Nee, net zo min als de term 'Karen' mij bekend was.quote:Op maandag 29 augustus 2022 02:33 schreef Ole het volgende:
Maar weten jullie wel wat een 'incel' is?
Hoe krijg je het toch voor elkaar om elke keer geband te worden. Zo langzamerhand ken je de spelregels hier toch ?quote:
Achquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 06:17 schreef manny het volgende:
[..]
Hoe krijg je het toch voor elkaar om elke keer geband te worden. Zo langzamerhand ken je de spelregels hier toch ?
Je kunt altijd beginnen met wegen te blokkeren. Alleen met wat, in jouw geval?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:34 schreef borisz het volgende:
Ik moet ook maar eens gaan staken denk ik....
Heb alleen geen nieuwe werkgever. En hoef ook niet weg.
De dubbeldekker van de 346quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt altijd beginnen met wegen te blokkeren. Alleen met wat, in jouw geval?
Zo een trekker kun je ook huren. Dat lijk me een tip voor iedereen die gaat demonstreren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 14:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt altijd beginnen met wegen te blokkeren. Alleen met wat, in jouw geval?
Ik heb je niet op het Museumplein zien staan.quote:Op donderdag 1 september 2022 07:15 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Heb in 1983 nog gedemonstreerd tegen de kruisraketten.
We doken dan ook gelijk de kroeg in. Voor 25 gulden heen en terug uit Bommel.quote:Op donderdag 1 september 2022 12:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb je niet op het Museumplein zien staan.![]()
Leg eens uit.quote:
FF kijken.quote:Op donderdag 1 september 2022 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://sctelstar.nl/nieuws/kist-cup-op-23-juli
Zou tijdens de Open Dag zijn. Maar die mocht niet doorgaan ivm politietekort en tig evenementen dat weekend.quote:Op donderdag 1 september 2022 18:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
De link die ik postte bevatte nog de oude datum. Die is toen uitgesteld naar vanavond..
Interview met SCH gezien Boris?quote:Op vrijdag 2 september 2022 08:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Zou tijdens de Open Dag zijn. Maar die mocht niet doorgaan ivm politietekort en tig evenementen dat weekend.
Ja. Even op z´n Twitter wezen kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2022 09:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Interview met SCH gezien Boris?
Goeiemorgen.
Het blijft onze voetbal homo. Ha ha haquote:Op zaterdag 3 september 2022 07:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Even op z´n Twitter wezen kijken
F3 was vanmorgen alsof ze in onze achtertuin aan het racen waren. F1 auto's hoorden we hier helemaal niet.quote:Op zondag 4 september 2022 16:35 schreef borisz het volgende:
Al met al een vermakelijke race hier verderop.
F3 was goed te horen. Rest van de dag niet meer.
Verdrietig dat soort dingen.quote:Op maandag 5 september 2022 09:09 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Moeke belde net verdrietig. Drieling zus, mijn tante Areke, vannacht na hersenbloeding thuis overleden. 10 dagen in coma gelegen.
Als we het toch even over "vroeger" hebben hier boven... Toen maakten die F1 auto's zo een angstaanjagend mooi lawaai dat je het heel heel zeker wel gehoord had. Nu rijden ze met een soort hybride klein naaimachine motortje.quote:Op zondag 4 september 2022 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
F3 was vanmorgen alsof ze in onze achtertuin aan het racen waren. F1 auto's hoorden we hier helemaal niet.
Klopt. Dat was heel erg hoorbaar voor ons begin jaren 80.quote:Op dinsdag 6 september 2022 06:52 schreef manny het volgende:
Als we het toch even over "vroeger" hebben hier boven... Toen maakten die F1 auto's zo een angstaanjagend mooi lawaai dat je het heel heel zeker wel gehoord had. Nu rijden ze met een soort hybride klein naaimachine motortje.
Ik heb niet zoveel met autosport, maar de brute kracht die je bijna kon voelen / horen op basis van dat lawaai vond ik wel gaaf in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 september 2022 11:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt. Dat was heel erg hoorbaar voor ons begin jaren 80.
Goeie tijd gelopen las ik.quote:Op donderdag 8 september 2022 08:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ajax niet gezien, want had een hardloop evenement. Wel mooie overwinning hoor
Ja, voor mijn doen was dit gewoon prima.quote:
Klopt. Was gelijk met Pim toch ?quote:Op donderdag 8 september 2022 19:51 schreef borisz het volgende:
Piet Schrijvers wordt de nieuwe Knetemann.
Theo.quote:Op vrijdag 9 september 2022 07:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Was gelijk met Pim toch ?
Goeiemorgen
Schrijvers was woensdag al overleden,maar werd pas gisteren bekend gemaakt...quote:Op donderdag 8 september 2022 19:51 schreef borisz het volgende:
Piet Schrijvers wordt de nieuwe Knetemann.
Kom je nog langs Bommel?quote:Op woensdag 14 september 2022 08:27 schreef borisz het volgende:
Mogge. Dagje Eindhoven vandaag 🙂. Wel werk gerelateerd. Meer dan CS en het pand met vergaderzalen zal ik niet zien wrs.
Jup met de Intercityquote:
quote:Op woensdag 14 september 2022 14:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup met de Intercity![]()
Was een verschrikkelijke bespreking. Na 1 minuut zette ze de toon en daarna zochten ze bevestiging. Dat laatste wisten we dat dat zou gebeuren, maar dat eerste en de manier waarop...
Het werd een bijzondere rit terug in de trein waarop ieder op z'n eigen manier moest afreageren en daardoor werd het een komische rit terug 😆
Zo herkenbaar! zonde van je dag ook, Maar wel (onbedoeld) teambuilding op weg naar huisquote:Op woensdag 14 september 2022 14:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup met de Intercity![]()
Was een verschrikkelijke bespreking. Na 1 minuut zette ze de toon en daarna zochten ze bevestiging. Dat laatste wisten we dat dat zou gebeuren, maar dat eerste en de manier waarop...
Het werd een bijzondere rit terug in de trein waarop ieder op z'n eigen manier moest afreageren en daardoor werd het een komische rit terug 😆
Dr is vorig maand/twee maanden een rapport verschenen. Zowel wij als zij zijn tevreden over de conclusies.... Alleen er staat blijkbaar ook een zinnetje in vrij vertaald 'wij doen het werk beter dan zij´. Daar waren ze nogal vervolgen over en vroegen aan ons of wij wisten hoe die zin in het rapport is verschenen....quote:Op woensdag 14 september 2022 20:36 schreef Ole het volgende:
[..]
[..]
Zo herkenbaar! zonde van je dag ook, Maar wel (onbedoeld) teambuilding op weg naar huis
Zeker leuke wedstrijd. Ik had ook een beetje mazzel:quote:Op zondag 18 september 2022 15:21 schreef borisz het volgende:
Vermakelijk potje wel
En vanavond onbeperkt Ribben eten bij Cafe de Linde. Broertje viert zijn verjaardag vast vooruit
Zei de optimist. Gewoon uitzieken deze week een maandag weer aan het werk.quote:Op dinsdag 20 september 2022 19:35 schreef borisz het volgende:
Hele dag rustig aan doen heeft geholpen. Morgen weer actiever worden en wrs donderdag aan het werk.
Beterschap!!!quote:Op woensdag 21 september 2022 09:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Zei de optimist. Gewoon uitzieken deze week een maandag weer aan het werk.
Koorts nu echt weg.quote:
Beter dagje langer thuis dan te vroeg beginnen weer!quote:Op woensdag 21 september 2022 20:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Koorts nu echt weg.
Komende dagen gebruiken om op te bouwen. Koorts is dan nu wel weg, nog wat verkouden en spierpijn.
Covid iig niet. Weer negatief.
Jij ook beterschap Ole
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
quote:Op woensdag 21 september 2022 20:42 schreef Ole het volgende:
Vrijdag eerste van serie van 6 optredens van De Dijk![]()
nog even regelen dat ik de laatste van de 6 in de zaal mag werkenAjai. Zo een enorme jeugdherinnering is dat ook De Dijk…. Grijs gedraaidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
Yoga lijkt me coolio.quote:Op donderdag 29 september 2022 18:57 schreef borisz het volgende:
Zo. Weekend. Ben nog niet de oude. Hele week toch op halve kracht gewerkt en gesloopt op het eind van de dag.
Hopelijk morgenochtend voor het eerst weer eens naar de yoga
Heel erg Gangstahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |