Noemde haar gelijk al de wannabe gravin annex baronesquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:30 schreef ficus het volgende:
Ik krijg echt jeuk van Ted. Als ik bij haar in de B&B zat dan zou ik snel wegrennen. Wat een bekakte heks.
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Beter dan Jos gaat ze niet qua uiterlijk vinden
Qua humor en gezelligheid ook niet. Ik vond hem gelijk al leuk toen hij zei dat het hem niet uitmaakte of ze het leuk vond of niet dat hij Feyenoord ging kijken.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Beter dan Jos gaat ze niet qua uiterlijk vinden
Andere gasten zijn nog onderweg vanuit Parijs, die komen 2,5 uur later.quote:
Ik vind hem ook geen schoonheidquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:38 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hij ziet er niet onaardig uit. Zoonlief heeft net de lelijkste genen gekregen.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:40 schreef PirE het volgende:
[..]
Andere gasten zijn nog onderweg vanuit Parijs, die komen 2,5 uur later.
Maar daar heeft hij helemaal gelijk natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Qua humor en gezelligheid ook niet. Ik vond hem gelijk al leuk toen hij zei dat het hem niet uitmaakte of ze het leuk vond of niet dat hij Feyenoord ging kijken.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar daar heeft hij helemaal gelijk natuurlijk
Schadebehandelaarquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom kijkt Jos zo psycho in de camera?
Heel inclusiefquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met twee mannen in 1 bed?
Wat is dit voor ongemakkelijkheid...
Astrale verlangens jaaaaaquote:
Hopelijk Itali-Hans en paarden-Hans.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Incl. Italoduitser (is dit een woord?)
En zo ontstaan drankspelletjesquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:38 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik trek het vanavond even niet als Astrid weer gaat huilen. Dan moet ik echt even wat drinken pakken.
Gelukkig niet, de lebberzoen van Simone en Richard was al traumatisch genoegquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:01 schreef tja77 het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst, maar zitten hier vuige seksscenes in?
Nee. Als er al vleselijke verwezenlijking van horizontale verlangens plaatsvindt, gebeurd dit buiten het zicht van de camera's.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:01 schreef tja77 het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst, maar zitten hier vuige seksscenes in?
Welke?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wtf was dat voor shot net
Ohh, astrale gevoelensquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:40 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Dat ze aan het huilen was ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |