Nu is de grote vraag: waar ging het om?quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:58 schreef LooneyTroons het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)702774662668290-da9q
[..]
13 zinnen met "ik" en 3 zonder. Ook een prestatiequote:Op dinsdag 20 september 2022 09:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
ik ik ik ik ik ik ik IK IK IK IK IK KIJK NAAR MIJ IK IK IK IK IK AAAAH
quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:58 schreef LooneyTroons het volgende:
[..]
Ze ging meedoen aan de bonte avond op werk?quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Nu is de grote vraag: waar ging het om?
Kennelijk iets waar ze door groepsdruk voor koos, om een paar dagen later te concluderen dat het toch niet bij haar past.
Roept u maar.
quote:Op dinsdag 20 september 2022 08:58 schreef LooneyTroons het volgende:
[..]
En dat voor een gereduceerd tarief van ¤130 per sessie van 75-90 minuten, aldus haar website. En dat moet je haar betalen, niet andersom, voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:56 schreef Piles het volgende:
[..]
13 zinnen met "ik" en 3 zonder. Ook een prestatie
https://www.linkedin.com/(...)870368955170816-rubWquote:Je dacht dat je me al kent. Een zelfverzekerde vrouw.
Maar toch komt mijn onzekerheid heel af en toe om de hoek kijken waardoor ik mezelf enorm de put in praat.
Laatst na een coachingsessie kreeg ik een mooi reflectieverslag van mijn cliënt waarin ze haar inzichten en nieuwe gevoelens deelde n.a.v. onze sessie. En dat terwijl ik na afloop niet helemaal tevreden was met hoe ik de sessie had aangepakt.
Gedachtes als Oh het duurde langer dan gepland, wat stom dat ik niet meer sturing heb gegeven. Ik had dat model niet helemaal onder de knie, en voordat ik het wist zat ik in de gedachte: word ik überhaupt wel een succesvolle coach? Hoe krijg ik in de toekomst genoeg cliënten? Heb ik wel genoeg focus om coachingpraktijk naast mijn baan te doen? Ik moet een vervolgcoachingsopleiding doen om echt een goeie coach te worden...
Ik kon het niet loslaten. Terwijl ik aan het koken was, was ik bezig met de oplossing en voelde ik me alleen nog maar ellendiger. Totdat ik mijn gevoel totaal toeliet. Een paar tranen stroomden over mijn wangen en voor ik het wist loste de pijn op en kon ik weer verder in het hier en nu.
Mijn onzekerheid is een pijn die al bij mij hoort sinds de basisschool. Het is een onderdeel van me. Onlangs vroeg mijn supervisor welke functie deze pijn voor mij heeft.
Ik moest even denken en herinnerde mij een stukje uit het boek van Ien van der Pol waarin ze schreef dat je als coach van je succes mag genieten met de nodige nederigheid die voorkomt dat je naast je schoenen gaat lopen. Dat was het! Mijn onzekerheid helpt mij nederig te blijven.
Door het te beschouwen van wat er was, door te accepteren dat de onzekerheid bij mij hoort en de functie ervan te omarmen loste het weer op en kon ik weer in heelheid verder.
❤ Ook wel HEART ->
H erkennen
E rkennen
A ccepteren
R especteren
T otaal ervan zien
Welke pijn komt bij jou af en toe om de hoek kijken?
Kan je accepteren dat de pijn bij je hoort? En wat is de functie van deze pijn? Hoe helpt het jou?
#groeipijn #persoonlijkeontwikkeling #persoonlijkegroei #coaching #inhethierennu #onzekerheid
Oh gelukkig, haar onzekerheid helpt haar nederig te blijven. Stel je voor hoe haar LinkedIn-posts er anders uit zouden zien, ze is nu al zo vol van zichzelf.quote:Op woensdag 21 september 2022 07:26 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)870368955170816-rubW
Mijn pijn is dit soort meuk van jou.
En dan bij elke post een stomme foto van haar.quote:Op woensdag 21 september 2022 07:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh gelukkig, haar onzekerheid helpt haar nederig te blijven. Stel je voor hoe haar LinkedIn-posts er anders uit zouden zien, ze is nu al zo vol van zichzelf.
Al die reacties zijn bijna alleen maar van ook andere coaches. En zo is het cirkeltje weer rond!quote:Op woensdag 21 september 2022 07:39 schreef HSG het volgende:
[..]
En dan bij elke post een stomme foto van haar.
Man man man.
En dan fora niet als sociale media tellenquote:Op zondag 25 september 2022 02:10 schreef girlnextdoor. het volgende:
Vandaag mijn linkedin verwijderd. Het is niet meer van toegevoegde waarde nu het op facebook begint te lijken en overal verkapte 'kijk mij dit hebben gedaan' of 'kijk mij zielig zijn' -posts naar boven komen.
Sowieso deze week een grote social media verwijdering gedaan. Ik wil weer weten wat het leven zonder dit geneuzel inhoud.
Fok is nog het enige op internet. Hier valt af en toe nog een leuke discussie te voeren en ik moet hier vaker lachen dan al die jaren social media bij elkaar.quote:Op zondag 25 september 2022 03:37 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
En dan fora niet als sociale media tellen
quote:Op zondag 25 september 2022 11:57 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Fok is nog het enige op internet. Hier valt af en toe nog een leuke discussie te voeren en ik moet hier vaker lachen dan al die jaren social media bij elkaar.
Het is idd totaal anders dan de rest. Benieuwd hoe een forum eruit had gezien met een toestroom van nieuwe generaties. Op andere social media is het erg oppervlakkig, zo hadden we meer kunnen zien over meningen, ideeën, visies enz. van de nieuwe generaties. Jammer.quote:Op zondag 25 september 2022 13:06 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Het fijne van fora vind ik ook dat een leuke/nuttige bijdrage gemakkelijk terug te lezen is, ook na langere tijd. Probeer maar eens iets terug te vinden wat je 3 dagen/weken/maanden/jaren geleden voorbij zag komen op LinkedIn/Facebook/Twitter.
WTF zijn mango momentjes?quote:Op dinsdag 20 september 2022 07:30 schreef Molo het volgende:
Ipv de mangomomentjes van jaren terug in de zorg (nooit begrepen dat overigens), hebben we nu dankzij Ton ook Hestermomentjes...
Werd gedeeld op LinkedIn
https://www.ad.nl/amersfo(...)rmomentjes~a75b2752/
Ik wil die van Einstein en Will Smith nog een keer posten.quote:Op zondag 25 september 2022 11:50 schreef kloon_bassie het volgende:
Hoe vaak hebben jullie het plaatje van Nadal en Federer al voorbij zien komen met een inspirerende tekst?
Ik ondertussen al 3x
quote:Op maandag 26 september 2022 09:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
WTF zijn mango momentjes?
Ditquote:Op dinsdag 20 september 2022 08:08 schreef Viv het volgende:
[..]
Mangomomentjes waren als een zorgmedewerker nét dat stapje extra zet om een patiënt zich gezien en gehoord te laten voelen in plaats van een nummertje. Dus praktisch alles wat na decennia van bezuinigingen en de sterke protocollisering in de zorg bijna niet meer mogelijk is, dan is het speciaal als iemand dat tóch doet.![]()
Hij heeft overigens met zijn team van 8 personen in totaal ¤9570 opgehaald met die rit, dus circa ¤1200 per persoon, maar daar wordt dan in het krantenartikel van gemaakt:
[..]
Klinkt een stuk indrukwekkender zo.
Ja zag het. begon toen wel een belletje te rinkelen maar wij noemden dat hier anders.quote:Op maandag 26 september 2022 09:27 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Dit
Ik als (inmiddels ex-) zorgprofessional kreeg er altijd beetje braakneigingen van
Heerlijkquote:Op maandag 26 september 2022 09:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik wil die van Einstein en Will Smith nog een keer posten.
[ afbeelding ]
Deze dus.
Haha wiens LinkedIn account is dat? Van die reactie.quote:Op dinsdag 20 september 2022 09:56 schreef Piles het volgende:
[..]
13 zinnen met "ik" en 3 zonder. Ook een prestatie
Ik noemde dat doorgaans gewoon 'lekker werken'quote:Op maandag 26 september 2022 09:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja zag het. begon toen wel een belletje te rinkelen maar wij noemden dat hier anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |