habibo's ik moet mezelf verbeterenquote:Op vrijdag 4 november 2022 22:15 schreef Boze_Loopeend het volgende:
netsplitter of hoe die heet doet het heel goed ik zie hem als een habibo
ik wilde dit hier laten weten
quote:Op zaterdag 12 november 2022 06:24 schreef SjoerdSjoerdsma het volgende:
Bedankt aan @:Puzziepie dat ze mij had verdedigd in het topic waarin ik zogenaamd “per ongeluk” werd doodverklaard. Geeft mij vertrouwen! 🙂
Mag wel even gezegd 🥳
Omdat ik je moeder alleen serieus neem.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nu even serieus: waarom worden je moeder grappen ineens weggehaald?
Te veel te vaak. Hou een beetje de balans erinquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nu even serieus: waarom worden je moeder grappen ineens weggehaald?
Daar kunnen we heel creatief mee zijn he!quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Te veel te vaak. Hou een beetje de balans erin
Er zijn ook mensen die telkens “met het OV gaanquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Te veel te vaak. Hou een beetje de balans erin
Lijkt me meer dan terechtquote:Op maandag 14 november 2022 17:14 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die telkens “met het OV gaan” posten als er een OV topic is
Dat hangt natuurlijk af van de grap en de contextquote:
Als ze met het OV gaan dan mag dat wel van plompzakkerquote:
Met alle respect maar iemands moeder een hoer noemen kan zelfs in slowchat echt niet.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:32 schreef Ama het volgende:
Waarom krijg ik een note voor iets wat ik heb gezegd in SC wat nooit een probleem is geweest?Iets wat ook echt totaal niet serieus was en dat weet de persoon tegen wie ik het zei ook (denk de hele SC behalve de nieuwe moderator hier).
quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met alle respect maar iemands moeder een hoer noemen kan zelfs in slowchat echt niet.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met alle respect maar iemands moeder een hoer noemen kan zelfs in slowchat echt niet.
Ik heb het idee dat dit de norm is bij veel users. Terecht dat er eindelijk eens actie wordt ondernomen om KLB tot een veilige omgeving voor iedereen te maken.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb jij kennis van het beroep van de moeders van alle users?quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij heeft het toch gedaan! Niets is onmogelijk als je maar hard genoeg je best doet sky's the limit!!!quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Fijn dat hier eindelijk tegen wordt opgetreden. Heb van meerdere mensen gehoord dat ze hier erg veel last van hebben maar niemand durfde het te zeggen omdat je dan gezeik krijgtquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die jaagt alleen maar users weg.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:59 schreef -Sigaartje het volgende:
Kan Paul alsjeblieft weer op zwart?
Ik word knettergek van die vent.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die jaagt alleen maar users weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |