Gaan we aan de wijn vandaag?quote:
Eens, dit moeten ze niet doen. Net als de kasseienrit deze tour; prachtig voor een dagje, maar veel te veel risico voor in een ronde.quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, als je de filmpjes hierboven ook ziet en in het bericht van Zonneveld dan kan het eigenlijk ook niet. Het wordt een loterij.
De kasseien fietsen ze buiten de Tour in ieder geval wel eens over, dus het is niet helemaal onbekend terrein voor de renners. Dit lijken wegen waar ze nooit eerder met een peloton overheen hebben gefietst..quote:Op woensdag 27 juli 2022 12:58 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Eens, dit moeten ze niet doen. Net als de kasseienrit deze tour; prachtig voor een dagje, maar veel te veel risico voor in een ronde.
Met dat losliggend grof grond is het meer iets voor een trekkerquote:Op woensdag 27 juli 2022 13:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De kasseien fietsen ze buiten de Tour in ieder geval wel eens over, dus het is niet helemaal onbekend terrein voor de renners. Dit lijken wegen waar ze nooit eerder met een peloton overheen hebben gefietst..
Die zullen helaas wel weer op weg naar een of ander distributiecentrum zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Met dat losliggend grof grond is het meer iets voor een trekker
Of hoeveel nietquote:Op woensdag 27 juli 2022 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We kunnen beter gaan wedden hoeveel rensters daar lek rijden
POLLquote:Op woensdag 27 juli 2022 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijken mij te breed.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:32 schreef Faraday01 het volgende:
[ afbeelding ]
als je deze tubes kunt krijgen ben je verzekerd van de winst vandaag
Banden mogen maximaal 28 mm breed zijn toch?quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wout van Aert en Niels Albert lachen hartelijk hierom
Voor zover ik weet is dat geen harde regel. Het probleem is dat >28 mm niet goed in een normaal raceframe past.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Banden mogen maximaal 28 mm breed zijn toch?
Lars Boom is nog wel logisch, die is een ploegleider bij SD worx.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:25 schreef Sked het volgende:
Ik zie Tom Egbers in een studio zitten met Lars Boom. Minachting van de kijker.
Hebben de kleine teams wel voldoende reserve banden?quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iemand moet de gigantische onwetendheid van Tom compenseren.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lars Boom is nog wel logisch, die is een ploegleider bij SD worx.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:25 schreef Sked het volgende:
Ik zie Tom Egbers in een studio zitten met Lars Boom. Minachting van de kijker.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet niet wat me overkomt, maar Tom doet dit beter dan Dione ooit zou kunnen doen.
Ik ben graag zo eerlijk mogelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou, nou zo praat je toch niet over een collega?
VIN-JE-GOO HOO-LI-GANSquote:Op woensdag 27 juli 2022 12:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Ja die Jonas heeft wel een dag nu.
En ook goed voor de aandacht. Als ze tegelijkertijd worden verreden, sneeuwt de TDFF wat onder.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat ze TDFF na de TDFM rijden vind ik trouwens fijner dan tegelijkertijd.
Tot 199km, kilometer daarna lossen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Lars had ook vaak tijd om veel om zich heen te kijken.
30mm voor Vos, 30cm voor Fok!quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:55 schreef Faraday01 het volgende:
Zeker de helft van het peloton is al gelost nog voor de gravel start
Nu weten we het wel.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]zoals gezegd. Je hebt 20 topwielrensters. En de rest is veldvulling en heeft het niveau van een 13 jarige amateurwielrenner.
Waarom zou dat niet gezegd mogen worden. Of is dit het mooiweer topic? Er is toch een te groot verschil qua kwaliteit in het vrouwenpeleton? Bij elke etappe zie je dat het gros gewoon niet meekan met de toppers. Een signaal dat deze sport nog volop doorontwikkeld moet worden bij de vrouwenquote:
Zet je TV lekker uit. Elke dag kom je hier mopperenquote:Op woensdag 27 juli 2022 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]zoals gezegd. Je hebt 20 topwielrensters. En de rest is veldvulling en heeft het niveau van een 13 jarige amateurwielrenner.
Ik mopper helemaal niet, want vrouwenwielrennen is beter aan te gluren als vrouwenvoetbal. Ik constateer slechts.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zet je TV lekker uit. Elke dag kom je hier mopperen
Waarom denk je dat we vrouwensport hebben? Als ze mee konden komen met de mannen dan hadden we geen vrouwensport nodig, maar het is inherent aan vrouwen dat ze fysiek gezien niet met mannen meekunnen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:57 schreef de_boswachter het volgende:
Je gedraagt je nu als de PietjePuk van deze reeks. En dat is geen complimentquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet gezegd mogen worden. Of is dit het mooiweer topic? Er is toch een te groot verschil qua kwaliteit in het vrouwenpeleton? Bij elke etappe zie je dat het gros gewoon niet meekan met de toppers. Een signaal dat deze sport nog volop doorontwikkeld moet worden bij de vrouwen
Sorry maar in een gemiddelde bergetappe in de tour doen er ook misschien 15 serieus mee. Parijs - Roubaix na het bos zit je meestal ook nog maar met 40 man.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet gezegd mogen worden. Of is dit het mooiweer topic? Er is toch een te groot verschil qua kwaliteit in het vrouwenpeleton? Bij elke etappe zie je dat het gros gewoon niet meekan met de toppers. Een signaal dat deze sport nog volop doorontwikkeld moet worden bij de vrouwen
Jij loopt ook al jaren non-stop te zeiken over vrouwentennis in die topics. Sneuneusquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik mopper helemaal niet, want vrouwenwielrennen is beter aan te gluren als vrouwenvoetbal. Ik constateer slechts.
Het is meer dat je gebash een beetje begint te vervelen, maar er is inderdaad een groot kwaliteitsverschil.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En waarom is er dan een top 20 die zo ver van de rest af staan dat ze de rest als veldvulling weg zetten? Gaat zich niet eens om vergelijking mannen/vrouwen hoor…. gaat zich er om dat de verschillen onderling veel te groot zijn. En dat is jammer.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we vrouwensport hebben? Als ze mee konden komen met de mannen dan hadden we geen vrouwensport nodig, maar het is inherent aan vrouwen dat ze fysiek gezien niet met mannen meekunnen.
Andere discussie, ook niet hier voeren, maar daarin heb ik 100% gelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:02 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Jij loopt ook al jaren non-stop te zeiken over vrouwentennis in die topics. Sneuneus
Rare vergelijking, maar ok.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sorry maar in een gemiddelde bergetappe in de tour doen er ook misschien 15 serieus mee. Parijs - Roubaix na het bos zit je meestal ook nog maar met 40 man.
In de Tour de France was het gat tussen de #1 en #20 anderhalf uur.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En waarom is er dan een top 20 die zo ver van de rest af staan dat ze de rest als veldvulling weg zetten? Gaat zich niet eens om vergelijking mannen/vrouwen hoor…. gaat zich er om dat de verschillen onderling veel te groot zijn. En dat is jammer.
jeetjequote:Op woensdag 27 juli 2022 15:10 schreef Slobeend het volgende:
Roxane heeft nog met Coralie in de ploeg gezeten.
Ik voel Mathieu al weer opleven.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:11 schreef Slobeend het volgende:
Stuur het mannenpeloton hier ook maar over volgend jaar.
Ze zaten net nog anekdotes te vertellen dat Vos altijd op onverhard wilde rijden, dan moet ze dat toch geleerd hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vos kan alleen op asfalt rijden.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vos kan alleen op asfalt rijden.
Uiteraardquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:13 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit sarcastisch is
Gruwelijk nat droogquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:14 schreef Slobeend het volgende:
Dit schijnt de slechtste strook te zijn.
Als veldrijdster en mountainbiker vast wel ja.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:13 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ze zaten net nog anekdotes te vertellen dat Vos altijd op onverhard wilde rijden, dan moet ze dat toch geleerd hebben
Ook een Giro op zitten. Geen goede combiquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:14 schreef DeeBee het volgende:
Kopecky alweer gelost? Die was in het voorjaar ook een pak sterker.
Karl in zak en as.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:14 schreef DeeBee het volgende:
Kopecky alweer gelost? Die was in het voorjaar ook een pak sterker.
Dat is de tro-bro-leonquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:15 schreef Momo het volgende:
Maar ik zie wel potentie voor een Franse Strade Bianche voor mannen en vrouwen
Tro-Bro Leon opwaarderen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:15 schreef Momo het volgende:
Maar ik zie wel potentie voor een Franse Strade Bianche voor mannen en vrouwen
Inmiddels is de ASO betrokken bij de organisatie dus ik verwacht het wel.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar kan ook wel meer leven in worden gegooid.
Er zit zeker potentie in, waar op de kalender is wel een vraag. Vroege voorjaar als de strade is te vroeg denk ik. Ergens in augustus dan?quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Tro-Bro Leon ligt bijna 1000 kilometer verderop van hier. Hier moet een nieuwe koers gemaakt worden. En geen onderdeel van de gravelseries. Gewoon direct de WorldTour in met startplicht voor de, laten we zeggen, top 25 van de UCI ranking. Droomplan, bij dezen afgesproken.
Persoonlijk voel ik erg veel voor een volledige kalender revamp. De Vuelta mag van mij met een week worden afgeschoren, terwijl ik groot voorstander ben van het verplaatsen van Roubaix naar het najaar. Dan heb je al een stuk meer knutselruimte.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er zit zeker potentie in, waar op de kalender is wel een vraag. Vroege voorjaar als de strade is te vroeg denk ik. Ergens in augustus dan?
Dat kan niet echt, Roubaix is nu juist mooi de afsluiting van het kasseienseizoen, met dat in het najaar zou je voor de kasseienrenners opeens 2 piekmomenten moeten creëren terwijl die ook nog wel een grote ronde moeten rijden gezien de beperkte plekken in een team en overvolle agenda.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Persoonlijk voel ik erg veel voor een volledige kalender revamp. De Vuelta mag van mij met een week worden afgeschoren, terwijl ik groot voorstander ben van het verplaatsen van Roubaix naar het najaar. Dan heb je al een stuk meer knutselruimte.
2021 zegt dat je ongelijk hebt. En pieken doen ze in die periode toch al, want ze gaan allemaal naar het wereldkampioenschap.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat kan niet echt, Roubaix is nu juist de afsluiting van het kasseienseizoen, dan zou je voor de kasseienrenners opeens 2 piekmomenten moeten creëren terwijl die ook nog wel een grote ronde moeten rijden.
Ik kan me hier wel in vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Persoonlijk voel ik erg veel voor een volledige kalender revamp. De Vuelta mag van mij met een week worden afgeschoren, terwijl ik groot voorstander ben van het verplaatsen van Roubaix naar het najaar. Dan heb je al een stuk meer knutselruimte.
Ze rijden tussen de wijngaarden bij die strokenquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo dat ikoontje. Ze rijden toch niet over druiventrossen zeg
Partijdige auto?quote:
Hoezo zegt 2021 dat ik ongelijk heb? Enkel omdat ze het gedaan hebben betekent niet dat het een goed plan is/was en de uitslag/koersverloop destijds bewijst dat ook wel.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
2021 zegt dat je ongelijk hebt. En pieken doen ze in die periode toch al, want ze gaan allemaal naar het wereldkampioenschap.
Weet ik veel. Wanneer kijk ik nou vrouwenwielrennen.quote:
Even hoor, wat bewijst de uitslag precies? Dit wil ik graag horen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoezo zegt 2021 dat ik ongelijk heb? Enkel omdat ze het gedaan hebben betekent niet dat het een goed plan is/was en de uitslag/koersverloop destijds bewijst dat ook wel.
Dat zijn ook nog eendaagse koersen i.p.v. etappekoers, maakt ook nog een verschil.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit wel beetje op het randje. Het is wel een stuk slechter dan wat er ligt bij Strade of Tro-Bro-Leon
RvV hoogtepunt in het voorjaar, P-R hoogtepunt in het najaar.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoezo zegt 2021 dat ik ongelijk heb? Enkel omdat ze het gedaan hebben betekent niet dat het een goed plan is/was en de uitslag/koersverloop destijds bewijst dat ook wel.
Dit klinkt wel heel bezitterig. Wil jij je niet schuldig maken aan misogynie, alsjeblieft?quote:
Maar ik denk niet dat je veel mensen gaat krijgen die zich dan echt gaan richten op voorjaar en najaar (zeker als het maar 1 kasseikoers is in het najaar) die ruimte is er niet met de overvolle kalender, je ziet altijd al bij Lombardije dat een groot deel van de rijders eigenlijk allang aan vakantie toe is en dat het zelden een leuke race is en dat zag je ook al vorig jaar met Roubaix met uiteindelijk een zeer vreemd koersverloop en een 1,2 voor een niet-kasseirijder en fucking Vermeersch.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
RvV hoogtepunt in het voorjaar, P-R hoogtepunt in het najaar.
Najaar is momenteel matig wat betreft mooie klassiekers.
Hahahahaha.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat je veel mensen gaat krijgen die zich dan echt gaan richten op voorjaar en najaar (zeker als het maar 1 kasseikoers is in het najaar) die ruimte is er niet met de overvolle kalender, je ziet altijd al bij Lombardije dat een groot deel van de rijders eigenlijk allang aan vakantie toe is en dat het zelden een leuke race is en dat zag je ook al vorig jaar met Roubaix met uiteindelijk een zeer vreemd koersverloop en een 1,2 voor een niet-kasseirijder en fucking Vermeersch.
Je hebt eergisteren en gisteren niet gekeken?quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:47 schreef vaarsuvius het volgende:
Vrouwen zijn niet echt van het 'in een goede kopgroep van 4-10 vrouw' ontsnappen , geloof ik na het zien van een paar etappes.
Het is elke dag in variabel tempo rondrijden tot de finale.
De klassieke renners die iets op kasseien kunnen zullen zeker aan de start staan, geen enkele twijfel bij mij.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat je veel mensen gaat krijgen die zich dan echt gaan richten op voorjaar en najaar (zeker als het maar 1 kasseikoers is in het najaar) die ruimte is er niet met de overvolle kalender, je ziet altijd al bij Lombardije dat een groot deel van de rijders eigenlijk allang aan vakantie toe is en dat het zelden een leuke race is en dat zag je ook al vorig jaar met Roubaix met uiteindelijk een zeer vreemd koersverloop en een 1,2 voor een niet-kasseirijder en fucking Vermeersch.
Het is geen juniorenkoers he!?quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:03 schreef Mansjester het volgende:
Triple John zou nu wel aan het rukken zijn op dit opengeritste shirtje van de renster op kop
Is voor de fotografen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:04 schreef Remco het volgende:
Kasia heeft haar shirtje wel heel ver open
Nieuwe betekenis van het broekje uit.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:03 schreef Mansjester het volgende:
Triple John zou nu wel aan het rukken zijn op dit opengeritste shirtje van de renster op kop
Pech ja volgens Danny.quote:
Danny Stam is het tactisch brein van dienst?quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:08 schreef Faraday01 het volgende:
Sd tactisch zo slecht als je tour wilt winnen
You not ride he!quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Danny Stam is het tactisch brein van dienst?
You protect Reuser he.quote:
BV Demi.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vollering had hele zaakje kunnen regelen vandaag door Mavi en Van Vleuten weg te rijden
Moet zeggen dat het wel leuk is dat ze het uitzenden.quote:
Ze snijdt zelf de ploegwagen afquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn god
Lekker opgelet chauffeur
Een tikje op rem van ploegwagen en er is niets aan de hand. Auto's moeten hier oplettenquote:
Parijs is nog ver(s)quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat WIJ de Tour niet gaan winnen.
Ja maar ze kan dit zelf ook voorkomenquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weg klassement
[..]
Een tikje op rem van ploegwagen en er is niets aan de hand. Auto's moeten hier opletten
quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:12 schreef TommyL0204 het volgende:
Tetten de la Course, zo hebben we die garp ook weer gehad
Die auto zat überhaupt veel te dicht achterop dat groepje.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ja maar ze kan dit zelf ook voorkomen
De maffia manierquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:12 schreef Felagund het volgende:
Ze gaat weg bij de ploeg, bij de mannen mag je dan niet mee doen, hier lossen ze het anders op.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:14 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
Had het net gemistGelukkig hebben we Eurosport nog.
EEN OTO!quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:14 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
Had het net gemistGelukkig hebben we Eurosport nog.
Ja omdat ze niet verwacht dat er een auto zo dicht op het groepje zit, wat ook gewoon veel te dichtbij was.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ze rijdt toch gewoon zelf tegen die auto aan man
Ik vermaak me prima hoor. Leuke koersen gezienquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Begint behoorlijke oogbalaids te worden heel deze koerskrijg er plaatsvervangende schaamtegevoelens van
Maar waarom?quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:18 schreef SilverEyes het volgende:
Als ik dit zo zie mis ik de mannentour nog meer
https://www.procyclingstats.com/rider/anna-kiesenhofer/2022quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:16 schreef Dagoduck het volgende:
Doet die Oostenrijkse olumpies kampioene nog mee?
Denk dat ik deze eerste 4 dagen misschien wel leuker vind dan bij de eerste 4 vd mannen, geluk met de wind en de knulligheid die ook wel leuk kan zijn om te zien helpt ook wel mee.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Begint behoorlijke oogbalaids te worden heel deze koerskrijg er plaatsvervangende schaamtegevoelens van
Je hoeft niet te kijken he.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
het is ook gewoon een schaamteloos proeflab. Met die bonisprints en die knikkerbaan en die teamradio en whatnot
Vind het lastig onder woorden te brengen. Ik denk sowieso de ambiance langs de kant, de echte berglandschappen en de etappe van afgelopen maandag vond ik een grote klucht qua valpartijen etc. Ik mis het 'tourgevoel'. Wellicht komt het nog, ik houd stug vol.quote:
Ze is naar voren aan het rijden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja omdat ze niet verwacht dat er een auto zo dicht op het groepje zit, wat ook gewoon veel te dichtbij was.
Doet Sjek van Gelder het commentaar?quote:
Je mist gewoon Ducrot, geef maar toe.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:21 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Vind het lastig onder woorden te brengen. Ik denk sowieso de ambiance langs de kant, de echte berglandschappen en de etappe van afgelopen maandag vond ik een grote klucht qua valpartijen etc. Ik mis het 'tourgevoel'. Wellicht komt het nog, ik houd stug vol.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je mist gewoon Ducrot, geef maar toe.
Mensen vergeten snel maar normaalgesproken is de eerste week de mannen tour ook 1 grote klucht met allemaal valpartijen, toevallig dit jaar niet (kasseirit een beetje) maar normaalgesproken is er al minimaal 1 favoriet uitgevallen na de eerste paar etappes.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:21 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Vind het lastig onder woorden te brengen. Ik denk sowieso de ambiance langs de kant, de echte berglandschappen en de etappe van afgelopen maandag vond ik een grote klucht qua valpartijen etc. Ik mis het 'tourgevoel'. Wellicht komt het nog, ik houd stug vol.
Dan mis ik de kasteeltjes in de finalequote:
Amsterdamse inslag.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:23 schreef Dagoduck het volgende:
Is die vlag van Amialiusik wit omdat ze uit Wit-Rusland komt?
"FUCKING SRAM"quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Applaus voor tactieken van SD Worx en Canyon/SRAM
Van Vleuten had nu al 2 minuten aan haar broek moeten krijgen in totaal (gisteren + vandaag).
Kleine faal.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Applaus voor tactieken van SD Worx en Canyon/SRAM
Van Vleuten had nu al 2 minuten aan haar broek moeten krijgen in totaal (gisteren + vandaag).
Viel mij nog wel mee dat ze wel gewoon er bij zat vandaag.quote:
Vooral omdat peloton enorm zat te inhouden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Viel mij nog wel mee dat ze wel gewoon er bij zat vandaag.
Je zit met 4 voorin en je ziet het niet. Dan gaat er een hele hoop mis.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgens Demi te laat in de gaten dat Miek lek stond.
Uit de woorden van Egbers maakte ik op dat Boom ook niet snapte waarom ze niet reden, maar de camera kan Boom dat natuurlijk niet zetten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar Van Vleuten is rotslecht, Lars. Die moet je wegrijden. Alleen gaat ze niet terugkeren.
Allemaal stof in de ogen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zit met 4 voorin en je ziet het niet. Dan gaat er een hele hoop mis.
Ja.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tom doet dit echt veel beter dan Dione. Doorvragen, erop terugkomen en als ie niet antwoordt nog keer vragen.
Tom zit er in ieder geval een stuk beter in dan de eerste 2 dagen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tom doet dit echt veel beter dan Dione. Doorvragen, erop terugkomen en als ie niet antwoordt nog keer vragen.
Ik heb er nog niks van gezien deze week, maar deze opmerkingen kunnen onmogelijk over Tom Egbers gaan!quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is maar net hoe je het leest het kan ook een extreme sneer naar Dionne zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2022 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik heb er nog niks van gezien deze week, maar deze opmerkingen kunnen onmogelijk over Tom Egbers gaan!
En toegeven dat-ie er de ballen verstand van heeftquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me een bewussie van dat wijf: ik heb geen zin meer dus laat ik me aantikken. Walgelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:16 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk nou wat ze doet.
Heeft de jury iets gedaan met de eerste actie? Want dat is uiteindelijk een collega ten val brengenquote:Op woensdag 27 juli 2022 18:16 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk nou wat ze doet.
9 maanden schorsing!quote:Op woensdag 27 juli 2022 19:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heeft de jury iets gedaan met de eerste actie? Want dat is uiteindelijk een collega ten val brengen
Ze moeten toch ook de beklimming die eindigt met gravel? Dat wordt nog watquote:Op woensdag 27 juli 2022 18:16 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk nou wat ze doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |