Ik vind die partjes vaak matig. Beetje kruimelig, niet echt lekker.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn van die voorgekookte partjes, maar die moeten prima een week in de koeling kunnen. En het is niet dat ik ze een halve dag in het zonnetje heb gelegd ofzo.
Schande.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn van die voorgekookte partjes, maar die moeten prima een week in de koeling kunnen. En het is niet dat ik ze een halve dag in het zonnetje heb gelegd ofzo.
Probeer nou niet om de NOS te begrijpen.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:01 schreef Szura het volgende:
Dus nu kan het journaal wel op N2 en vanmiddag moest wielrennen naar N2 omdat F1-samenvatting per se op N1 moest. Leg maar uit.
Vrouwenvoetbal en F1 zijn belangrijker dan vrouwenrielrennen.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:01 schreef Szura het volgende:
Dus nu kan het journaal wel op N2 en vanmiddag moest wielrennen naar N2 omdat F1-samenvatting per se op N1 moest. Leg maar uit.
#werkenbijdenosquote:Op zondag 31 juli 2022 20:01 schreef Szura het volgende:
Mensen die F1 echt willen zien, hadden het vlak ervoor al live kunnen zienquote:Op zondag 31 juli 2022 20:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal en F1 zijn belangrijker dan vrouwenrielrennen.
NOS moet de samenvattingen van het autootje rijden op NPO1 uitzenden. Dat is contractueel zo vastgelegd.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:01 schreef Szura het volgende:
Dan zijn ze nog stommer dan ze eruitzienquote:Op zondag 31 juli 2022 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
NOS moet de samenvattingen van het autootje rijden op NPO1 uitzenden. Dat is contractueel zo vastgelegd.
Daar kom ik juist voor.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Pingels kun je de kijker echt niet aandoen. Dat wordt weer mensonterend slecht, vorig jaar met de Spelen kon dat ook echt niet bij Oranje.
Oh jeetje dus die rommel krijgen we dan ook als de OS bezig zijn in Parijs.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
NOS moet de samenvattingen van het autootje rijden op NPO1 uitzenden. Dat is contractueel zo vastgelegd.
Weet nog wat leuke pingels tijdens een bepaald toernooitje 22 jaar geleden.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Pingels kun je de kijker echt niet aandoen. Dat wordt weer mensonterend slecht, vorig jaar met de Spelen kon dat ook echt niet bij Oranje.
Dan gaan we naar D+-godenquote:Op zondag 31 juli 2022 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh jeetje dus die rommel krijgen we dan ook als de OS bezig zijn in Parijs.
Jammer genoeg boeit niemand datquote:Op zondag 31 juli 2022 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh jeetje dus die rommel krijgen we dan ook als de OS bezig zijn in Parijs.
Tweede helft waren ze al beter. Ik bedoel, hoeveel kansen heeft Engeland nog gehad? Weinig.quote:
Voor hoeveel edities hebben die de rechten vastgelegd?quote:
Of analyses van Kenkhuis terwijl er nog gewoon een zwemfinale bezig is (maar dan zonder een Nederlander)quote:
Autootje rijden, correct en tevens juistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |