Als er in Dubai iets groeit dan kan de natuur het hier ook wel aan.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:32 schreef michaelmoore het volgende:
Dit is de oorzaak dat de natuur klappen krijgt , niks stikstof
https://www.telegraaf.nl/(...)an-de-natuur-het-aan
[..]
en bananen met kokosnotenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:34 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je bent wel goed in appels met peren vergelijken in ieder geval.
Ah is dat het.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:32 schreef michaelmoore het volgende:
Dit is de oorzaak dat de natuur klappen krijgt , niks stikstof
https://www.telegraaf.nl/(...)an-de-natuur-het-aan
[..]
[..]
De fijnspar hoor thuis in het hoge noorden , dat is aanplant door de mens in het begin van de vorige eeuw, voor de hout sector
de snelgroeiende rechte fijnspar , het vurenhout
Zijn er concrete onteigeningsplannen dan? Het primaire doel is niet het aantal boeren verminderen maar het gaat gewoon om stikstof hè. Dus lijkt mij dat je weinig last krijgt van de overheid als je als boer nu je energie gaat steken in het circulair maken van je bedrijf. Dat laatste moet een boer als dier- en natuurliefhebber toch als muziek in de oren klinken, zou je zeggen. En ik denk dat je hierbij op genoeg steun kunt rekenen: https://www.nu.nl/politie(...)llen-we-naartoe.htmlquote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Daarom zijn ze zo boos dat stukje land wordt onteigend.
En waarom zouden de boeren dat moeten doen? Als je in Nederland naar een stikstof situatie wilt die je wilt dan lijkt me dat een collectieve taak. Daarnaast kunnen we eens stoppen met het fabeltje dat boeren vervuilend zijn? Het enige waar we mee te maken hebben is dat boeren stoffen uitscheiden waar de normale natuur het heel goed op doet, maar een paar dreuzels vinden dat het niet kan, want die willen planten beschermen die normaal heel slecht gedijen op natuurlijke grondstoffen. Alsof je het Syndroom van Down in stand wilt houden door te bevorderen dat familie met elkaar trouwt zodat er mongooltjes ontstaan waar we om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:51 schreef galantis het volgende:
[..]
Zijn er concrete onteigeningsplannen dan? Het primaire doel is niet het aantal boeren verminderen maar het gaat gewoon om stikstof hè. Dus lijkt mij dat je weinig last krijgt van de overheid als je als boer nu je energie gaat steken in het circulair maken van je bedrijf. Dat laatste moet een boer als dier- en natuurliefhebber toch als muziek in de oren klinken, zou je zeggen. En ik denk dat je hierbij op genoeg steun kunt rekenen: https://www.nu.nl/politie(...)llen-we-naartoe.html
Ah prima, jij wilt uit de EU? Heel goed ik ook, zijn we gelijk af van dat natura 2000 gedoe, kunnen we weer gewoon een fatsoenlijk land opbouwen, zonder Vollenbroeken met hun cuckface.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En ondertussen ook nog lekker de subsidiespons uithangen natuurlijk
Hang hem boven je bed!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En ondertussen ook nog lekker de subsidiespons uithangen natuurlijk
Ik snap sowieso dat hele gedoe met omgekeerde vlaggen niet. Huur gewoon een billboard, reclamezuil, bushokje beletter een vrachtwagen. Zat mogelijkheden te verzinnen die vast de wereld niet kosten en veel minder gedoe opleveren dan vlaggen aan een lantaarnpaal hangen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:39 schreef EinarBoe het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)robalen-in-tuin.html
Burgemeester Tanja Haseloop-Amsing van Oldebroek heeft vrijdag aangifte gedaan van intimidatie. Haseloop-Amsing wordt geïntimideerd sinds de gemeente heeft aangekondigd de omgekeerde vlaggen die aan gemeentelijke eigendommen hangen weg te halen.
In de nacht van woensdag op donderdag werden vierkante strobalen in haar tuin gegooid. Een grote ronde strobaal waaruit een aantal vlaggen staken, werd deels op de oprit en deels op het openbare fietspad gelegd. Daarna reden verschillende tractors toeterend langs haar huis.
Op 16 juli plantten twee mannen, van wie één met een zak over zijn hoofd, een omgekeerde vlag voor het huis van de burgemeester.
Ja, dames en heren, we gaan er weer een mooie zomer van maken! De trekkerterrorismekaravaan trekt door het land! We zijn in Oldebroek, we zijn natuurlijk in Hierden, maar we bezoeken ook andere pareltjes. Wat te denken van een bezoekje aan Schouten in Goor, of een willekeurig gemeentehuis bij u in de buurt. Kun je er komen met de snelweg als die niet geblokkeerd is door andere trekkers/mesthopen/hooibalen/asbestresten die al dan niet in de fik staan, dan komen we graag een keertje langs! Tot gauw!
Stomme vraag, maar wie is deze meneer?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hang hem boven je bed!!!
[ afbeelding ]
jusit klaar met dat donme gezeikquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah prima, jij wilt uit de EU? Heel goed ik ook, zijn we gelijk af van dat natura 2000 gedoe, kunnen we weer gewoon een fatsoenlijk land opbouwen, zonder Vollenbroeken met hun cuckface.
naar oekraine sturen zonder kogelvrij vestquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hang hem boven je bed!!!
[ afbeelding ]
Bij de boeren valt veel te winnen en op deze manier kunnen ze blijven bestaan. Ik zie alleen maar voordelen. Het vlees en de zuivel van koeien die louter gras en kruiden eten ipv sojabonen is ook nog eens gezonder.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
En waarom zouden de boeren dat moeten doen? Als je in Nederland naar een stikstof situatie wilt die je wilt dan lijkt me dat een collectieve taak. Daarnaast kunnen we eens stoppen met het fabeltje dat boeren vervuilend zijn? Het enige waar we mee te maken hebben is dat boeren stoffen uitscheiden waar de normale natuur het heel goed op doet, maar een paar dreuzels vinden dat het niet kan, want die willen planten beschermen die normaal heel slecht gedijen op natuurlijke grondstoffen. Alsof je het Syndroom van Down in stand wilt houden door te bevorderen dat familie met elkaar trouwt zodat er mongooltjes ontstaan waar we om kunnen lachen.
Nee, er is niets dat daarop wijst.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:51 schreef galantis het volgende:
[..]
Zijn er concrete onteigeningsplannen dan? Het primaire doel is niet het aantal boeren verminderen maar het gaat gewoon om stikstof hè.
dat gaat dan wel melk worden van 2 euro per literquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:12 schreef galantis het volgende:
[..]
Bij de boeren valt veel te winnen en op deze manier kunnen ze blijven bestaan. Ik zie alleen maar voordelen. Het vlees en de zuivel van koeien die louter gras en kruiden eten ipv sojabonen is ook nog eens gezonder.
Er heerst gewoon consensus over het feit dat het creëren van zo'n bizarre onbalans funest uitpakt voor zaken als de biodiversiteit. De feitelijke verarming van de natuur presenteren als een volwaardig alternatief vind ik maar een rare gedachtekronkel. Het zijn eerder 'een paar dreuzels' die vinden dat je rustig op huidige voet door moet gaan, vooral omdat dat henzelf goed uitkomt.
Deze man heeft het voor elkaar gekregen dat er voor ongeveer 10 miljard aan bouwprojecten stil liggen in Nederland, opdat hij met zijn wandelclub op d Peel geen Bramen meer tegen komt, maar faal planten die alleen gedijen op extreem arme grond.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Stomme vraag, maar wie is deze meneer?
Hij wil graag hele arme grond want daar kunnen zijn woestijn salamanders een kwaak slakjes wel overlevenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Deze man heeft het voor elkaar gekregen dat er voor ongeveer 10 miljard aan bouwprojecten stil liggen in Nederland, opdat hij met zijn wandelclub op d Peel geen Bramen meer tegen komt, maar faal planten die alleen gedijen op extreem arme grond.
We hebben het niet over verarming van de natuur, sterker nog het plan is om de natuur bewust te verarmen van voedingsstoffen omdat er een paar totaal idioten zijn die vinden dat plantjes die alleen op schrale grond leven belangrijker zijn. Deze mensen zijn waarschijnlijk ook fans van Pro Anorexia meisjes.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:12 schreef galantis het volgende:
[..]
Bij de boeren valt veel te winnen en op deze manier kunnen ze blijven bestaan. Ik zie alleen maar voordelen. Het vlees en de zuivel van koeien die louter gras en kruiden eten ipv sojabonen is ook nog eens gezonder.
Er heerst gewoon consensus over het feit dat het creëren van zo'n bizarre onbalans funest uitpakt voor zaken als de biodiversiteit. De feitelijke verarming van de natuur presenteren als een volwaardig alternatief vind ik maar een rare gedachtekronkel. Het zijn eerder 'een paar dreuzels' die vinden dat je rustig op huidige voet door moet gaan, vooral omdat dat henzelf goed uitkomt.
Dit is al voorbijgekomen en debunked.quote:
Sowieso gaat het om het verminderen van de veestapel.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:51 schreef galantis het volgende:
[..]
Zijn er concrete onteigeningsplannen dan? Het primaire doel is niet het aantal boeren verminderen maar het gaat gewoon om stikstof hè. Dus lijkt mij dat je weinig last krijgt van de overheid als je als boer nu je energie gaat steken in het circulair maken van je bedrijf. Dat laatste moet een boer als dier- en natuurliefhebber toch als muziek in de oren klinken, zou je zeggen. En ik denk dat je hierbij op genoeg steun kunt rekenen: https://www.nu.nl/politie(...)llen-we-naartoe.html
Dat is dan blijkbaar wat het echt kost. Lijkt me een mooie gelegenheid eens te gaan minderen. En bijv vlees (weer) als luxeproduct te zien.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat gaat dan wel melk worden van 2 euro per liter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |