Dan zou de OP dus een parkietvloertje betreffen, ik weet niet of je dan nog van vogelliefde kan spreken hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
TS, verblind door vogelliefde, vergat een i.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:28 schreef Fer het volgende:
Denk dat hier de onderburen van TS hadden moeten klagen als ze weer op naaldhakken door het huis paradeert
quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Dan zou de OP dus een parkietvloertje betreffen, ik weet niet of je dan nog van vogelliefde kan spreken hoor.
Niet weten dat het ooms met tassen moreno waren die daarna samen door de MCdrive gingenquote:Op woensdag 27 juli 2022 23:33 schreef Cockwhale het volgende:
Je ma is aan 't park verknocht. Je wil niet weten wat ze daar verkocht en wat een vreemde kerel allemaal mocht. Ze liepen een bosje in vanwege de tocht, toen ze in zijn onderbroek zocht en d'r hand er weer uittrok vol vocht.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Nou zie ik mijn tegelvloer niet meer ...
Dan had je keramisch parket moeten nemenquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
Nou zie ik mijn tegelvloer niet meer ...
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
TS, verblind door vogelliefde, vergat een i.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:38 schreef Viv het volgende:
[..]
Dan zou de OP dus een parkietvloertje betreffen, ik weet niet of je dan nog van vogelliefde kan spreken hoor.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:06 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[..]
Dan had je keramisch parket moeten nemen![]()
Eens met allen.quote:
Eens met C.L.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:58 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Eens met allen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |