Daarom, maar die laten de Russen ons niet zien en we moeten ze maar op hun blauwe ogen geloven dat om Himars raketten gaat.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meestal staan er wel serienummers etc op munitie. Maar klinkt als broodje aap.

Ze laten ook een serienummer zien in het filmpje wat ik zag.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meestal staan er wel serienummers etc op munitie. Maar klinkt als broodje aap.

Ik zag dit filmpje:quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ze laten ook een serienummer zien in het filmpje wat ik zag.
Maar kan net zo goed van een andere inslag zijn.

Op seconde 13, wel goed inzoomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zag dit filmpje:
[ twitter ]
Waar zie je serienummers?

Ik zie alleen maar schroot?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:24 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Op seconde 13, wel goed inzoomen.

Oh, dus daar is m'n oude Corolla terecht gekomenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik zie iets staan, lijkt op 78375

Zie edit.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik zie iets staan, lijkt op 78375

De enige reden waarom ik zou kunnen bedenken waarom ze het gedaan zouden kunnen hebben, is om te voorkomen dat Rusland ze voor de rest van hun leven blijft mishandelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:56 schreef J.B. het volgende:
[..]
Rusland liegt vrijwel per definitie, zie bijvoorbeeld afgelopen weekend toen ze die raketten op de haven in Odessa hebben afgeschoten. Ergo: de Russen zullen het wel gedaan hebben. Waarom zou Oekraïne Oekraïense krijgsgevangenen gaan bombarderen?

En los daarvan, Rusland heeft al 100 van die raketten op z'n hoofd gekregen en dus tijd genoeg gehad om duizenden fragmenten te verzamelen om ergens neer te leggen als het nodig is.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar schroot?
Edit: Zie wel dit, maar daar is geen chocola van te maken:
[ afbeelding ]

Ik kom niet verder dan "tragische misser".quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:31 schreef Anton91 het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik zou kunnen bedenken waarom ze het gedaan zouden kunnen hebben, is om te voorkomen dat Rusland ze voor de rest van hun leven blijft mishandelen.

Plus dat Rusland bij alle gruwelijkheden die door Russen gepleegd worden altijd meteen begint te roepen dat het Oekraïners zelf waren.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En los daarvan, Rusland heeft al 100 van die raketten op z'n hoofd gekregen en dus tijd genoeg gehad om duizenden fragmenten te verzamelen om ergens neer te leggen als het nodig is.
Het zegt allemaal niet zoveel in een tijd van oorlogspropaganda.

Minder complotterig dan de beweringen dat de oorlog te danken is aan NATO/USA/Zelensky/nazi's.quote:

Welke verontwaardiging?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Het is gewoon fascinerend om te zien hoe de selectieve verontwaardiging z'n werk doet.

Ik begrijp dat jij aanwijzingen en bewijzen hebt dat de militaire steun van Amerika in de zakken van Zelensky (ik neem aan dat je Zelensky bedoeld als "die komiek") en vrienden (wie zijn dat dan) verdwijnt? Ik ben benieuwd, net als jouw aanwijzingen/bewijzen voor oorlogsmisdaden door Oekraïnse militairen wil ik dat natuurlijk graag lezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Onderhandelen. Stoppen met miljarden sturen die in de zakken van die komiek en zn matties verdwijnen.
Aha, onder Trump zou Putin Oekraïne niet aangevallen hebben? Heb je ook nog een bron voor dit toch wel behoorlijk indrukwekkende nieuws?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dan was het nu waarschijnlijk een stuk rustiger geweest in Oekraïne. Na die flater in Afghanistan is het bergafwaarts gegaan. Biden zat weer in zn kelder geloof ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |