Die eerste seizoenen zijn ook wel verslavend goedquote:
die heb ik nog eens gezocht. waar kan ik die vinden??quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:04 schreef engine het volgende:
Als je daarna nog tijd over hebt en helemaal in de gevangenisseries zit kan ik Oz aanbevelen.
zet maar op het lijstje danquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Mwa heb nog zoveel te kijken op drie stream diensten
Dat weet ik niet helaas. Toen deed ik nog downloaden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die heb ik nog eens gezocht. waar kan ik die vinden??
dat moet ik denk dan ook maar weer doen. uitzondering machenquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet helaas. Toen deed ik nog downloaden.
Engelse ondertitels okay?quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:14 schreef suzi1 het volgende:
ik wil wel ondertitels. dat heb ik me helaas aangewend
Die NL subs lijken wel niet synchroon te lopen maar misschien is dat omdat ik nu door een aflevering heen aan het klikken ben.quote:
Heb je het al eerder gezien?quote:
nee niet gezien. was ooit dus op zoek naar gevangenisseries en die werd aangeraden, uiteindelijk vergeten tot jij hem hier net aanhaaldequote:Op donderdag 28 juli 2022 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je het al eerder gezien?
Ik wel dus maar is zeker 10 jaar geleden...denk wel iets meer.
Heeft op mij wel indruk gemaakt in ieder gevalquote:Op donderdag 28 juli 2022 20:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee niet gezien. was ooit dus op zoek naar gevangenisseries en die werd aangeraden, uiteindelijk vergeten tot jij hem hier net aanhaalde
U wiebeltquote:
Toevallig heb ik dat laatst zitten kijken....toen ik wat jonger was ging ik best veel naar de time outquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:03 schreef suzi1 het volgende:
engine, jij moet in oktober naar gemert als dat in je buurt ligt
[ afbeelding ]
Toen was het echt meer discotheek met verschillende zalen. Nu doen ze volgens mij vooral nog dit soort evenementen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:09 schreef suzi1 het volgende:
ja vroeger hoorde ik ook best vaak over de time out. ben er zelf nooit geweest
Hahaquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:11 schreef suzi1 het volgende:
zag ook dat er iets in nieuwkuijk was of is. daar gingen we vroeger nogal eens heen, de ster, en dat noemden wij dan den leste hoop. omdat dat dan de enige tent was die ons mss nog wat kon brengen in de late uurtjes
hahaquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:11 schreef engine het volgende:
En had je gratis entree voor 8 man + kan sangria als je jarig was.....wij waren allemaal paar keer per jaar jarig dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |