abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205482820
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:02 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik ben boos omdat men heel langzaam aan de maatschappij afpelt, men pakt als overheid elke keer een nieuw slachtoffer, zet die in de hoek, en doet alsof dat een boeman is, dat is zorgwekkend en ook een bekende tactiek, ik acht jouw intelligent genoeg om dit gevaar in te zien. Niet dat ik het allemaal eens ben men wat die boeren doen, maar het is een gevaarlijke ontwikkeling, na de boeren is de volgende groep aan de beurt, laat me raden: Automobilisten, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.
Huiseigenaren.
pi_205482825
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:01 schreef torentje het volgende:

[..]
De meeste huurders of klanten willen volgens mij geen ruzie of oorlog. Maar men dwingt de huurders en klanten om te huren of te kopen bij veel te dure ondernemers, die liggen dus zeer zeker dubbel van lachen omdat het geld dat men hulpbehoevenden geeft toch wel weer bij hen terecht komt.
Ja en de volgende actie word waarschijnlijk dus om verhuurders aan te pakken, onder het mom: Het zijn huisjesmelkers. Niet dat huurders dar beter van gaan worden, maar wel meer belastingen, terwijl men maar al te vaak vergeet dat deze verhuurders deze woningen hebben gekocht en opgeknapt in periodes dat de markt op zijn gat lag.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205482828
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:04 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Huiseigenaren.
Ook ik ben bezig met een onderzoek naar erfpacht in Amsterdam, helaas word ik zwaar throttled op de data die ik probeer te machtigen, maar na 2 maanden is het bijna binnen, kan nu al zeggen dat ik daar wat leuke dingen over ga brengen.
  donderdag 28 juli 2022 @ 18:07:27 #254
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205482838
quote:

[..]
Ik ben boos omdat men heel langzaam aan de maatschappij afpelt, men pakt als overheid elke keer een nieuw slachtoffer, zet die in de hoek, en doet alsof dat een boeman is, dat is zorgwekkend en ook een bekende tactiek, ik acht jouw intelligent genoeg om dit gevaar in te zien. Niet dat ik het allemaal eens ben men wat die boeren doen, maar het is een gevaarlijke ontwikkeling, na de boeren is de volgende groep aan de beurt, laat me raden: Automobilisten, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.
_O- _O- _O-
pi_205482841
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:07 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
Oh daar hebben we onze milieu cuck weer.
  donderdag 28 juli 2022 @ 18:08:25 #256
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205482846
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:06 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ook ik ben bezig met een onderzoek naar erfpacht in Amsterdam, helaas word ik zwaar throttled op de data die ik probeer te machtigen, maar na 2 maanden is het bijna binnen, kan nu al zeggen dat ik daar wat leuke dingen over ga brengen.
Het eeuwenoude systeem van erfpacht is inderdaad een teken dat ze langzaam maar zeker alles van ons af willen pakken!!1!
pi_205482848
quote:

[..]
_O- _O- _O-
Laat me raden je werkt bij VWS?
  donderdag 28 juli 2022 @ 18:08:59 #258
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205482853
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:07 schreef raptorix het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:08 schreef raptorix het volgende:

[..]
Laat me raden je werkt bij VWS?
Ben je dronken ofzo?
pi_205482855
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:08 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Het eeuwenoude systeem van erfpacht is inderdaad een teken dat ze langzaam maar zeker alles van ons af willen pakken!!1!
Je bent uberhaupt bekend met het nieuwe erfpachtsysteem in Amsterdam? Of ben je te autistisch daar voor?
  Moderator donderdag 28 juli 2022 @ 18:09:30 #260
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_205482857
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:07 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hoeveel boeren ga je in huis nemen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205482860
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:08 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
[..]
Ben je dronken ofzo?
Beter dronken dan een Cuck, hi ha ho.
  Eindredactie Games donderdag 28 juli 2022 @ 18:10:10 #262
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_205482863
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:52 schreef raptorix het volgende:
En als je voor dit soort shit bent, dan ben je net zo een fucking cuck als hem:

[ afbeelding ]
Als je voor wat bent? De boeren of de tegenbeweging? Of voor verdeeldheid zaaien door de overheid? Verder een wat opmerkelijke vergelijking, als je 'voor' bent dan ben je iemand die graag toekijkt hoe zijn partner seks heeft met een ander... Net zoals Vollenbroek, een Nederlandse chemist. Die kijkt ook graag toe hoe zijn vrouw seks heeft met andere mannen. Goed verhaal wel.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_205482865
quote:
5s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoeveel boeren ga je in huis nemen?
Hoezo? Lijkt me dat voorstanders zoals jouw de boeren in huis nemen, of zie ik dat verkeerd?
  donderdag 28 juli 2022 @ 18:10:33 #264
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205482869
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:09 schreef raptorix het volgende:

[..]
Beter dronken dan een Cuck, hi ha ho.
Dronken dus. Dat verklaart wel het geraaskal en de zwakzinnige plaatjes die je zopas ook al plaatste.
pi_205482874
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:10 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Dronken dus. Dat verklaart wel het geraaskal en de zwakzinnige plaatjes die je zopas ook al plaatste.
Zullen we het even over je autistische gedrag hebben?
pi_205482878
quote:

[..]
_O- _O- _O-
Goede onderbouwing, daar heeft hij vast geen antwoord op.
pi_205482882
quote:

[..]
Automobilisten zijn al aan de beurt maar dat is een "natuurlijk verloop" naar EV's.
Een transitie die ik overigens ten volle steun.
  Forum Admin donderdag 28 juli 2022 @ 18:13:52 #268
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205482896
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:12 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Automobilisten zijn al aan de beurt maar dat is een "natuurlijk verloop" naar EV's.
Hoewel ik helemaal voor evs voor woonwerk verkeer ben, heb ik altijd het gevoel gehad dat het vooral de weg van de minste weerstand met het hoogste "zichtbare" resultaat is. Het is niet voor niets het paradepaardje van veel milieugekkies.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 28 juli 2022 @ 18:14:14 #269
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205482898
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:11 schreef raptorix het volgende:

[..]
Zullen we het even over je autistische gedrag hebben?
Zullen we het even over het onderwerp hebben en dat jij dan niet elke keer snel weer hier wat onzinclaims komt verkondigen om vervolgens keihard nat te gaan op de inhoud die je niet begrijpt, maar eerst eens de moeite neemt om iets over het onderwerp te leren en die flauwekulvoorspellingen van je gewoon lekker achterwege laat. Ook als je teveel gedronken hebt.
pi_205482905
quote:

[..]
Ik ondersteun die transitie ook, helaas is lang niet iedereen in staat om EV's te bekostigen, zelfs niet de goedkope en mijn mening is daar rekening mee gehouden moet worden. Kijk bijvoorbeeld naar de mensen die net onder modaal verdienen, die kunnen met moeite een mooie tweedehands kopen, ja ik weet dat in de toekomst de prijs van tweedehands EV's goedkoper zullen worden maar tot die tijd kun je die mensen daar moeilijk voor bestraffen.
pi_205482913
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:05 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja en de volgende actie word waarschijnlijk dus om verhuurders aan te pakken, onder het mom: Het zijn huisjesmelkers. Niet dat huurders dar beter van gaan worden, maar wel meer belastingen, terwijl men maar al te vaak vergeet dat deze verhuurders deze woningen hebben gekocht en opgeknapt in periodes dat de markt op zijn gat lag.
Jij hebt de huizenmarkt van de afgelopen 5 jaar gemist waar het nagenoeg onmogelijk was om een huis te kopen omdat er altijd wel een investeerder met geld was die het zwaar boven de vraagprijs zonder voorbehoud van financiering wegkaapte? Om datzelfde huis voor het dubbele te verhuren wat de netto maandlasten zouden zijn als je het wel had kunnen kopen :')
Nee, laten we daar vooral helemaal niets aan doen.
A mind with a heart of it's own
pi_205482917
quote:

[..]
Klopt, daarom moeten we niet de boeren direct steunen maar die belachelijke 100 regel alvast aanpakken nu het ijzer heet is.

Ohja en het publiekelijk sluiten van allerlei natuurgebieden voor recreanten.
Vakman pur sang
pi_205482918
quote:

[..]
Men had bij de boeren beter ook natuurlijk verloop kunnen toepassen. Als er minder stikstof aangevoerd mag worden en het percentage wordt elk jaar steeds meer beperkt, dan lost het probleem zich vanzelf op. Op een goedkope, natuurlijke wijze.
pi_205482920
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:14 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Zullen we het even over het onderwerp hebben en dat jij dan niet elke keer snel weer hier wat onzinclaims komt verkondigen om vervolgens keihard nat te gaan op de inhoud die je niet begrijpt, maar eerst eens de moeite neemt om iets over het onderwerp te leren en die flauwekulvoorspellingen van je gewoon lekker achterwege laat. Ook als je teveel gedronken hebt.
Ah typische D66 retoriek, als het niet in je straat je ligt, dan verkondig ik onzin, alleen blijkt meestal een jaartje later dat de aap uit de mouw komt, zullen we afspreken dat je deze post even quote als over een jaartje mijn voorspelling uitkomt?
pi_205482931
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:16 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Men had bij de boeren beter ook natuurlijk verloop kunnen toepassen. Als er minder stikstof aangevoerd mag worden en het percentage wordt elk jaar steeds meer beperkt, dan lost het probleem zich vanzelf op. Op een goedkope, natuurlijke wijze.
Dat wordt ook al sinds we nog met houten euro's betaalden geprobeerd (de eerste plannen daarvoor stammen uit de jaren '80), maar nou mag je eens drie keer raden wie elke keer zijn volle lobby gooit achter het tegengaan van dat natuurlijk verloop?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')