Hoe kom je aan mijn nummer?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
*Appt Tim dat hij naar de Lidl moet.
Jullie hebben me op het forum aangestoken. Ik heb dus vanmiddag bijna het hele repertoire van Son Mieux beluisterdquote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
ESF laat ik altijd voor thuis. Alhoewel ik de laatste tijd wel Sammeke Ryder opzet.
Maar straks komt er weer een saaie top 40. Dus misschien moet ik opzoek gaan naar een alternatief.
Dan zou ik voor de dulce de leche koek gaan die ik daar kocht want die was echt mega lekkerquote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
*Appt Tim dat hij naar de Lidl moet.
Zij kijkt geen series of tv.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nog niet uitgekeken?
Weet B. dat je hier groot fan van bent? Vind ze dat ook leuk? Bij welke aflevering is ze? Komt er een OUAT-date?
Ja dat wel, ik heb soms al moeite met mijn eigen voordeur en dan heb ik nog wel de sleutel.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:49 schreef H_T het volgende:
[..]
In zo weinig tijd een slot open maken op 6 manieren vind ik wel indrukwekkend
Maar zij kent dus geen netflixavond?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zij kijkt geen series of tv.
En ik ben nu bij aflevering 9 van seizoen 5.
lezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Maar zij kent dus geen netflixavond?
Wat doet ze dan in de avond?
Maar pepernoten zijn lekkerderquote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan dat ze vandaag oliebollen verkochten bij de Lidl
Oliebollen eerder dan pepernoten!
Je hoeft zelf geen hapjes te eten.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:07 schreef Arizona het volgende:
Ik kom zo trouwens nooit van mijn buffet-buikje af. Morgen krijgen we weer bezoek en dan doen we taart en hapjes
Het vlees is zwakquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hoeft zelf geen hapjes te eten.
Herlkenbaar.quote:
Na hoeveel drankjes?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja dat wel, ik heb soms al moeite met mijn eigen voordeur en dan heb ik nog wel de sleutel.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:06 schreef Arizona het volgende:
Precies toen onze gaste kwam werd het heerlijk zinnig bbq-weer
[..]
Maar pepernoten zijn lekkerder
Heet dat niet mals?quote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:06 schreef Arizona het volgende:
Precies toen onze gaste kwam werd het heerlijk zinnig bbq-weer
[..]
Maar pepernoten zijn lekkerder
Ga je nou zo doen?quote:
Nah, ik waardeer je nog evenveelquote:
quote:
Je ouders hebben de kat meegenomen op vakantie en daar is ie weggelopen..quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:37 schreef NailQueen het volgende:
Mijn ouders staan dus op de camping en de kat wordt goed verzorgd door de buurman. Omdat ik haar graag wilde zien ging ik na mijn werk naar mijn ouders huis om daar te eten.
Komt ze dus helemaal niet opdagenEn ik heb haar wel 100x geroepen. Volgende keer beter denk ik
(Het was ook goed weer en dan is ze ook graag de hele dag buiten)
Neee dat was iemand andersquote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je ouders hebben de kat meegenomen op vakantie en daar is ie weggelopen..Of was dat iemand anders.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Neee dat was iemand anders![]()
Dat zouden de mijne nooit doen. Anders is het niet te best!
Ze was vast de hort opquote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:37 schreef NailQueen het volgende:
Mijn ouders staan dus op de camping en de kat wordt goed verzorgd door de buurman. Omdat ik haar graag wilde zien ging ik na mijn werk naar mijn ouders huis om daar te eten.
Komt ze dus helemaal niet opdagenEn ik heb haar wel 100x geroepen. Volgende keer beter denk ik
(Het was ook goed weer en dan is ze ook graag de hele dag buiten)
Ik mis haar wel af en toe. Er zit 's avonds niemand meer op mijn schoot. Maar als ze mij weer ziet ook wel weer goed. Eerst herkent ze me even niet. Dan ruikt ze aan me en dan spelen we gewoon weer met elkaarquote:
En lente- en zomersnacks dan? Of tellen paaseitjes niet meequote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
[modbreak]ALLE herfst- en wintersnacks zijn hier welkom[/modbreak]
Dat ik pepernoten, kruidnoten, kerstkransjes én oliebollen een warm hart toedraag zegt niets over mijn houding ten opzichte van paaseitjesquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
En lente- en zomersnacks dan? Of tellen paaseitjes niet mee
quote:
Ik vraag me nu af: waar komt dat vandaan ‘de hort op’?quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af: waar komt dat vandaan ‘de hort op’?
Bronquote:Volgens het Instituut voor de Nederlandse Taal (INL) is het woord ‘hort’ afgeleid van het Middelnederlandse zelfstandige naamwoord huert of hurt, wat ‘weg’ betekent. Met de uitdrukking “de hort op gaan” zeggen we dus letterlijk “de weg op gaan”. De beroemde Nederlandse taalkundige F.A. Stoett haalt in zijn Nederlandsche spreekwoorden, spreekwijzen, uitdrukkingen en gezegden (1923-1925) verschillende oude zinnen aan waarin het woord ‘hort’ in de betekenis van ‘weg’ voorkomt:
– Nou, toe is die meid dan de hort op geraakt;
– Hij is op den hort gegaan
– Arremoedzaaiers die met de nachtboot de hort opmotte;
Het woord komt volgens Stoett al zeker sinds de zeventiende eeuw in onze taal voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:51 schreef Hamlapjes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just once I want my life to be like an eighties movie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
Aardbeien, festini perenijsjes, dat soort dingen!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat ik pepernoten, kruidnoten, kerstkransjes én oliebollen een warm hart toedraag zegt niets over mijn houding ten opzichte van paaseitjes
Enne, wat voor zomersnacks zit je aan te denken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Die snacks zijn ook toegestaanquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aardbeien, festini perenijsjes, dat soort dingen!
![]()
Ik heb gruwelijke lage rugpijn. Het begon al op vakantie, door het vele heuvel-op lopen. Gisteren werd het heel erg en vannacht kon ik er bijna niet van slapen
Thnxquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Die snacks zijn ook toegestaan
Sterkte met je rug
Als je aan het schoffelen was toen je die hortensia's verbrandde geef ik je gelijk dat je geen groene vingers hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:11 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Ik, zonder groene vingers, ga zo bezig in de tuin. Wel een vrij makkelijk klusje, verbrande hortensia’s afknippen
Staan er ook planten die wel verbrand zijn maar niet geknipt mogen worden?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:11 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
Ik, zonder groene vingers, ga zo bezig in de tuin. Wel een vrij makkelijk klusje, verbrande hortensia’s afknippen
Is dit de eerste modbreak ooit in de SC?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
[modbreak]ALLE herfst- en wintersnacks zijn hier welkom[/modbreak]
Vast nietquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is dit de eerste modbreak ooit in de SC?
Daarvoor heb je ook geen groene vingers nidig, wel scherpequote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:11 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Vast nietDie optie moet toch wel eerder een keer misbruikt zijn voor iets onbenulligs?
quote:Op zaterdag 25 december 2021 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
[modbreak]Jij ook murp, net als alle anderen die dit lezen[/modbreak]
Noem dat maar onbenullig, feestdagen en curry.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 16:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[modbreak]Curry beste curry[/modbreak]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |