17 en geen wolkje in zichtquote:
Ah lekker, hier helemaal geen zon vandaag helaas..quote:
We houden gewoon deze tot er geen stront meer op de snelweg ligtquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:48 schreef puzziepie het volgende:
Er staat een TT, prima toch.
Goedemorgen.
Dat gaat nog wel ff duren vrees ikquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:49 schreef pullup het volgende:
[..]
We houden gewoon deze tot er geen stront meer op de snelweg ligt
Hoe lang zal dat nog doorgaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:49 schreef pullup het volgende:
[..]
We houden gewoon deze tot er geen stront meer op de snelweg ligt
Als ze eens gaan optreden zoals tegen de gemiddelde klimaatdemonstratie zal het snel opgelost kunnen zijnquote:
Totdat de stront de ventilator raakt.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Totdat de stront de ventilator raakt.
Dan mogen ze het leger wel inzetten.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze eens gaan optreden zoals tegen de gemiddelde klimaatdemonstratie zal het snel opgelost kunnen zijn
Of die stikstof regels van tafel... Is het ook voorbijquote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Als ze eens gaan optreden zoals tegen de gemiddelde klimaatdemonstratie zal het snel opgelost kunnen zijn
Eet je dat gewoon rauw? Chorizo gebruik ik eigenlijk alleen in gerechten. Laatst in een gebakken ei... Was ook lekker.quote:
Dat is wel het laatste dat moet gebeurenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:00 schreef engine het volgende:
[..]
Of die stikstof regels van tafel... Is het ook voorbij
Dan kun je alsnog discussiëren over de manier waarop het gebeurd. Het is gewoon weer falend beleid...hak op de tak. Over een jaar willen ze weer wat anders.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste dat moet gebeuren
1 Nooit toegeven aan terroristen
2 Die regels hebben een reden en zijn er niet om de boeren te pesten
Maar goed
Mooiste is vaak hoe enthousiast sommige mensen daar van wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:07 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)jaar-op-in-tienhoven
Ja echt mooi is datquote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:08 schreef engine het volgende:
[..]
Mooiste is vaak hoe enthousiast sommige mensen daar van worden
Ik heb daar een keer op het trilveen gestaan. Het is alsof je op een luchtkussen loopt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:07 schreef pullup het volgende:
Ik heb dat ooit in Belgie meegemaakt. Ergens op de hoge venenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer op het trilveen gestaan. Het is alsof je op een luchtkussen loopt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:15 schreef Domnivoor het volgende:
Wanneer gaan we met een 40+-team roeien?
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wil dat best eens organiseren in de zomer![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Juli en augustus zijn de goede maanden we moeten daar dan even aan denken
Ha ik ga eens even checkenquote:
Mos!!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:07 schreef pullup het volgende:
Ja gewoon als beleg... soms bak ik het ook wel eens voor door de tortilla bevoorbeeldquote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:01 schreef engine het volgende:
[..]
Eet je dat gewoon rauw? Chorizo gebruik ik eigenlijk alleen in gerechten. Laatst in een gebakken ei... Was ook lekker.
Graagquote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
@:Aoibhin @:-Shii- @:D. en @:iedereen : roeimeet?
nu is de remote control van amazon nog enquote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gewoon als beleg... soms bak ik het ook wel eens voor door de tortilla bevoorbeeld
Nu heb je er 3quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu is de remote control van amazon nog en
keer gekomen![]()
Poetin doet zijn best om Stalin te overtreffen, met wereldwijde graantekorten.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:46 schreef Viesdik het volgende:
Stalin noemde de boeren 'de vijanden van het volk'. Door hen te onteigenen kreeg de Staat de voedselproductie in handen. In de jaren daarna werden 7 miljoen Russen de hongerdood ingejaagd. Nu, 100 jaar later, opent het World Economic Form 'the war on farmers'.Herken je de cyclus?
Hoe zou dat nou komen?quote:
maak je nou een grapje?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou komen?
De totale oppervlakte van Nederland is 4,2 miljoen hectare, inclusief binnen- en buitenwater. In 2015 werd ongeveer de helft hiervan gebruikt voor de landbouw. Ongeveer een derde was natuur, water of in gebruik voor recreatie. Een relatief klein deel van ons grondgebied is bestemd voor bebouwing en wegen.
Stark nog de groetjes gedaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:27 schreef puzziepie het volgende:
We hebben woensdag al die achterlijke boeren en bun protest ellende weten te omzeilen![]()
![]()
En gisteren ook![]()
heerlijke domme opmerking weerquote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Poetin doet zijn best om Stalin te overtreffen, met wereldwijde graantekorten.
Heb ik gedaanquote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:31 schreef engine het volgende:
[..]
Stark nog de groetjes gedaan?
Leuke dag gehad?
Is dat café in de Bush er nog?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:32 schreef puzziepie het volgende:
Was een leuke dag . Veel dieren gezien , veel gelopen en genoten
Ze waren wel bezig met een verbouwing van iets, café/ restaurant oid. Maar ik ben niet echt bekend met waar wat zitquote:
Lijkt me ook iddquote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:49 schreef engine het volgende:
Mierenlolonieis natuurlijk een typefoutje.
Mooi om te zien, maar krijg er wel de kriebels vanquote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:48 schreef engine het volgende:
Er is deze week ook een nieuwe mierenlolonie geplaatst in de Bush.
Ja dat wel een beetjequote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooi om te zien, maar krijg er wel de kriebels van
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooi om te zien, maar krijg er wel de kriebels van
En in jouw quotequote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even terug scrollen staat een YT filmpje
Die heb ik net gezien, maar wij waren woensdag in Burgers' Zooquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even terug scrollen staat een YT filmpje
Ah.. misschien waren ze er toen nog niet..quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heb ik net gezien, maar wij waren woensdag in Burgers' Zoo
Dat is ook een optie .... Daar heb ik nog een andere voorquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:39 schreef pullup het volgende:
Ik bewaar mijne voor wat later op de avond
In dat kader..quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan ook is maar net waar je zin in hebt
Ze zal wel veel bezoek krijgen danquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
In dat kader..
Mexicaanse oma (99) krijgt enorm piemelbeeld op haar graf als laatste wens
https://www.nu.nl/opmerke(...)ls-laatste-wens.html
Gektequote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
In dat kader..
Dat valt wel op dan op zo'n begraafplaatsquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
In dat kader..
Je ziet vaker een kruis op een graf.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
In dat kader..
Grote kansquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah.. misschien waren ze er toen nog niet..![]()
In welke had het gemoeten dan?quote:
quote:
Je moet er van houdenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]Ik heb hem aangeklikt maar het was me net wat te hard
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
@:Aoibhin @:-Shii- @:D. en @:iedereen : roeimeet?
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]Ik heb hem aangeklikt maar het was me net wat te hard
Gaat dit over die grafsteen?quote:
quote:
Dan had ze nog iets anders moeten doenquote:
Maar dat kon niet meer ...quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan had ze nog iets anders moeten doen
quote:
Geïnteresseerden voor de roeimeet:quote:
Op de roeimachine in de sportschool?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Geïnteresseerden voor de roeimeet:
-Shii-
Aoibhin
Domnivoor
pullup (coach)
Dat heb ik ook een tijdje fanatiek gedaanquote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op de roeimachine in de sportschool?
Das ook best lekker. Waarom nu niet meer dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje fanatiek gedaan![]()
In een roeiboot in het water [ afbeelding ]
Het was in het sportcentrum van de universiteit. Daar kom ik niet meer.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das ook best lekker. Waarom nu niet meer dan?
Ik mag nu alleen beide niet dus ga er, zoals gewoonlijk, niet bij zijn.
Sportscholen zat waar dat ook kanquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het was in het sportcentrum van de universiteit. Daar kom ik niet meer.
Oh, dat is jammer
Zekerquote:
Doenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
ZekerWie weet pak ik het weer een keer op.
Ga je mee?quote:
Kan ook thuis. M'n pa doet dat al zijn halve leven.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
ZekerWie weet pak ik het weer een keer op.
`Die van mij is kapot gegaanquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Kan ook thuis. M'n pa doet dat al zijn halve leven.
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen
Ik hoop over een paar maanden het ook weer te kunnen, mis het wel.
Oei, dat wist ik niet. Beterschap!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb een liesbreuk. Sporten is geen goed plan.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Ach ja. Ik wacht nog steeds op operatie, maar ja corona...quote:
quote:
Sterkte,quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop het. 2e keer al.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sterkte,
en straks lekker inhalen wat je nu mist
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop het. 2e keer al.
Maar wacht al vanaf februari op een oproep.
Zet m op Maxquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sterkte,
en straks lekker inhalen wat je nu mist
Nog lang niet? Sommige zijn er nog niet eens mee begonnenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:01 schreef aloa het volgende:
De ziekenhuizen hebben nog lang niet alles ingehaald.
Stond iets van 6 maanden voor.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das best lang al wel.
Je verzekeraar al gebeld of die je ergens anders sneller kunnen laten helpen?
Tsjaa, niet normaalquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog lang niet? Sommige zijn er nog niet eens mee begonnen
Is lang ja.quote:
Welkom bij het regiem Rutte.quote:
Alle films?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
orf 3 de hele avond van arnie
vor de 75ste
OKquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee doku,history en zo
hij is en steirer hoor
Ons Heintje?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
arnie was al, nu zijn 2 heintje filme
de ik maar zeker niet kijk
..dat ik verhuist benquote:
Kijkquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:49 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb weer internet.(want) ik ben 1aug offisjeel verhuist
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
arnie was al, nu zijn 2 heintje filme
de ik maar zeker niet kijk
we gaan de Alblasserwaard inquote:
dat heb ik als kind altijd gezongenquote:
Nee ik doe sandboxquote:
quote:
Hoog Catharijnequote:
Je zou het niet herkennen denk ik.quote:
Zou kunnenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:21 schreef Domnivoor het volgende:
Hier zit kristal (?) in.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1798quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:11 schreef chufi het volgende:
Uit welk jaar is Rijkswaterstaat?
https://www.nu.nl/binnenl(...)ar-boerenacties.html
Als je zo'n ark gebouwd hebt ga je niet ver komenquote:
Mijn Ark is een onderzeer genaamd de Nautulis ik heb een kapitein ingehuurd genaamd Nemo en we gaan opzoek naar de befaamde snorkels die in de gezonken stad van Atlantis wonenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je zo'n ark gebouwd hebt ga je niet ver komen
You're gonna get your ass whooped by those snorkelsquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn Ark is een onderzeer genaamd de Nautulis ik heb een kapitein ingehuurd genaamd Nemo en we gaan opzoek naar de befaamde snorkels die in de gezonken stad van Atlantis wonen
Ik heb het logboek van kapitein Ortega goed gelezenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
You're gonna get your ass whooped by those snorkels
Lees je ook even in in The Bounty, je gaat het nodig hebbenquote:
Ik moet eerst nog het smurfen dorp veroverenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees je ook even in in The Bounty, je gaat het nodig hebben
Dat gaat je nooit lukkenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog het smurfen dorp veroveren
Nee, ik heb oneindig veel vertrouwen in de smurfenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je hebt maar weinig vertrouwen in mij
Ik heb vernomen dat die rode muts smurf aan het een elf genaamd Tikkelbel de vuile sletquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ik heb oneindig veel vertrouwen in de smurfen
Oke, die zin werkt niet helemaalquote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat die rode muts smurf aan het een elf genaamd Tikkelbel de vuile slet
aan het wat?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat die rode muts smurf aan het een elf genaamd Tikkelbel de vuile slet
Gelijk hebben zequote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ze zijn een pact aan het smeden
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:39 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen de tandjes al gepoetst?
[ afbeelding ]
free stylequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een sandbox-spel of zandbakspel, is een type computerspel waarin de speler meer creativiteit krijgt in de open wereld. Een sandbox-spel is zowel een spel dat de nadruk legt op vrije gameplay, maar ook kan duiden op een spelmodus met minimale regels en doelstellingen.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Moeten zij weten .quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
free style
Sandbox (spelgenre)Ik ken redelijk wat games met een sandbox erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een sandbox-spel of zandbakspel, is een type computerspel waarin de speler meer creativiteit krijgt in de open wereld. Een sandbox-spel is zowel een spel dat de nadruk legt op vrije gameplay, maar ook kan duiden op een spelmodus met minimale regels en doelstellingen.
En ja, daar kan je prima de lijken in begraven, afhankelijk van het type spel.stupidity has become as common as common sense was before
Echt? Mercedes maakt lelijke auto's. hoe rot moet de rest dan wel niet zijnquote:
Je zit bij DBS in zijn bunker?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:31 schreef puzziepie het volgende:
Spannond menson, over een paar uur stort er een Chinese raket ergens op de aarde neer.
Gelukkig zitten wij veilig
Is er iets mislukt?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:31 schreef puzziepie het volgende:
Spannond menson, over een paar uur stort er een Chinese raket ergens op de aarde neer.
Oh het is Chinese kwaliteit, dan is niemand veilig.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:31 schreef puzziepie het volgende:
Ja preciesquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh het is Chinese kwaliteit, dan is niemand veilig.
Nee dat klopt . Ik kan maar zo van die stoel vallenquote:
Daar begint de ellende al.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat klopt . Ik kan maar zo van die stoel vallen
Vreselijkquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar begint de ellende al.
En je stoel kan weer zomaar in een 'sinkhole' zakken
Aan de andere kant, hoe veilig is de bunker van BDS?quote:
Wat ik me van die bunkers langs de kust herinner is de pis geur die er altijd hingquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hoe veilig is de bunker van BDS?
Ja en plus dat de Chinezen de boosters niet terug sturen , die laten alles 'gewoon' lekker slingerenquote:
Als zijn huis net als ieder ander huis een dak heeft dan zit hij voor nu goedquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hoe veilig is de bunker van BDS?
Als het goed is heeft een bunker een veel dikker dakquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als zijn huis net als ieder ander huis een dak heeft dan zit hij voor nu goed
Ik heb geen idee hoe hij woont, en ik neem alles op FOK! altijd met een emmer zout. Maar als hij in een bunker woont dan zit hij lekker koelquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het goed is heeft een bunker een veel dikker dak
Hij woont gewoon , maar heeft daarnaast een bunker buiten de stad "toegeëigend"quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hij woont, en ik neem alles op FOK! altijd met een emmer zout. Maar als hij in een bunker woont dan zit hij lekker koel
Spannondquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja en plus dat de Chinezen de boosters niet terug sturen , die laten alles 'gewoon' lekker slingeren![]()
[ twitter ]
Ja precies : emmer zout dus.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij woont gewoon , maar heeft daarnaast een bunker buiten de stad "toegeëigend"
Het is wel de stoerste Zeeuw die ik kenquote:
De enige ook?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wel de stoerste Zeeuw die ik ken
Eehm.... eigenlijk welquote:
Een uurtje nogquote:
Nou dat is precies aan de andere kant van de wereldbolquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een uurtje nog![]()
Ik zie nu bij Agenda-free dat ze hebben berekend dat het in de Indische oceaan zal gaan crashen.
Ben benieuwd
Ik geloof jequote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wel de stoerste Zeeuw die ik ken
Misschien maar goed ookquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou dat is precies aan de andere kant van de wereldbol
Helaas niets te zien hier peoples...run along
Heb er eigenlijk verrassend weinig vertrouwen inquote:
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk verrassend weinig vertrouwen in
Wat ik tot nu zag was veel van hetzelfde van eind vorig seizoen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
We gaan het zien.
Andere trainer ben ik wel benieuwd naar ook.
Drukke avond .... Nu Engelse beker/schaal/shield, straks ook nog de Duits equivalent en de Nederlandsequote:
Was wel met de hakken over de sloot idd.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik tot nu zag was veel van hetzelfde van eind vorig seizoen.
Toen het mat en saai was, zonder creativiteit.
Gaat mij niet zo om de uitslagen, maar hoe ze spelen. En dat was voor mij meer met poten vol in de slootquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Was wel met de hakken over de sloot idd.
Heb genoeg sport gezien vndaagquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Drukke avond .... Nu Engelse beker/schaal/shield, straks ook nog de Duits equivalent en de Nederlandse
Ik kijk eigenlijk alleen nog Ajax.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Drukke avond .... Nu Engelse beker/schaal/shield, straks ook nog de Duits equivalent en de Nederlandse
Dan liever landskampioen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:33 schreef pullup het volgende:
En die cup is toch redelijk waardeloos wat mij betreft
Als je hem niet wint inderdaad ....quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:33 schreef pullup het volgende:
Ik moet zeggen dat het steeds onoverzichtelijker wordt waar je welke wedstrijd kunt zien ...quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen nog Ajax.![]()
En Nederlands elftal.
Een goede oefenwedstrijdquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:33 schreef pullup het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |