Een sterke eigen mening maar zo betrouwbaar en integer als de pest. Toch wil ik dit trieste verhaal met jullie delen.
Ik heb een vriending, en die ben ik eeuwig trouw
maar opeens kwam iemand aan de deur en vertelde haar dat ik vreemd ben gegaan.
Ze sloot de deur en lachte hem uit.
Diezelfde avond hebben we samen nog goeden seks gehabt JAWOHLLLL

Maar een week later stonden er 10 vreemden aan de deur en ze vertelden allemaal dat ik vreemd ben gegaan
Ze sloot de deur dit keer niet en bleef staan totdat deze 10 vreemde mensen klaar waren met praten en weer weggingen.
Hmmm, die avond hebben we geen seks gehad
We hebben die avond wel veel gepraat en ze vertelde mij over het voorval van die 10 vreemde mensen.
Wat bizar zeg ik.
Je bent toch niet echt vreemd gegaan toch?
Neen, vreemdgaan doe ik niet, Ik ben jou eeuwig trouw!
Weer een week later stonden er 100 vreemden aan de deur en ze vertelden allemaal dat ik vreemd ben gegaan.
Toen ik later die dag thuis kwam zat ze huilend op de bank.
Ze vroeg mij waarom ik vreemd ben gegaan.
Na lang praten en overtuigen dat ik niet vreemd ben gegaan, kon ik de situatie nog redelijk stabiliseren.
Maar we gingen anders met elkaar om.
Weer een week later stonden er 1000 vreemden aan de deur en ze vertelden allemaal dat ik vreemd ben gegaan.
Toen ik later die dag thuiskwam, was mijn vriendin verdwenen.
Ze had een briefje achtergelaten op de tafel waarop stond dat ze niet begrijpt hoe het kon dat ik zo onbetrouwbaar ben en waarom ik haar leven had kapot gemaakt. Ze was ervan overtuigd dat ik vreemd ben gegaan en ik niet te vertrouwen was.
Moraal van het verhaal: Laten we nou in godsnaam ophouden om elkaar van dichtbij met een automatisch wapen door de kop te schieten,
Klacht: vertrouwen is eindig
[ Bericht 0% gewijzigd door Viesdik op 27-07-2022 15:12:32 ]