Helaas zijn beide termen mij bekend. De Karen (is Gerda niet de nederlandse variant?) is een fenomeen dat al langer bestaat en denk dat iedereen er wel 1 kent van werk, familie of schoolplein vroeger..,dat hele incel gebeuren vind ik eerlijk gezegd best beangstigend en dieptriest.quote:Op maandag 29 augustus 2022 02:33 schreef Ole het volgende:
Maar weten jullie wel wat een 'incel' is?
Nee, net zo min als de term 'Karen' mij bekend was.quote:Op maandag 29 augustus 2022 02:33 schreef Ole het volgende:
Maar weten jullie wel wat een 'incel' is?
Hoe krijg je het toch voor elkaar om elke keer geband te worden. Zo langzamerhand ken je de spelregels hier toch ?quote:
Achquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 06:17 schreef manny het volgende:
[..]
Hoe krijg je het toch voor elkaar om elke keer geband te worden. Zo langzamerhand ken je de spelregels hier toch ?
Je kunt altijd beginnen met wegen te blokkeren. Alleen met wat, in jouw geval?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:34 schreef borisz het volgende:
Ik moet ook maar eens gaan staken denk ik....
Heb alleen geen nieuwe werkgever. En hoef ook niet weg.
De dubbeldekker van de 346quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt altijd beginnen met wegen te blokkeren. Alleen met wat, in jouw geval?
Zo een trekker kun je ook huren. Dat lijk me een tip voor iedereen die gaat demonstreren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt altijd beginnen met wegen te blokkeren. Alleen met wat, in jouw geval?
Ik heb je niet op het Museumplein zien staan.quote:Op donderdag 1 september 2022 07:15 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Heb in 1983 nog gedemonstreerd tegen de kruisraketten.
We doken dan ook gelijk de kroeg in. Voor 25 gulden heen en terug uit Bommel.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb je niet op het Museumplein zien staan.![]()
Leg eens uit.quote:
FF kijken.quote:Op donderdag 1 september 2022 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://sctelstar.nl/nieuws/kist-cup-op-23-juli
Zou tijdens de Open Dag zijn. Maar die mocht niet doorgaan ivm politietekort en tig evenementen dat weekend.quote:Op donderdag 1 september 2022 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
De link die ik postte bevatte nog de oude datum. Die is toen uitgesteld naar vanavond..
Interview met SCH gezien Boris?quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou tijdens de Open Dag zijn. Maar die mocht niet doorgaan ivm politietekort en tig evenementen dat weekend.
Ja. Even op z´n Twitter wezen kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2022 09:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Interview met SCH gezien Boris?
Goeiemorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |