pm about the incident, and that two male dancers were sent to the Queen Elizabeth Hospital in a conscious state.
Local media reported that the hospital said one of the dancers was in a “serious condition”, while the other was stable.
Het verbaast me al dat die ene nog in "conscious state" naar het ziekenhuis is gebracht.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat die ene dit overleeft
Verbaast mij dat zijn hoofd niet als een meloen uit elkaar spatte...quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het verbaast me al dat die ene nog in "conscious state" naar het ziekenhuis is gebracht.
Dan ben je tenminste wel in één klap dood.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:47 schreef Dutch_view het volgende:
Gelukkig zijn het geen ouderwetse beeldbuizen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |