Die eerste seizoenen zijn ook wel verslavend goedquote:
die heb ik nog eens gezocht. waar kan ik die vinden??quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:04 schreef engine het volgende:
Als je daarna nog tijd over hebt en helemaal in de gevangenisseries zit kan ik Oz aanbevelen.
zet maar op het lijstje danquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Mwa heb nog zoveel te kijken op drie stream diensten
Dat weet ik niet helaas. Toen deed ik nog downloaden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die heb ik nog eens gezocht. waar kan ik die vinden??
dat moet ik denk dan ook maar weer doen. uitzondering machenquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet helaas. Toen deed ik nog downloaden.
Engelse ondertitels okay?quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:14 schreef suzi1 het volgende:
ik wil wel ondertitels. dat heb ik me helaas aangewend
Die NL subs lijken wel niet synchroon te lopen maar misschien is dat omdat ik nu door een aflevering heen aan het klikken ben.quote:
Heb je het al eerder gezien?quote:
nee niet gezien. was ooit dus op zoek naar gevangenisseries en die werd aangeraden, uiteindelijk vergeten tot jij hem hier net aanhaaldequote:Op donderdag 28 juli 2022 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je het al eerder gezien?
Ik wel dus maar is zeker 10 jaar geleden...denk wel iets meer.
Heeft op mij wel indruk gemaakt in ieder gevalquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee niet gezien. was ooit dus op zoek naar gevangenisseries en die werd aangeraden, uiteindelijk vergeten tot jij hem hier net aanhaalde
U wiebeltquote:
Toevallig heb ik dat laatst zitten kijken....toen ik wat jonger was ging ik best veel naar de time outquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:03 schreef suzi1 het volgende:
engine, jij moet in oktober naar gemert als dat in je buurt ligt
[ afbeelding ]
Toen was het echt meer discotheek met verschillende zalen. Nu doen ze volgens mij vooral nog dit soort evenementen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:09 schreef suzi1 het volgende:
ja vroeger hoorde ik ook best vaak over de time out. ben er zelf nooit geweest
Hahaquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:11 schreef suzi1 het volgende:
zag ook dat er iets in nieuwkuijk was of is. daar gingen we vroeger nogal eens heen, de ster, en dat noemden wij dan den leste hoop. omdat dat dan de enige tent was die ons mss nog wat kon brengen in de late uurtjes
hahaquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:11 schreef engine het volgende:
En had je gratis entree voor 8 man + kan sangria als je jarig was.....wij waren allemaal paar keer per jaar jarig dus
?quote:
Ik zag net dat ze capu mod in klb hebben gemaaktquote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:50 schreef suzi1 het volgende:
paul kalkbrenner om 2145.
eind vd avond tiesto en hardwell. zullen wel zelfde sets zijn als vorige week. maar kan evt het luisteren waard zijn. wiebelen om te wiebelen
kennen wij dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 12:50 schreef suzi1 het volgende:
paul kalkbrenner om 2145.
eind vd avond tiesto en hardwell. zullen wel zelfde sets zijn als vorige week. maar kan evt het luisteren waard zijn. wiebelen om te wiebelen
Ik ken wel een Paulquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heey dj paul make it fucking louder!
tututututuuu
Dacht meer progressive en deep housequote:Op vrijdag 29 juli 2022 14:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die ja.
Paul Kalkbrenner is volgens mij beetje techno achtig. Of misschien wel heel erg techno achtig. Ken de naam wel.
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:05 schreef hemarookworst het volgende:
Oke ik ga lekker buitenspelen, heb al een soort vroege avondeten gehad
Ik ken die stijlen ook niet zo goed. Heb stukje geluisterd en voor mij klinkt het toch als technoquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dacht meer progressive en deep house
Bij techno denk ik toch meer aan Charlotte de Witte en Amélie Lensquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ken die stijlen ook niet zo goed. Heb stukje geluisterd en voor mij klinkt het toch als techno
Maar dan zal het wel progressive of deep house heten.
Staat dat op Viaplay of op videoland?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:33 schreef suzi1 het volgende:
was toch ook @:freshfruit die jullie aan heeft geraden de film berlin calling te kijken. als je die nog niet gezien hebt, kijkon!
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:34 schreef suzi1 het volgende:
ooo en capu mod haha, die is toch ook soms ineens heel woestboos dat dan ineens capumeisje tevoorschijn komt
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:40 schreef suzi1 het volgende:
https://theflixer.tv/watc(...)ng-full-9395.5360566 ?
ja ik kwam er net toevallig zelf ook op uit. goeie site enginequote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:40 schreef Schakeltopia het volgende:
op die site die je gister aan soesje gaf staat ie wel
Pff dat lijkt me een heel slecht planquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:48 schreef suzi1 het volgende:
ik zie hem straks nog wel mod worden van de loods. die zit altijd vol prachtideeen.....
de nada amigoquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:27 schreef suzi1 het volgende:
thank you so much for screaming hoooo to me
Oh dat doet mijn mobiel.quote:
Nu ook zin in mc donalds?quote:
Op de tv app loopt het nu iets beter maar nog steeds niet fijn. Zet het ook af zo. Probeer anders over een uur nog wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb zowel met chrome als met firefox probleem
Ik dacht al...ik zie nergens RELIVE staanquote:
Zie het al...kabeltje vergetenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:14 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga op vakantie en neem mee.
boxen en een draaitafel
hoezo niet live?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht al...ik zie nergens RELIVE staan
maar is dus niet live
oh ik dacht dat jij dat zeiquote:
Maar is wel vaag dat iedereen andere "klachten" heeft. De één geen geluid...bij mij hapert het en bij de volgende werkt het gewoon prima.quote:
weet ik veelquote:
zit echt in de site/player van twitch hoor. ik kijk nu via externe video player, die de video stream van de site haalt zegmaar. die werkt zonder problemenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
Maar is wel vaag dat iedereen andere "klachten" heeft. De één geen geluid...bij mij hapert het en bij de volgende werkt het gewoon prima.
En hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zit echt in de site/player van twitch hoor. ik kijk nu via externe video player, die de video stream van de site haalt zegmaar. die werkt zonder problemen
Topic? hmmm nooit van gehoordquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:22 schreef Schakeltopia het volgende:
https://video-weaver.ams0(...)dS13ZXN0LTIwpwQ.m3u8
weet alleen niet of die url voor jou ook werkt engie
En daarna Hardwellquote:
Dat werkt 20 sec.quote:
Speelde hij wel andere muziek?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:25 schreef Schakeltopia het volgende:
armin was ook twee weekenden achter elkaar
nee, volgens mij zat er weinig verschil in.quote:
USB-sticks zijn ook duurquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee, volgens mij zat er weinig verschil in.
maar in de set die hij op parookaville deed was ook bijna gelijk als die van tomorrowland
Geen idee. Maar ga wel ff kijken.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En daarna Hardwell
Niet toevallig herhalingen?
Heejquote:
Waarvan?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:40 schreef Schakeltopia het volgende:
daar baal ik nog steeds van [ afbeelding ]
is een B&B daar, die heet tuinhuus en hadden soes en ik dan geboekt voor smashed potatoes festival. maar was dat weekend al volgeboektquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is een B&B daar, die heet tuinhuus en hadden soes en ik dan geboekt voor smashed potatoes festival. maar was dat weekend al volgeboekt
ja dat had toch gewoon zo moeten zijn, maarja blijkbaar toch nietquote:
Ohjaquote:
Die verpesten allesquote:
Zwoele blik dazziequote:
*wiebel wiebelquote:
van 8 tot 9quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:58 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij zou ik alleen bij area 3 hoeven te zijn op smashed potaties
Ik wil van 8-9 op 3 stages tegelijk zijnquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:58 schreef suzi1 het volgende:
volgens mij zou ik alleen bij area 3 hoeven te zijn op smashed potaties
Voor de snelle wiebelaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |