Er is kleur!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:46 schreef Seven. het volgende:
Mooie vloer hoor! Heb je ook een schilder update?
Ehum.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er is kleur!
[ link | afbeelding ]
Het is leemverf dus heeft een zachte structuur. Kan het niet heel goed vast leggen op de foto.
[ link | afbeelding ]
Dit is ook meteen de laatste kleur. De muren houden we wit verder.
Mooie kleur en mooi effect!quote:Op zondag 11 juni 2023 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er is kleur!
[ link | afbeelding ]
Het is leemverf dus heeft een zachte structuur. Kan het niet heel goed vast leggen op de foto.
[ link | afbeelding ]
Mooie kleur. Mijn favo mok heeft die kleur, om en nabij.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er is kleur!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Leuk!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:24 schreef gcjoel het volgende:
Op basis van de inspiratie van @:Claudia_x zijn we bezig met een maatwerk kast/zithoekje bij het raam
Ontwerp ontvangen:
[ link | afbeelding ]
Zwart metalen frame en eiken houten kastjes. Hopelijk kunnen ze hem eind juli af hebben
Een Millennium Falconquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk!
Wat ligt er nou voor object links op het bankje?
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een Millennium Falcon![]()
Was het idee dat we die in de kast zouden zetten. Maar het ontwerp waar die zou passen is helemaal uit verhouding, geen idee waarom ze hem hier dan op het bankje hebben getekend
Vind het ook nog steeds zo'n tof detailquote:Op woensdag 14 juni 2023 16:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht niet dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik geloof dat ik de plinten nog het allermooist vind.![]()
Lekker ruim ook!
De deurtjes onder de bar zijn push to open. Verlichting heb ik zo'n zwarte rail waar je spotjes en lampjes aan kan hangen gekocht.quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:36 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe gaan de deurtjes aan de kant van de bar trouwens open? En nu ik toch bezig ben: wat ga je met de verlichting doen?
Ik vind zulke ramen trouwens heel fijn. Mijn enige bezwaar is dat het zo rot is dat ze te hoog zijn om zonder een krukje open en dicht te doen. Hoe doen jullie dat? En hebben jullie geen horren nodig waar je rekening mee moet houden?
Dank je.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De deurtjes onder de bar zijn push to open. Verlichting heb ik zo'n zwarte rail waar je spotjes en lampjes aan kan hangen gekocht.
Wij zijn beide lang en kunnen gewoon bij dat raam, er zit ook een hor maar die heeft zo'n touwtje waarmee je hem naar beneden kan trekken.
Mooie keuken GCJoel!quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:54 schreef gcjoel het volgende:
KEUKEN!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zou 2 dagen duren maar ze zijn toch al klaar.
Alleen, blijkt nu, doen zij het water niet aansluiten. Stond ook in de informatie die wij vakkundig niet hebben gelezen blijkbaar![]()
Maar goed even kijken of dat zelf lukt, anders even een loodgieter met spoed laten komen. Ik wil de keuken gebruiken!!
De ovens die nog niet zouden komen waren er toch, dus hij is ook nog compleet. 2 kleine puntjes die niet goed waren zijn genoteerd en worden zo snel mogelijk na geleverd.
Zo blij mee!
Die kast is van boys with wood uit Nijmegen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:39 schreef NicolasJoy het volgende:
Gaaf, die keuken!
De kast, waar heb je die laten ontwerpen/inmeten/passen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |