En dat iets nieuws maken wat nog nooit iemand heeft gedacht, par excellence, is voor mij denk ik juist de essentie van kunst.quote:Op maandag 29 augustus 2022 13:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah zo bedoel je. Nee dat gaat niet werken nee het is een AI dat iets geleerd heeft op bestaande kunst. Het zal nog wel even duren voordat we kunnen tijdreizen.
Heb je recent (na de beta) of voor de beta ingeschreven?quote:Op maandag 29 augustus 2022 08:09 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja veel mensen denken dat er zomaar wat moois uit komt, maar het vergt wel even wat oefenen.
Ik wacht nog steeds op toegang tot Dall-E.
Ik vind deze wel gaaf, hoor. Mogelijk heb je een ander resultaat als je hem vervangt door 'Piet Mondriaan paints a self portrait in abstract lines' omdat hij hem nu uitleest als painting.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:15 schreef KoningWouter het volgende:
Zelf gebruik ik DreamStudio beta ( https://beta.dreamstudio.ai/dream ). Een open source model. Het ziet er niet zo gaaf uit als die van jullie maar wil toch mijn steentje bijdragen
[ afbeelding ]
Piet Mondriaan painting a self portrait in abstract lines.
Wat is precies de --testp optie? Ik speel ook al een klein poosje met Midjourney, maar mijn gezichten lijken een beetje at random realistisch/niet realistisch te wordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 11:17 schreef Tourniquet het volgende:
Nog wat plaatjes van gisteren met de --testp optie, echt waanzinnige resultaten in vergelijking met de 'normale' versie, al kan ik me voorstellen dat veel gebruikers de creatieve en soms erg abstracte creaties van v3 meer waarderen. Kan me voorstellen dat er op een gegeven moment wel iets van een slider komt om te kiezen tussen creatief maar onrealistisch, of realistisch maar minder creatief.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gave plaatjes hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 17:23 schreef JDx het volgende:
Sandcastle in Cyprus en Disney Sandcastle
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
20 gratis afbeeldingen. Daarna 10 dollar p/m voor maximaal 200 afbeeldingen of 30 dollar p/m voor onbeperktquote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:20 schreef summer2bird het volgende:
Hoeveel kost het om mee te doen?
Uit de discord:quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wat is precies de --testp optie? Ik speel ook al een klein poosje met Midjourney, maar mijn gezichten lijken een beetje at random realistisch/niet realistisch te wordenWat is de truc? Zijn er verschillende opties of versies die je kunt gebruiken?
[..]
Gave plaatjes hoor!
—testp geeft dus over het algemeen meer fotorealistische resultaten.quote:**Hey @Everyone we're going to try doing a --test of a new image making system.**
*This test will last 24 to 48 hours (depending on user behavior and moderator feedback). *
**This test is an effort to unify aesthetics and coherence into a single system**
**There are two modes:**
1) A general purpose artistic mode you can use by typing --test
2) A photo-realism mode you can use by typing --testp
Both settings can be toggled via the /settings panel
We are still trying to figure out how creative the system should be.
- If you want it to be more creative type --creative after your prompt
- So far our guides/mods preferred less creativity for photos and there was a even split for general-purpose mode
*(personally, I love --creative, but it's a bit more chaotic for sure)*
We've enabled --stylization to control the 'vibes' from a min of --stylize 1250 to a max of --stylize 5000 (default is 2500)
**Known limitations:**
- This test does not support multi-prompts or image-prompts
- The maximum aspect ratios supported is 3:2 or 2:3
- Each command makes two square images or one for non-square
- Words near the front of the prompt may matter more than words near the back
- The system may sometimes lock onto nouns more than adjectives
Please expect us to regularly change the model for the next few weeks. We're planning for more major changes.
Have fun! Tell us what you think in <#1011740542201237506> and share test pictures in <#1011408429170044928>
Thanks! ❤
Het is niet exact 20, het ligt aan de resolutie en quality die je gebruikt. Je krijgt in de trial een beperkte ruimte aan rekenkracht zeg maar, soms ben je na 15 plaatjes al af, soms red je 30.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 17:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
20 gratis afbeeldingen. Daarna 10 dollar p/m voor maximaal 200 afbeeldingen of 30 dollar p/m voor onbeperkt
U1-4 is upscalequote:Op donderdag 1 september 2022 08:51 schreef Xlarge het volgende:
Ik snap niet helemaal wat ik met die U1 /V1 U2 ets knoppen moet doen.
Ik krijg 4 plaatjes, en dan ?
Kan iemand mij dat zeggen ?
dank jequote:Op donderdag 1 september 2022 12:52 schreef JDx het volgende:
[..]
U1-4 is upscale
V1-4 is variations
Volgorde:
1 2
3 4
|
Forum Opties | |
---|---|