Na de hippe regenlaarzen dragende randstad hertjes periode en de opkomst van de nachtdivisie heb ik de hoop al opgegeven dat het nog een echt alternatief publiek trekt.quote:
Weer genotenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
LWL / De elende van Lowlands
Verplicht leesvoer voor groentjes!
Ik heb liever leuke meisjes in van die hippe regenlaarsjes dan al die Fred Durst jongetjes met omgekeerde NY Yankees caps die er in 1999 en 2000 rondliepen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:22 schreef zalkc het volgende:
[..]
Na de hippe regenlaarzen dragende randstad hertjes periode en de opkomst van de nachtdivisie heb ik de hoop al opgegeven dat het nog een echt alternatief publiek trekt.
Moet je voor de gein even de Netflix documentaire over Woodstock '99 kijken....... Liep een beetje uit de klauwen toen.....teveel testosteron die lui.quote:Op maandag 15 augustus 2022 08:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik heb liever leuke meisjes in van die hippe regenlaarsjes dan al die Fred Durst jongetjes met omgekeerde NY Yankees caps die er in 1999 en 2000 rondliepen.
Je wil eerste zijn die binnengaat om 9.00?quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:12 schreef Solotovski het volgende:
IK HEB ER ZOVEEL ZIN IN WOORDEN KUNNEN NIET OMSCHRIJVEN HOEVEEL!!!!!
Hoe laat is eenieder van plan om die kant op te gaan? Wij gaan donderdag om 6:30 van huis, is gelukkig alleen maar de dijk over
Waarom niet? Lekker met een biertje in de hand kijken hoe de rest binnen komt druppelen, lekker manquote:Op maandag 15 augustus 2022 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je wil eerste zijn die binnengaat om 9.00?
We zijn waarschijnlijk 2 uur pas op dijk.
eerder deze week gezien inderdaad... je kon ook wel echt zien dat ze in de VS toen nog de ballen verstand hadden van festivals organiseren... volgens mij hadden ze destijds alleen Lollapalooza en dat was ook niet echt een heel groot succes in het begin. Europa was daar toen al een stuk verder mee. Inmiddels is dat verschil er niet meer volgens mij.quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:11 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Moet je voor de gein even de Netflix documentaire over Woodstock '99 kijken....... Liep een beetje uit de klauwen toen.....teveel testosteron die lui.
Denk ook dat het verschil is, het uitgangspunt om een festival te organiseren.quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
eerder deze week gezien inderdaad... je kon ook wel echt zien dat ze in de VS toen nog de ballen verstand hadden van festivals organiseren... volgens mij hadden ze destijds alleen Lollapalooza en dat was ook niet echt een heel groot succes in het begin. Europa was daar toen al een stuk verder mee. Inmiddels is dat verschil er niet meer volgens mij.
Dat is wel een beetje de reden dat ik na 10 edities m'n polsbandjes aan de wilgen heb gehangen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:22 schreef zalkc het volgende:
[..]
Na de hippe regenlaarzen dragende randstad hertjes periode en de opkomst van de nachtdivisie heb ik de hoop al opgegeven dat het nog een echt alternatief publiek trekt.
199 nu... en je kan zo gewoon kopen... niet zo maar poef weg...quote:Op maandag 15 augustus 2022 11:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kaarten gaan nu voor 205 eurie op Ticketswap. Staan er ruim 400 op al.
181,16 ook al gespotquote:Op maandag 15 augustus 2022 14:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
199 nu... en je kan zo gewoon kopen... niet zo maar poef weg...
Eigenlijk wel, de vorige keer heb ik op 150 een kaartje gescoord en ben alsnog gegaan.quote:Op maandag 15 augustus 2022 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is dat elk jaar zo, die lastminute tickets op TicketSwap? Zo slecht zijn de weervoorspellingen toch niet?
Relatief veel afzeggingen. En misschien ook wel mensen die het geld momenteel, met al die stijgende prijzen, wel anders kunnen gebruiken. Who knows?quote:Op maandag 15 augustus 2022 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is dat elk jaar zo, die lastminute tickets op TicketSwap? Zo slecht zijn de weervoorspellingen toch niet?
Het is op 60.000 verkochte kaarten bijna niets, nog geen half procent van de verkochte kaarten. Dat er op zulke aantallen ook wel eens iets gebeurt waardoor je een festival toch laat schieten is niet zo vreemd..quote:Op maandag 15 augustus 2022 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
0 - Camping Als Je Te Laat Bent Maar Ook Wel Primaquote:
Mijn vriendengroep zit wat krap op de camperplek zoals het eruit ziet en ik zoek een redelijk alternatief om een tent op te zetten als het niet allemaal past op de plek zelf. Vraag me af hoe druk het daar is, en of het badhuis van de groepscamping ook vrij toegankelijk is, van de Gllamcamp is die dat niet zover ik weet.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
0 - Camping Als Je Te Laat Bent Maar Ook Wel Prima
Dat moet makkelijk lukken. Zeker camping 0. Daar gaan er niet veel heen. Om dat tijdstip heb je het voor uitkiezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:03 schreef hoodieweather het volgende:
Hoe laat denken jullie dat de camping vol staat btw? De helft van onze groep komt 08:30 en de rest rond 11:30 denk ik. We doelen nu op camping 0
De weersvoorspellingen veranderen elk uurquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:02 schreef KingRadler het volgende:
beetje regen is niet erg heb het wel een beetje gehad met de warmte
De 3 persoons (= 2 effectief) decathlon MH100 heeft 2m bij 2.2m nodig als je er daar 2 rijen van 5 van opzet aan de rand van je plek (boven / onder), en op de beide kanten nog 2 dwars er tussen heb je in het midden nog ruimte voor een party tent van 5x5 meter. Dat is 28 personen op de efficiënte manierquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:40 schreef N-E-R-D het volgende:
Die groepsplekken 10x10, hoeveel kan je daar eigenlijk op kwijt? Website zegt 8x 2 persoonstent, is dat een beetje realistisch? In de praktijk pas je natuurlijk maar alleen in een 2 persoonstent
Nice! Is dit iets waarvoor je kan opgeven?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:55 schreef RoaRRR het volgende:
Ook ik ben weer van de partij en zal op donderdag een groot deel van jullie van een polsbandje voorzien.
Dan begint om 17.00 ook mijn festival.
Gelukkig kan ik mijn tent al op woensdagavond neerzetten
Is vrijwilligerswerk via muziekcentrum.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:02 schreef hoodieweather het volgende:
[..]
Nice! Is dit iets waarvoor je kan opgeven?
Iemand nog nieuwe Cringeworthy content tegen gekomen voor deze Lowlands?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
LWL / De elende van Lowlands
Verplicht leesvoer voor groentjes!
ik vertrek morgen ...quote:Op maandag 15 augustus 2022 12:12 schreef Solotovski het volgende:
IK HEB ER ZOVEEL ZIN IN WOORDEN KUNNEN NIET OMSCHRIJVEN HOEVEEL!!!!!
Hoe laat is eenieder van plan om die kant op te gaan? Wij gaan donderdag om 6:30 van huis, is gelukkig alleen maar de dijk over
Is juist weer omhoog geschoten, was gisteren 200 euro. Toen 800 tickets dacht ik, nu 400. In ieder geval wijze les voor diegenen die dit na al die jaren nog niet weten: 60,000 heet geen schaarste. Alleen de "sweet spot" van de allergoedkoopste ticket scoren is net traden, moeilijk te voorspellen. Persoonlijk koop ik de eerste minuut en zit lekker veilig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:02 schreef beantherio het volgende:
Het actuele aanbod op Ticketswap is 351 weekendkaarten en de laagste prijs is 254,15. Ik ben benieuwd wanneer de grote uitverkoop losbarst.
Dat is het natuurlijk ook wel. Maar misschien dat ik het volgend jaar wel gok als ik nog wat vrije dagen over heb en wat twijfel over het programma. Met de juiste timing kan het rendabel zijn. Ik ben wel benieuwd hoe het plaatje er morgenavond of donderdagochtend uit ziet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:12 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Is juist weer omhoog geschoten, was gisteren 200 euro. Toen 800 tickets dacht ik, nu 400. In ieder geval wijze les voor diegenen die dit na al die jaren nog niet weten: 60,000 heet geen schaarste. Alleen de "sweet spot" van de allergoedkoopste ticket scoren is net traden, moeilijk te voorspellen. Persoonlijk koop ik de eerste minuut en zit lekker veilig.
Die foto's zijn wel leukquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:27 schreef Junkie het volgende:
[..]
Die nieuwe brug ziet er zo fijn uit.
Echt een verbetering hoor, gaat veel ellende met dragen schelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:27 schreef Junkie het volgende:
[..]
Die nieuwe brug ziet er zo fijn uit.
In mijn groep (van oorspronkelijk 12) alleen al zijn twee vrouwen zwanger, waarbij in een geval ook de man niet meegaat.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Echt een verbetering hoor, gaat veel ellende met dragen schelen.
Vraag mij toch echt af wie de mensen zijn die nu opeens hun kaarten aanbieden op Ticketswap. Eerst geen kaart te krijgen en nu opeens een overschot van ruim 400. Het weer ziet er ook gewoon prima uit voor de komende dagen, dus dat kan het niet zijn.
Valt bij ons gelukkig nog wel mee. Maar dan nog snap ik niet waarom nu opeens mensen het doen, terwijl je vorige week nog de hoofdprijs kon pakken. Anyway, fijn voor de mensen die nog een kaartje wilde. Volgens mij hier op het forum ook nog een aantal die tijdje geleden nog aan het zoeken waren.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In mijn groep (van oorspronkelijk 12) alleen al zijn twee vrouwen zwanger, waarbij in een geval ook de man niet meegaat.
Echt een 30'ers festival he dat Lowlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |