quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dit kan toch niet jongens. Die herhaling aan het eind.
Goeiste hekken ook wel weer.
Harper zat nog achter Dekker en ontwijkt de val maar net. Die zat daar gewoon om geen tijd te verliezen en uit de problemen te blijven. Zal althans het idee zijn geweest.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dekker was wel de 3e renner en niet de 4e, weet niet wat precies de bedoeling was qua sprint. Met nog 2 renners voor zich zo kort voor de finish had hij in ieder geval ook zelf kunnen sprinten.
Dat ze zo juichen, is wel onzinnig inderdaad, zeker 1 van die 3 zag precies wat er gebeurde, die andere 2 zagen mogelijk niet dat de valpartij door een ploeggenoot werd veroorzaakt
Oh, was dat Harper als 4e? Dacht dat die ervoor zat. Die juicht ook niet, zie ik nuquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Harper zat nog achter Dekker en ontwijkt de val maar net. Die zat daar gewoon om geen tijd te verliezen en uit de problemen te blijven. Zal althans het idee zijn geweest.
Jumbo in ieder geval 2x in PN, ook in de tijdritquote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:17 schreef Szura het volgende:
Wel al de derde SWIEP dit jaar toch? Jumbo in Parijs-Nice en later UAE nog volgens mij.
quote:As a result, Jumbo-Visma took the first three places while BORA – hansgrohe was involved with Wilco and Jai. Fortunately, both seem to be ok besides some abrasions.
Wiiiieeeeelcoooo waarom jij altijd? Ik zei net nog Wilco vast ook haha, maar je maakt die grap ook altijd waarquote:
Kooij kon hier niet veel aan doen toch? Was Teunissen die viel en daar viel Kooij overheen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:38 schreef Beregd het volgende:
Kooij valt, Dekker valt, het wordt tijd dat ze bij Jumbo met zijwieltjes gaan rijden
De UCI en ingrijpen, hahaha.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valt ie daadwerkelijk door de hekken?
Die pootjes kunnen echt niet meer overigens. Daar mag UCI wel op ingrijpen
Het is echt heel sneu. Liever sokken opmeten dan werkelijk iets doenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De UCI en ingrijpen, hahaha.
Dit soort aankomsten zijn simpelweg op papier niet toegestaan, maarja, in werkelijkheid mag alles. Zo'n intens treurig trieste incompetente organisatie, niet te doen.
Man man man. Not normal.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Dit kan toch niet jongens. Die herhaling aan het eind.
Goeiste hekken ook wel weer.
Achterom kijken en niemand achter je zien moet een lampje doen branden. Jumbo is goed dit seizoen maar dat ze daadwerkelijk met z'n 3en de rest van het peloton lossen kan Dekker toch ook niet hebben gedacht.quote:
Ze hadden vast door dat er iets gebeurd was, maar waarschijnlijk niet dat het zo’n enorme crash was en dat hun ploeggenoot de veroorzaker van de crash was.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof niet dat ze niet door hadden dat er iets aan de hand was.
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je ziet Roosen gewoon omkijken bij de val. Die wist het in ieder geval.
Hopelijk gaan ze in de Tour naar elke plek waar Lappartient ooit geweest is.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laat vooral de UCI maar eens de tering krijgen.
Hij zal vast wat gehoord hebben en gekeken. Maar ik geloof niet dat je veel ziet als je met 60 in het uur een halve seconde omkijkt en zeker niet de volledige impact binnen komt.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wim, denk je nou echt dat hij met dat halve omkijken exact dezelfde informatie meekrijgt als wij voor de buis?quote:
Hij ziet dat er mensen zwaar vallen en dat ze daarna met z'n drieën over zijn. Er zou op zich een belletje kunnen gaan rinkelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wim, denk je nou echt dat hij met dat halve omkijken exact dezelfde informatie meekrijgt als wij voor de buis?
Reptielenbrein in werking in volle finale. Wat ik zei, hij vast hebben gehoord dat er een valpartij was, met deze blik twijfel ik wel of hij überhaupt wat heeft gezien.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij ziet dat er mensen zwaar vallen en dat ze daarna met z'n drieën over zijn. Er zou op zich een belletje kunnen gaan rinkelen.
Hij heeft op dat moment gezien dat iemand viel, maar onmogelijk wat voor impact dat had. Hij kijkt ook weer naar voren als alleen Dekker en Ballerini nog gevallen zijn en ik vraag me af of hij überhaupt beiden gezien heeft.quote:
Als Wilco ooit iets wint op UWT of PRO niveau neem ik een maand lang een Wilco UI.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:09 schreef wimderon het volgende:
Feltet.dks vinderbud: Wilco Kelderman
Kan dit?
Ik zeg mijn Zanger-Bob-UI op als iemand Wilco op kan fleuren met wat vlaggetjesquote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Als Wilco ooit iets wint op UWT of PRO niveau neem ik een maand lang een Wilco UI.
Jaja, het zal allemaal wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij heeft op dat moment gezien dat iemand viel, maar onmogelijk wat voor impact dat had. Hij kijkt ook weer naar voren als alleen Dekker en Ballerini nog gevallen zijn en ik vraag me af of hij überhaupt beiden gezien heeft.
Wil je onder DRT of onder F1?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Wilco morgen wint vraag ik de sluiting van WLR aan.
Al had dat na het opdoeken van W52 eigenlijk wel meteen gekund.
Eigen forum wijzijnW52.nl?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 23:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wil je onder DRT of onder F1?
Die ziet er 1 onderuitgaan ... met die snelheid ga je niet 180 graden achterom kijken ... vlak voor de finish ...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |