1e 25 minuten zwak, daarna speelde hij een stuk beter. Maar zo bijzonder vind ik hem tot nu toe niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Taylor was prima de eerste helft. Wel wat opportunistisch maar soit.
Van de eerste 2 wist je het niet?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:22 schreef Tarado het volgende:
Leuke wedstrijd wel, aardige dingen gezien, Gorter gezakt voor z'n examen, Wijndal verdedigend ook, van Rensch wisten we dat al
Gorter niet nee, die heb ik 1 keer in actie gezien, van Wijndal weet je wel waar z'n sterke en zwakke punten liggen maar dit was minder dan ik van hem verwacht had verdedigendquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Van de eerste 2 wist je het niet?
Ik vond zijn vervanger ook lange tijd onzichtbaar.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:22 schreef Tarado het volgende:
Leuke wedstrijd wel, aardige dingen gezien, Gorter gezakt voor z'n examen, Wijndal verdedigend ook, van Rensch wisten we dat al
Ik vond hem vandaag wat onzeker ogen. Maar goed dat kan bij je debuut in een stadion van pakweg 55.000 man. Dan kan je je heel klein gaan voelen. Misschien juist wel goed om hem gewoon het vertrouwen te geven. Talent heeft hij wat mij betreft zeker. Met zelfvertrouwen zie ik hem wel groeien.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gorter niet nee, die heb ik 1 keer in actie gezien, van Wijndal weet je wel waar z'n sterke en zwakke punten liggen maar dit was minder dan ik van hem verwacht had verdedigend
ik weet niet of hij daar tijd voor gaat krijgen, topsport is hardquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag wat onzeker ogen. Maar goed dat kan bij je debuut in een stadion van pakweg 55.000 man. Dan kan je je heel klein gaan voelen. Misschien juist wel goed om hem gewoon het vertrouwen te geven. Talent heeft hij wat mij betreft zeker. Met zelfvertrouwen zie ik hem wel groeien.
We hebben geen tijd om hem op te kweken. Dit soort clowns kosten je het kampioenschap.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vond hem vandaag wat onzeker ogen. Maar goed dat kan bij je debuut in een stadion van pakweg 55.000 man. Dan kan je je heel klein gaan voelen. Misschien juist wel goed om hem gewoon het vertrouwen te geven. Talent heeft hij wat mij betreft zeker. Met zelfvertrouwen zie ik hem wel groeien.
iets te gretig, komt ook wel goedquote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond zijn vervanger ook lange tijd onzichtbaar.
Maar als dit Bassey zijn timing is qua ingrepen wens ik Ajax succes
Rensch kan gewoon niet, en dat is opzich niet zo erg, maar 5 van de 10 veldspelers wisselen en de faalhaas die je de ommekeer kost de hele pot laten staan geeft me weinig vertrouwen in de trainerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:52 schreef SamCooke het volgende:
Straks gaat Pasveer toch gewoon weer op doel. RB is een veel groter probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |