Voor mij is dat ook echt niet te doen. Dus hopelijk valt het beetje meequote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:23 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klinkt gezellig, maar vrees dat ik gewoon te oud ben gewordenIk trek het benauwde 30+ weer in Nederland altijd heel slecht, zeker met een kleine kater. Het weer wisselt constant, maar ik gok dat het rond de 23-26 met af en toe een bui gaat worden.
Biig Piig en Klangstof zijn wel leukquote:
Snap ik ja, zijn mooie ervaringen ondanks de hitte. Al moet ik zeggen dat de korte hevige regenbuien ook wel mooie momenten heeft opgeleverd. Allemaal schuilen met ons biertje in een tentje voor 2 personen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En da's zeker prima festival weer.
Die editie was zeker afzien (emmers met sponzen door het publiek heen, af en toe de slang er overheen), maar door de vele gratis watertaps en de watergevechten wel te overleven, en wellicht daardoor mijn meest memorabele.
Hoe krijg je hem dan mee terug?quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:39 schreef Gaijin het volgende:
Wie heeft er hier ervaring met een party tent kopen bij de HEMA camping winkel? Raakt dat snel uitverkocht? Dit jaar maar beperkt ruimte in de auto, een party tent erbij gaat niet passen helaas. Is toch wel fijn om te hebben met een groep van 10 man.
naja de meeste overleven t festival niet echt, dus denk niet dat ie mee terug gaat zonder plekquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:14 schreef stevieU2 het volgende:
[..]
Hoe krijg je hem dan mee terug?
Ik heb nog nooit een partytent meegehad die ook mee terug ging, daar zijn ze niet voor gemaakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:14 schreef stevieU2 het volgende:
[..]
Lekker duurzaam ;-)quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een partytent meegehad die ook mee terug ging, daar zijn ze niet voor gemaakt.
Eens, gewoon op zondag vlak voor je het terrein op gaat inpakken en in de caravan leggen. Gaat al jaren mee als je 'm goed opzet en inpakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:20 schreef stevieU2 het volgende:
[..]
Lekker duurzaam ;-)
Heb een paar tientjes meer uitgegeven voor 1 die al 5 jaar meegaat!
We zijn met een groep van 30 man. Als ie heel is gaat ie mee terug. Meestal is ie niet meer heel na 5 dagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:20 schreef stevieU2 het volgende:
[..]
Lekker duurzaam ;-)
Heb een paar tientjes meer uitgegeven voor 1 die al 5 jaar meegaat!
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:14 schreef stevieU2 het volgende:
[..]
Ik zou Lowlands even mailen als ik jou wasquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:06 schreef De.Marcus het volgende:
Heeey weet iemand of je nog met een bestelbusje kan komen en tot hoe hoog deze mag zijn?
Normaal komen wij altijd met een busje (een aantal pakken dan de trein bagage in de bus), maar met die zonnepanelen constructies (die er niet al te hoog uit zien) weet ik niet of dat nog past.
Als t niet past pakken we 2 autos, maar het liefste gaan we met 1 auto.
Weet iemand waar ik wat info kan vinden? krijg t niet echt gevonden nu. Alvast bedankt natuurlijk, nog maar 9 dagen!!
Hoezo?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:52 schreef beantherio het volgende:
Weer een nieuwe reden waarom partytenten het bron van alle kwaad in de wereld zijn.
- nemen onnodig ruimte in beslagquote:
+ goed voor schaduw (tent is te heet in de loop van de dag. zeker die goedkope meuk)quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
- nemen onnodig ruimte in beslag
- kunnen wegwaaien en op andere tenten terecht komen
- zorgen voor irritant gezellig gedoe![]()
- Hitler was dol op partytenten
quote:Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg donderdag co-host in 3voor12 Radio
3voor12 Radio's Sagid Carter ontvangt donderdag 11 augustus van 21.00 tot 00.00 Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg als co-host waar ze alle ins en outs van het festival mee bespreekt. Ze draaien muziek van optredende artiesten en geven een kijkje achter de schermen aan de luisteraar...
Met je zatte hoofdquote:Op donderdag 11 augustus 2022 07:26 schreef KingRadler het volgende:
Je moet ook overdag geen tent hebben opstaan.
Gewoon voordat je naar festival terrein gaat Tent deels afbreken en in de avond weer opbouwen.
Heb je wel lekker koel.
Wat is dit voor kut ideequote:Op donderdag 11 augustus 2022 07:26 schreef KingRadler het volgende:
Gewoon voordat je naar festival terrein gaat Tent deels afbreken en in de avond weer opbouwen.
Heb je wel lekker koel.
???????quote:Op donderdag 11 augustus 2022 07:26 schreef KingRadler het volgende:
Heb je wel lekker koel.
Zou nog even afwachten tot de weermannen/vrouwen weten hoe lang het warme weer van nu nog aanhoudt. Zo ver vooruit kijken heeft weinig zin.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
Donderdag 18 aug
16°/27°
2,8 mm
Vrijdag 19 aug
16°/27°
3,4 mm
Zaterdag 20 aug
15°/25°
2,9 mm
Zondag 21 aug
15°/ 23°
7 mm
Maandag 22 aug
14°/21°
9,1 mm
-
blij dat ik geen tent hoef in te pakken maandag. maar ik ga rekening houden met regen in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |