abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205483593
https://www.midjourney.com/

MidJourney is een Discord based AI art generator, je kan je aanmelden via discord.gg/midjourney en dan in de newbies channels art laten creëren op basis van je eigen "imagination", daarna kan je versies upscalen of meerdere variaties maken van 1 van de 4 gegenereerde afbeeldingen.

Je krijgt iets van 20 gratis afbeeldingen in je trial, zelf heb ik oa deze gemaakt vandaag.

Mountain made of Roses


Gamer clan playing Counterstrike


Hyper realistic Wooden Bat in a Photo Studio


pi_205494627


Niemand die dit ook wil proberen? Ben benieuwd naar jullie vindingen.
pi_205496918
Dat er hier niemand is die denkt wow, dit wil ik ook wel proberen, dit is toch een van de vetste IT/AI dingen die ik heb gezien de laatste tijd, of is het forum gewoon dood door vakantie?

Ik dacht binnen een dag zit het hier vol met creaties van anderen.







  woensdag 17 augustus 2022 @ 09:30:05 #4
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_205662724
Mooi hoor, waarschijnlijk zullen de meesten al eens wat gepruld hebben met Dall e mini of zo. Zou inderdaad leuk geweest zijn als anderen dit ook zouden uitproberen. Misschien dat de discord server en 20 gratis plaatjes misschien een kleine drempel vormt en is LIT niet het meest bezige subforum.

Deze kwam ik tegen in OOR

slashdotter3 in OOR / Memes (en spotprenten) #3 Week 11 van de 3-daagse operatie

[ Bericht 13% gewijzigd door kl1172 op 17-08-2022 09:50:32 ]
pi_205668389
Het ziet er zeker mooi en indrukwekkend uit, maar heb geen zin om hier een Discord account voor aan te maken.
pi_205753873
Topic zou eigelijk zowel in LIT, DIG als CRE kunnen. :P

Vandaag maar een subscription genomen, de trial is gelijk al té verslavend. :+

Jammer dat de beta momenteel offline is, daar zag is fantastische resultaten van voorbijkomen maar nog niet de kans gehad die zelf uit te proberen.

Wat van mijn probeersels:

Female robot in a flower field cyberpunk style


Inside atmospheric magical bookstore


Humanoid in field of sunflowers mountains in background


Origami Pikachu


Amsterdam in winter


Ancient jungle temple
pi_205754058
Ik heb nog iets van 15 dagen een abbo en ben al door al mn in spiratie heen dus als er verzoeken zijn..
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205754976
Ben meer een dall-e gebruiker, koste mij enige prompts om de "feels" te krijgen van dit netwerk (AI)

Ik was erg tevreden.
pi_205781596
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 17:14 schreef TheBarret het volgende:
Ben meer een dall-e gebruiker, koste mij enige prompts om de "feels" te krijgen van dit netwerk (AI)

Ik was erg tevreden.
[ afbeelding ]
Ja veel mensen denken dat er zomaar wat moois uit komt, maar het vergt wel even wat oefenen.

Ik wacht nog steeds op toegang tot Dall-E.
pi_205781604
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2022 15:22 schreef Tourniquet het volgende:

Vandaag maar een subscription genomen, de trial is gelijk al té verslavend. :+
Ik heb inmiddels iets van 9 Discord accounts :P

En de beta is toch niet offline? Ik gebruik net als veel vrienden mijn eigen bot
https://discord.gg/GPBNqpmAzB

Zit hele(!) vette shit in het imagine kanaal!

[ Bericht 39% gewijzigd door JDx op 29-08-2022 08:27:04 ]
pi_205781672
Wow!
Tails tell tales
pi_205781714
Net gemaakt (in lockscreens kanaal, als in phone lockscreens)

Voordeel van een eigen kanaal is dat je later met een ander account nog verder kan variëren of upscalen met je trial.

En je kan met elkaars creaties en prompts spelen.



pi_205781926
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 08:11 schreef JDx het volgende:

[..]
Ik heb inmiddels iets van 9 Discord accounts :P

En de beta is toch niet offline? Ik gebruik net als veel vrienden mijn eigen bot
https://discord.gg/GPBNqpmAzB

Zit hele(!) vette shit in het imagine kanaal!
Ik bedoelde de promptoptie --beta, die is een paar dagen te gebruiken geweest en gaf héle vette resultaten, alleen is die maar een paar dagen te gebruiken geweest:

Inmiddels lijkt hij terug met andere prompts (--test, --testp en --creative):


[ Bericht 0% gewijzigd door Tourniquet op 29-08-2022 09:20:59 ]
pi_205782656
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 09:11 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ik bedoelde de promptoptie --beta, die is een paar dagen te gebruiken geweest en gaf héle vette resultaten, alleen is die maar een paar dagen te gebruiken geweest:

Inmiddels lijkt hij terug met andere prompts (--test, --testp en --creative):
Impressive

pi_205782674
Vooral kleding lijkt te zijn verbeterd

Alleen zie nergens wat die --creative toevoegt?

female samurai in kimono with katana --ar 3:2 --testp --creative


female samurai in kimono with katana face front --ar 3:2 --testp --creative


imagine what midjourney can do in a few months --ar 3:2 --testp --creative


[ Bericht 44% gewijzigd door JDx op 29-08-2022 11:21:04 ]
pi_205783044
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 11:01 schreef JDx het volgende:
Vooral kleding lijkt te zijn verbeterd

Alleen zie nergens wat die --creative toevoegt?

female samurai in kimono with katana --ar 3:2 --testp --creative
[ afbeelding ]

female samurai in kimono with katana face front --ar 3:2 --testp --creative
[ afbeelding ]

imagine what midjourney can do in a few months --ar 3:2 --testp --creative
[ afbeelding ]
Wat --creative toevoegt weet ik ook niet, maar het zal wat andere parameters gebruiken.

Dieren en gezichten zijn ook zeer sterk verbeterd.
Oude v3 versie van "red frog on a leaf in a tropical forest":


--test versie:


Volledige prompt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walter White in a chemistry lab:


Portrait of Elon Musk by Anton Corbijn:


Alien world with Sakura trees:


En een serie "Mad Max: Sesame Street" :D


pi_205783244
Zelf gebruik ik DreamStudio beta ( https://beta.dreamstudio.ai/dream ). Een open source model. Het ziet er niet zo gaaf uit als die van jullie maar wil toch mijn steentje bijdragen


Piet Mondriaan painting a self portrait in abstract lines.
pi_205783389
Zelfde prompt maar dan via de discord



Heel erg gaaf hoor dat dit zo kan. Vraag me dan gelijk af of zo'n AI niet al iets van bewustzijn heeft. De deep learning models zijn gebaseerd op hersenen in elk geval.
pi_205783526


glassy aztec skull, bright yellow light, golden teeth
pi_205783532
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:15 schreef KoningWouter het volgende:
Zelf gebruik ik DreamStudio beta ( https://beta.dreamstudio.ai/dream ). Een open source model. Het ziet er niet zo gaaf uit als die van jullie maar wil toch mijn steentje bijdragen

[ afbeelding ]
Piet Mondriaan painting a self portrait in abstract lines.
MidJourney --test versie:
pi_205783536
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:45 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
MidJourney --test versie:
[ afbeelding ]
Gaaf hoor!
pi_205783539
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:28 schreef KoningWouter het volgende:
Heel erg gaaf hoor dat dit zo kan. Vraag me dan gelijk af of zo'n AI niet al iets van bewustzijn heeft. De deep learning models zijn gebaseerd op hersenen in elk geval.
Maar ze kunnen niet iets dusdanig nieuws maken. Het zijn allemaal variaties op dingen die al bestaan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205783550
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:46 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar ze kunnen niet iets dusdanig nieuws maken. Het zijn allemaal variaties op dingen die al bestaan.
Doet een mens niet hetzelfde? Inspiratie is nodig voor creatie. Maar wellicht heb je gelijk. Geen idee.
pi_205783633
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:47 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Doet een mens niet hetzelfde? Inspiratie is nodig voor creatie. Maar wellicht heb je gelijk. Geen idee.
Ik noem maar wat als input: "Painting in the style of John Velcoro". Misschien is die persoon pas over een jaar of 200 een wereldberoemde schilder omdat niemand zijn stijl of thema's nog kent noch dat die bestaat. Daarom werkt het wél als je zegt van "iets in de stijl van Mondriaan" of "Amsterdam" want bekende stad, etc. maar écht nieuwe dingen gaat het niet maken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205783680
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik noem maar wat als input: "Painting in the style of John Velcoro". Misschien is die persoon pas over een jaar of 200 een wereldberoemde schilder omdat niemand zijn stijl of thema's nog kent noch dat die bestaat. Daarom werkt het wél als je zegt van "iets in de stijl van Mondriaan" of "Amsterdam" want bekende stad, etc. maar écht nieuwe dingen gaat het niet maken.
Ah zo bedoel je. Nee dat gaat niet werken nee het is een AI dat iets geleerd heeft op bestaande kunst. Het zal nog wel even duren voordat we kunnen tijdreizen. ;)
pi_205783704
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 13:08 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ah zo bedoel je. Nee dat gaat niet werken nee het is een AI dat iets geleerd heeft op bestaande kunst. Het zal nog wel even duren voordat we kunnen tijdreizen. ;)
En dat iets nieuws maken wat nog nooit iemand heeft gedacht, par excellence, is voor mij denk ik juist de essentie van kunst.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_205789921
Ik ben in de kamer geweest van waaruit Van Gogh de brug schilderde die hij zag vanuit zijn raam, die brug is er trouwens nog steeds, alleen wel een nieuwe versie denk ik
https://goo.gl/maps/8oPChsBwcYWa56zc8

Hij schilderde het gewoon op zijn manier, zoals dat iedereen een handschrift heeft, waarom is dat dan wel kunst?

Moest even zoeken


Het enige verschil is dat het niet jouw handschrift is, maar van een programmacode.

overigens niet in in de kamer, die is afgesloten met glas, wel raar om te zien
pi_205789940
Kreeg er vannacht/vanmorgen (half 5) niet veel moois uit... de eerste is

being_on_your_computer_with_insomnia_creative_light :')


En the_happiest_picture_you_have_ever_seen_cinematic_light plus een variatie, niet bijster happy




En de laatste when_you_are_sleeping_cinematic_light (en ik niet dus :P haha)
pi_205790936
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 08:09 schreef JDx het volgende:

[..]
Ja veel mensen denken dat er zomaar wat moois uit komt, maar het vergt wel even wat oefenen.

Ik wacht nog steeds op toegang tot Dall-E.
Heb je recent (na de beta) of voor de beta ingeschreven?
Want ze zijn over gegaan op een paid system, kan zo zijn dat je ff opnieuw moet aanmelden.
pi_205791119
Nog wat plaatjes van gisteren met de --testp optie, echt waanzinnige resultaten in vergelijking met de 'normale' versie, al kan ik me voorstellen dat veel gebruikers de creatieve en soms erg abstracte creaties van v3 meer waarderen. Kan me voorstellen dat er op een gegeven moment wel iets van een slider komt om te kiezen tussen creatief maar onrealistisch, of realistisch maar minder creatief.













pi_205791179
Ah, dit vind ik een leuk topic. Zelf met name met Dall-e aan het knutselen.

Prompt: Queen of hearts, digital art

pi_205791224
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:15 schreef KoningWouter het volgende:
Zelf gebruik ik DreamStudio beta ( https://beta.dreamstudio.ai/dream ). Een open source model. Het ziet er niet zo gaaf uit als die van jullie maar wil toch mijn steentje bijdragen

[ afbeelding ]
Piet Mondriaan painting a self portrait in abstract lines.
Ik vind deze wel gaaf, hoor. Mogelijk heb je een ander resultaat als je hem vervangt door 'Piet Mondriaan paints a self portrait in abstract lines' omdat hij hem nu uitleest als painting.
pi_205794432
Sandcastle in Cyprus en Disney Sandcastle



pi_205803972
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 11:17 schreef Tourniquet het volgende:
Nog wat plaatjes van gisteren met de --testp optie, echt waanzinnige resultaten in vergelijking met de 'normale' versie, al kan ik me voorstellen dat veel gebruikers de creatieve en soms erg abstracte creaties van v3 meer waarderen. Kan me voorstellen dat er op een gegeven moment wel iets van een slider komt om te kiezen tussen creatief maar onrealistisch, of realistisch maar minder creatief.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Wat is precies de --testp optie? Ik speel ook al een klein poosje met Midjourney, maar mijn gezichten lijken een beetje at random realistisch/niet realistisch te worden :') Wat is de truc? Zijn er verschillende opties of versies die je kunt gebruiken?

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 17:23 schreef JDx het volgende:
Sandcastle in Cyprus en Disney Sandcastle

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gave plaatjes hoor :)!
pi_205804135
Hoeveel kost het om mee te doen?
Twiddel
pi_205804151
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 17:20 schreef summer2bird het volgende:
Hoeveel kost het om mee te doen?
20 gratis afbeeldingen. Daarna 10 dollar p/m voor maximaal 200 afbeeldingen of 30 dollar p/m voor onbeperkt :)
pi_205808415
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 17:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Wat is precies de --testp optie? Ik speel ook al een klein poosje met Midjourney, maar mijn gezichten lijken een beetje at random realistisch/niet realistisch te worden :') Wat is de truc? Zijn er verschillende opties of versies die je kunt gebruiken?
[..]
Gave plaatjes hoor :)!
Uit de discord:

quote:
**Hey @Everyone we're going to try doing a --test of a new image making system.**
*This test will last 24 to 48 hours (depending on user behavior and moderator feedback). *

**This test is an effort to unify aesthetics and coherence into a single system**

**There are two modes:**
1) A general purpose artistic mode you can use by typing --test
2) A photo-realism mode you can use by typing --testp

Both settings can be toggled via the /settings panel

We are still trying to figure out how creative the system should be.
- If you want it to be more creative type --creative after your prompt
- So far our guides/mods preferred less creativity for photos and there was a even split for general-purpose mode
*(personally, I love --creative, but it's a bit more chaotic for sure)*

We've enabled --stylization to control the 'vibes' from a min of --stylize 1250 to a max of --stylize 5000 (default is 2500)

**Known limitations:**
- This test does not support multi-prompts or image-prompts
- The maximum aspect ratios supported is 3:2 or 2:3
- Each command makes two square images or one for non-square
- Words near the front of the prompt may matter more than words near the back
- The system may sometimes lock onto nouns more than adjectives

Please expect us to regularly change the model for the next few weeks. We're planning for more major changes.

Have fun! Tell us what you think in <#1011740542201237506> and share test pictures in <#1011408429170044928>

Thanks! ❤
—testp geeft dus over het algemeen meer fotorealistische resultaten.
pi_205808812
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 17:21 schreef Solispolar het volgende:

[..]
20 gratis afbeeldingen. Daarna 10 dollar p/m voor maximaal 200 afbeeldingen of 30 dollar p/m voor onbeperkt :)
Het is niet exact 20, het ligt aan de resolutie en quality die je gebruikt. Je krijgt in de trial een beperkte ruimte aan rekenkracht zeg maar, soms ben je na 15 plaatjes al af, soms red je 30.

Als je het gewoon voor de leuk wil proberen kan je ook gewoon even een paar Discord accountjes aanmaken, dan heb je wat meer ruimte om het te leren.
pi_205809162
Ik snap niet helemaal wat ik met die U1 /V1 U2 ets knoppen moet doen.
Ik krijg 4 plaatjes, en dan ?

Kan iemand mij dat zeggen ? :)
pi_205811328
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 08:51 schreef Xlarge het volgende:
Ik snap niet helemaal wat ik met die U1 /V1 U2 ets knoppen moet doen.
Ik krijg 4 plaatjes, en dan ?

Kan iemand mij dat zeggen ? :)
U1-4 is upscale
V1-4 is variations

Volgorde:
1 2
3 4
pi_205811411
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 12:52 schreef JDx het volgende:

[..]
U1-4 is upscale
V1-4 is variations

Volgorde:
1 2
3 4
dank je :)
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 september 2022 @ 14:59:27 #42
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205812306
Mooi!! TVP
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205814597
  Admin zondag 25 september 2022 @ 09:35:05 #45
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206094506
Las Vegas strip dystiopian
a22a5e0a4e00b4e7440610b676d3b03ade5b2e99.jpg?1664091254

[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 25-09-2022 09:40:08 ]
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_207060934
Laatste tijd ook wat geklooid met V4, meer de fantasy kant op, o.a. a V8 engine functioning as a human heart.

En een kerstboom op de maan, allen wel flink nabewerkt nog in Photoshop.











pi_207060947
Ik heb wat geprobeerd met eigen input, dit was mijn input (wel geknipt in delen)



Daarna kwam oa dit eruit











Toen met die afbeeldingen verder gegaan en kwam ik op dit







En toen real car en realistic toegevoegd







pi_207060958
Laatste tijd ook wat geklooid met V4, meer de fantasy kant op, o.a. a V8 engine functioning as a human heart.

En een kerstboom op de maan, allen wel flink nabewerkt nog in Photoshop.











pi_207060963
little girl, too big hoodie, walking in the forest, carying a basket full of flowers, dense forest, sunrays, dawn, mist, creative, moody, magical --v 4



pi_207067582
Woman in Snow, Kid in Abandoned Building en Lost Children





abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')