abonnement Unibet Coolblue
pi_205866443
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2022 10:08 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Dit is misschien wel de meest treurige mod actie ooit:
[..]
Zelf falen en dan lafjes je eigen topic op slot gooien met een sluitpost alsof je niet hebt gefaald :')

En vooral geen antwoord geven op de vraag waar hij denkt opgelicht te zijn, dat is wel de grootste faal. Je bent niet opgelicht je hebt zelf niet goed gelezen
Zo erg is het allemaal niet. Niet zo janken
pi_205882777
Waarom moet dit dan weer dicht?

https://forum.fok.nl/topic/2656044/een-dood-lijk.html

Omdat verzonnen klachten niet zijn toegestaan in KLB? :') OK 14.gif
Dat een KLB-topic niet boeiend is (subjectief) a-la... Ik ben nogal geinteresseerd in dode lijken, omdat ik dat ooit hoop te worden, dus ik wilde wat informatie inwinnen, maar dat kan niet, omdat dit topic gesloten was. Jammer hoor.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205884886
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:11 schreef Het_Bokje het volgende:
Waarom moet dit dan weer dicht?

https://forum.fok.nl/topic/2656044/een-dood-lijk.html

Omdat verzonnen klachten niet zijn toegestaan in KLB? :') OK 14.gif
Dat een KLB-topic niet boeiend is (subjectief) a-la... Ik ben nogal geinteresseerd in dode lijken, omdat ik dat ooit hoop te worden, dus ik wilde wat informatie inwinnen, maar dat kan niet, omdat dit topic gesloten was. Jammer hoor.
Dit topic sloeg nergens op
pi_205886029
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Dit topic sloeg nergens op
Wie bepaalt dat? is dat een criterium in KLB? Moet een topic in KLB per se ergens op slaan? Er stonden stoch zorgvuldig geformuleerde zinnen?

Allemaal prima hoor wat je doet, en bij continu gebagger prima, maar beseft je wel dat een slotje zetten verder gaat dan 'duimpje omlaag', en de interactiviteit van een Forum ernstig schaadt? 1 van de redenen waarom ik nooit meer op Tweakers reageer, 90% kans dat het topic waarin je behulpzaam bent toch gesloten wordt. Is soms gewoon jammer. (er werd in dat topic semi-serieus gereageerd, nee, sluit maar, 'want het slaat nergens op' ) HUH?? Dan kun je half KLB/JUI wel opdoeken zo. :D

Whatever.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205887091
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 00:08 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Wie bepaalt dat? is dat een criterium in KLB? Moet een topic in KLB per se ergens op slaan? Er stonden stoch zorgvuldig geformuleerde zinnen?

Allemaal prima hoor wat je doet, en bij continu gebagger prima, maar beseft je wel dat een slotje zetten verder gaat dan 'duimpje omlaag', en de interactiviteit van een Forum ernstig schaadt? 1 van de redenen waarom ik nooit meer op Tweakers reageer, 90% kans dat het topic waarin je behulpzaam bent toch gesloten wordt. Is soms gewoon jammer. (er werd in dat topic semi-serieus gereageerd, nee, sluit maar, 'want het slaat nergens op' ) HUH?? Dan kun je half KLB/JUI wel opdoeken zo. :D

Whatever.
Zucht zal hem terug openen :')
pi_205902526
Ik wil mijn waardering voor dit bericht uiten:

quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 20:31 schreef Plompzakker het volgende:
Vogeltjesdans moest natuurlijk ook nog even edgy doen
_O_

PZ is één plek geklommen.
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 08:44:35 #85
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_205902572
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 08:40 schreef 2xHenk het volgende:
Ik wil mijn waardering voor dit bericht uiten:
[..]
_O_

PZ is één plek geklommen.
Jouw continue modlijstjes die vooral gebaseerd zijn op in welke mate jij je zin krijgt met je onophoudelijke gezeur interesseren mij vrij weinig jochem.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_205902614
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2022 08:44 schreef Plompzakker het volgende:

[..]
Jouw continue modlijstjes die vooral gebaseerd zijn op in welke mate jij je zin krijgt met je onophoudelijke gezeur interesseren mij vrij weinig jochem.
Het feit dat je er toch op ingaat doet het tegendeel bewijzen.

Prettige dag verder *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2022 08:50:33 ]
pi_205911962
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2022 08:49 schreef 2xHenk het volgende:

[..]
Het feit dat je er toch op ingaat doet het tegendeel bewijzen.

Prettige dag verder *O*
Het is gewoon geen wedstrijd hou gewoon op en houd dit topic vrij voor echte feedback
pi_205914645
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Het is gewoon geen wedstrijd hou gewoon op en houd dit topic vrij voor echte feedback
Ik gaf feedback in de vorm van een compliment, feedback hoeft niet altijd negatief te zijn. Dat daarna een mod offtopic gaat.. Tsja..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2022 00:15:00 ]
pi_205914674
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:14 schreef 2xHenk het volgende:

[..]
Ik gaf feedback in de vorm van een compliment, feedback hoeft niet altijd negatief te zijn. Dat daarna een mod offtopic gaat.. Tsja..
Is goed hoor

Gr gr
Prettig weekend
pi_205955359
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:11 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]
wel hoor, als je niet eens meer @:coolguy mag mentionen is het ver te zoeken
Beste post in feedback ooit.
pi_205960448
Blijf eens ontopic en meld iets wat nuttig is. zodat ik niet weer moet vegen
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 15 september 2022 @ 20:23:33 #92
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_205989155
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 15:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blijf eens ontopic en meld iets wat nuttig is. zodat ik niet weer moet vegen
Je mag mijne wel gebruiken, ik ben voorlopig even uitgevlogen ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_205989223
geven positieve wel we Mogen feedback of nou niet?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205989248
Ja waarom wordt er zo ontzettend spastisch gereageerd als er een bepaalde mod wordt gementioned? Ik durf het niet meer want dan ga ik de prullenbak in maar het is toch van de zotte dat je zo makkelijk je users laat bannen terwijl het forum op sterven na dood is

Is toch gewoon een running gag nu
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_205989252
quote:
99s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:23 schreef Nizno het volgende:

[..]
Je mag mijne wel gebruiken, ik ben voorlopig even uitgevlogen ;)
[ afbeelding ]
Haha nizmo is een heks
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 15 september 2022 @ 20:29:12 #96
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_205989259
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:28 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Haha nizmo is een heks
hahaha slotovoski kan niet lezen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_205989265
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:28 schreef Solotovski het volgende:
Ja waarom wordt er zo ontzettend spastisch gereageerd als er een bepaalde mod wordt gementioned? Ik durf het niet meer want dan ga ik de prullenbak in maar het is toch van de zotte dat je zo makkelijk je users laat bannen terwijl het forum op sterven na dood is

Is toch gewoon een running gag nu
Over welke mod gaat het precies?
You need to be cold to be queen.
pi_205989278
quote:
99s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef Nizno het volgende:

[..]
hahaha slotovoski kan niet lezen
Slotovoski ja

Maar je hebt gelijk ;(
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_205989527
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef Waldorf22 het volgende:

[..]
Over welke mod gaat het precies?
@remlof
pi_205990299
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2022 20:28 schreef Solotovski het volgende:
Ja waarom wordt er zo ontzettend spastisch gereageerd als er een bepaalde mod wordt gementioned? Ik durf het niet meer want dan ga ik de prullenbak in maar het is toch van de zotte dat je zo makkelijk je users laat bannen terwijl het forum op sterven na dood is

Is toch gewoon een running gag nu
De ene vind het minder leuk dan de andere.

Zelf heb ik er niet echt problemen mee. Maar het moet ook geen gespam worden. Wat bij die ene mod is gebeurd was gewoon overdreven
pi_205990733
Als je het niet leuk vindt kun je ook je mindset aanpassen.
You need to be cold to be queen.
pi_206012910
@capuchon_jongen
Waarom is https://forum.fok.nl/topic/2657001/loop-ik-zo-langs-een-vijver.html topic dicht?

Welke voorwaarden zijn er overtreden? Is een schopje ONZ geen optie dan? Gewoon een draad met 8 reacties in 2 uur tijd. Wat is er mis mee dan? Waarom moet dit topic dicht? Ik begrijp dat verzonnen topic niet mogen in KLB, maar om nou meteen dicht te gooien, ipv verplaatsen...
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206013188
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 22:59 schreef Het_Bokje het volgende:
@:capuchon_jongen
Waarom is https://forum.fok.nl/topic/2657001/loop-ik-zo-langs-een-vijver.html topic dicht?

Welke voorwaarden zijn er overtreden? Is een schopje ONZ geen optie dan? Gewoon een draad met 8 reacties in 2 uur tijd. Wat is er mis mee dan? Waarom moet dit topic dicht? Ik begrijp dat verzonnen topic niet mogen in KLB, maar om nou meteen dicht te gooien, ipv verplaatsen...
Dan gooi ik hem toch weer open.

De moeilijkste ben ik niet.

Voor mij persoonlijk is het nog steeds wat zoeken en wennen wat nu precies dicht mag of niet.

Ok het was inderdaad verzonnen, goed verzonnen.
pi_206079998
Wanneer wordt die capuchon_jongen eens moderator af? Denk niet dat er veel users blij zijn met hem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')