Nee, de natuur is (vooral onbewust) teveel verrijkt met stikstof. Waarom zou het massaal importeren van stikstof zonder dit weer te exporteren de meest natuurlijke situatie representeren?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
We hebben het niet over verarming van de natuur, sterker nog het plan is om de natuur bewust te verarmen van voedingsstoffen omdat er een paar totaal idioten zijn die vinden dat plantjes die alleen op schrale grond leven belangrijker zijn. Deze mensen zijn waarschijnlijk ook fans van Pro Anorexia meisjes.
Nou koop 20% van de boeren weg , in de jaren 70 deed men niet anders, maar maak er niet zoe en heisa vanquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:20 schreef galantis het volgende:
[..]
Nee, de natuur is (vooral onbewust) teveel verrijkt met stikstof. Waarom zou het massaal importeren van stikstof zonder dit weer te exporteren de meest natuurlijke situatie representeren?
Ik eet zelden vlees , vlees eten is net als roken gewoon tokkiegedragquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:17 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat is dan blijkbaar wat het echt kost. Lijkt me een mooie gelegenheid eens te gaan minderen. En bijv vlees (weer) als luxeproduct te zien.
Ik reed van de week over het Noord-Limburgse platteland en daar hing alles ondersteboven.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:04 schreef Nielsch het volgende:
Ik reed vanmiddag door Brabant daar inderdaad allemaal omgekeerde vlaggen. Maar toen reed ik door Limburg en hingen de vlaggen naast de weilanden ineens goed. Echt raar.
Ik reed gisteren door schuddekutterveen en daar hing ook een vlag onderstebovenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:13 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik reed van de week over het Noord-Limburgse platteland en daar hing alles ondersteboven.
Klopt, werk in NOP en woon zelf begin Friesland zoals je het zo mooi omschrijft.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Hier in de NOP en iig het begin van Friesland stikt het van de omgekeerde vlaggen.
Ik ben er geen fan van, een zwarte wimpel had ik dan gepaster gevonden, alhoewel ik die zelf ook niet zal voeren.
Je hebt hem hopelijk wel even weer rechtop gehangen he?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik reed gisteren door schuddekutterveen en daar hing ook een vlag ondersteboven
nee de burgemeester was koeien melkenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:00 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je hebt hem hopelijk wel even weer rechtop gehangen he?
Vergeet ook niet de negatieve framing van Poetin, het WEF en de drie schurken Soros, Schwab en Gates. Dat hangt allemaal samen met coronavaccins en ammoniakuitstoot.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:53 schreef vipergts het volgende:
Ach hier in de buurt staan ze elke avond boven de A4 opeen viaduct. Dus omroep West dacht ik ga eens een praatje maken
Ze staan er voor een nep pandemie, omdat ze de leugens van de regering zat zijn, pedo netwerken verdwenen kinderen boeren die van hun land gejaagd worden onrecht. Maar ze zijn geen wappies. Een is er zelfs hoogopgeleid.
En dan hebben ze ook nog belangen in kankerverwekkende zonnebrandcrème EN ze proberen via Picnic de veganistische agenda er door te duwen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vergeet ook niet de negatieve framing van Poetin, het WEF en de drie schurken Soros, Schwab en Gates. Dat hangt allemaal samen met coronavaccins en ammoniakuitstoot.
Brugklas MAVO is voor deze types al hoogopgeleid, dus dat zegt weinig.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:53 schreef vipergts het volgende:
Ach hier in de buurt staan ze elke avond boven de A4 opeen viaduct. Dus omroep West dacht ik ga eens een praatje maken
Ze staan er voor een nep pandemie, omdat ze de leugens van de regering zat zijn, pedo netwerken verdwenen kinderen boeren die van hun land gejaagd worden onrecht. Maar ze zijn geen wappies. Een is er zelfs hoogopgeleid.
Ja want zodra we stoppen met onze leefomgeving verkwanselen ten gunste van productie voor de export waar we amper wat aan verdienen zal Rutte door hongerige mensen uit het torentje verjaagd worden...quote:
En een dag later retweet hij deze:quote:Op zaterdag 30 juli 2022 10:05 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Internationaal vermaard politiek analist Wim Grommen spreekt dus wij luisteren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |