Okequote:Op donderdag 28 juli 2022 15:57 schreef Speedfight het volgende:
Guilty, maar dat komt omdat ik zo ontzettend pleasend en rekening-houdend-met ben.
Sorry
Zo moeilijk is signaleren met groot licht (of desnoods een middelvinger) niet.quote:
Werkt voor geen meterquote:Op donderdag 28 juli 2022 15:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zo moeilijk is signaleren met groot licht (of desnoods een middelvinger) niet.
Dan zit er niets anders op bradaquote:Op donderdag 28 juli 2022 15:59 schreef 1991 het volgende:
[..]
Werkt voor geen meter
1 ze hebben het vaak niet eens in de gaten
2 als ze het in de gaten hebben gaan ze expres langzamer rijden
Ik geef ook nooit richting aan, welke kant ik op ga is privéquote:Op donderdag 28 juli 2022 16:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee, net als @:ts geeft hij ook geen richting aan
quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik geef ook nooit richting aan, welke kant ik op ga is privé
quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders op brada
Kenteken noteren en Paus/Tatta erop afsturen.
Er wordt hem wel richting aangegeven.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee, net als @:ts geeft hij ook geen richting aan
Dus als je mijn moeder gaat beffen ga je haar in werkelijkheid rimmen?quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:46 schreef Cockwhale het volgende:
Ik doe altijd het tegenovergestelde van waar ik heenga.
Waarom zou je gaan hardlopen als je een paardrijder bentquote:Op donderdag 28 juli 2022 16:43 schreef pferdfahrer het volgende:
niet gewoon hardlopen over de linkerbaan snelweg
soms moet het paard even rusten nigger, dan pak ik gewoon de benenwagon.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan hardlopen als je een paardrijder bent
Gewoon afsnijden, uitstappen en de persoon in kwestie even zeggen het raam te openen en je zelfgemaakte flyer over dit onderwerp aanreiken met de boodschap: lees dit straks thuis op uw gemak even door. Het gaat over de verkeersactie die u net foutief maakte.quote:Op donderdag 28 juli 2022 15:54 schreef 1991 het volgende:
Vaak van dieouderen
Laat je rijbewijs thuis en val mij niet lastig. Rij gvd door man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |