abonnement Unibet Coolblue
pi_205561738
Viktor St. Claire om precies te zijn. Dook voor het eerst op in S2 toen hij Ken (bekend van de door Walt in de hens gestoken BMW in BB) een flink aantal shots Zafiro Añejo tequila wist af te troggelen, samen met zijn partner Giselle (Kim)
diseased rhinoceros pizzle
pi_205570876
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 22:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat Jesse er nu ouder uit ziet is niks aan te doen. Vond het een toffe scène. Dit perspectief zag je natuurlijk niet bij BB. Ik zat echt met een gigantische grijns het te aanschouwen. Gave aflevering _O_
Fucking genottelijk ja. Ook met dat handheld gefilmde stijltje van BB. Godverdomme wat is dit goed zeg. met kippenvel en kwijlend voor mijn scherm zeg ik je.

De aflevering Nippy heb ik ook echt van genoten. Je weet gewoon vantevoren niet wat de endgame is van Saul. Heel gaaf.

[ Bericht 3% gewijzigd door wolfrolf op 07-08-2022 09:48:18 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 7 augustus 2022 @ 09:35:23 #273
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205570928
Ik vond het maar een Jiskefet Jesse Pinkman, op deze manier hoeft het van mij niet.
pi_205570940
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 09:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond het maar een Jiskefet Jesse Pinkman, op deze manier hoeft het van mij niet.
Het gaat er met name om dat ze duidelijk willen maken dat het uiteindelijk Saul Goodman is geweest die Walter en Jesse het zetje heeft gegeven hun imperium uit te bouwen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zondag 7 augustus 2022 @ 23:35:58 #275
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_205577121
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 22:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik vind het wel heel mooi gedaan. Er zijn weinig TV shows waar het hoofdpersonage echt slecht is. (even buiten overdreven villains en cartoons daargelaten). Zelfs bij BB kon je je nog wel inleven, en Dexter bijvoorbeeld doodt alleen criminelen en moordenaars.

Maar Gene weet dat iemand terminaal ziek is, zet zijn scam door en breekt nu zelf in zijn huis. Hij heeft geen excuses waar je nog een discussie over kan hebben (honger, geld nodig voor familie, etc). Nee hij doet het puur omdat hij er een kick van krijgt. Wat mij betreft een zeer unieke 'character story arc' van begin tot eind en het lijkt erop dat het geen 'redemption' verhaal wordt.

Ik hou daar wel van. Niet alles hoeft een goed einde te hebben. Niet elk persoon wordt goed na een dieptepunt. Sommige mensen blijven op dat dieptepunt leven, andere vallen nog verder.
Ik kijk bb nu terug, net Jim zijn introductie weer gehad. Het viel me op dat hij toen eigenlijk al een kreng was. Weinig empathie en alleen bezig met eigenbelang.

Ik ben sowieso niet zo van karakters die in wezen veranderen, ze zijn altijd al geweest zoals ze uiteindelijk blijken te zijn, alleen komt het er niet altijd uit.
pi_205581674


We gaan huilen :'( :'( :'(
Ik krijg nog geld van je.
pi_205585358
Nu zag ik eens zowaar BCS bij de slimste mens voorbij komen :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:25:13 #283
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_205586867
Jesse en Kim, nooit gedacht dit ooit te gaan zien.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_205586953
Filler :N

All jokes aside, ik dacht echt dat Gene Marion ging wurgen. Dat had het ultieme dieptepunt geweest.
Ik krijg nog geld van je.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:38:02 #285
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_205586955
Deze aflevering krijgt op Twitter blijkbaar op een schaal van 1 tot 10 een 11... can't wait.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:47:04 #286
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_205587028
Dat bezoek van Kim aan Cheryl, is dat voor of na het telefoontje van Gene? Want ze zijn nu allebei wel heel erg bezig met gepakt te worden. Tin foil hat: er heeft nog een telefoongesprek plaatsgevonden waarin ze een nieuw masterplan hebben bedacht en samen de gevangenis ingaan.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_205587058
Weer een filler
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_205587097
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 10:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat bezoek van Kim aan Cheryl, is dat voor of na het telefoontje van Gene? Want ze zijn nu allebei wel heel erg bezig met gepakt te worden. Tin foil hat: er heeft nog een telefoongesprek plaatsgevonden waarin ze een nieuw masterplan hebben bedacht en samen de gevangenis ingaan.
Lijkt mij gewoon de tijdlijn te volgen toch? Dus erna.

Misschien eindigen ze samen in de rechtbank. Ook wel een typisch slot ja
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator dinsdag 9 augustus 2022 @ 12:43:36 #289
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205588393
Ow zin an! Vanavond kijken.

Ik ben inmiddels weer bezig in BB. Was vergeten dat het in de eerste aflevering meteen vol er op gaat met koken in de camper en alles. Nu ben ik bij aflevering 7. Heisenberg in actie. Heerlijk!
pi_205588434
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Ow zin an! Vanavond kijken.

Ik ben inmiddels weer bezig in BB. Was vergeten dat het in de eerste aflevering meteen vol er op gaat met koken in de camper en alles. Nu ben ik bij aflevering 7. Heisenberg in actie. Heerlijk!
Dan ga jij iemand zien, die wij als kijker al jaren niet hebben gezien, maar jij pas geleden hebt gezien. (Snap je het nog)? 8)7
Ik krijg nog geld van je.
pi_205588445
Geweldige aflevering _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 10:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat bezoek van Kim aan Cheryl, is dat voor of na het telefoontje van Gene? Want ze zijn nu allebei wel heel erg bezig met gepakt te worden. Tin foil hat: er heeft nog een telefoongesprek plaatsgevonden waarin ze een nieuw masterplan hebben bedacht en samen de gevangenis ingaan.
Lijkt me eerder dat ze nogal verschillend omgaan met wat ze op hun kerfstok hebben. Kim lijkt verantwoording te nemen voor haar acties in het verleden en geeft zichzelf dus aan. Komt er blijkbaar misschien wel helemaal mee weg.
Saul lijkt expres te ver te gaan om zo opgepakt te worden maar hij neemt geen verantwoording voor zijn daden want hij zegt nog dat hij Jeffie nergens in heeft gekregen wat hij zelf niet wilde. Saul lijkt me nu de zak, of hij moet nog een stofzuigerman adres hebben maar denk het niet.
pi_205588464
Spin-off idee met Kim: Becomming Boring.
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:11:10 #294
481998 K21
Cappuccino
pi_205588653
Nou, ben benieuwd naar volgende week. Met middelbare, kalende mannen loopt het in het BB universum doorgaans niet best af, maar wellicht is Jimmy de uitzondering. ;)
pi_205588769
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 14:11 schreef K21 het volgende:
Nou, ben benieuwd naar volgende week. Met middelbare, kalende mannen loopt het in het BB universum doorgaans niet best af, maar wellicht is Jimmy de uitzondering. ;)
Nah, Jimmy is fucked. Niemand in dit universum heeft ooit een happy ending gekregen, zelfs Skyler en Kim niet. Die breakdown van Kim in de bus was een prachtige weergave van hoe zwaar al die gebeurtenissen op haar wegen. Als een oud collega en vriend voor je ogen wordt doodgeschoten heb je wel iets meer nodig dan een saaie baan in Florida om daar overheen te komen.

Volgende aflevering vermoed ik dat Gene vrij vroeg in de aflevering opgepakt wordt, en de rest van de aflevering in het teken staat van zijn process, waarbij Kim als getuige tegen hem getuigd betreffende Howard en alle andere shady shit waar ze direct bij betrokken was. En dan is de laatste voortvluchtige van de Albuquerque meth ring ook van de straat. Ik denk persoonlijk niet dat Jimmy dood gaat. Hij is nooit een gewelddadig personage geweest, getuige ook deze aflevering weer, en gezien zijn achtergrond als advocaat zou het veel beter passen om hem (eindelijk) in de gevangenis te zien belanden.

Speedy justice for you :+
No amount of money ever bought a second of time.
pi_205589261
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 13:36 schreef Rnie het volgende:

[..]
Dan ga jij iemand zien, die wij als kijker al jaren niet hebben gezien, maar jij pas geleden hebt gezien. (Snap je het nog)? 8)7
Ja. Maar niet iemand die we vorige week ook hebben gezien. Een nieuw iemand? Hank of zo? Tuco?
  dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:16:30 #297
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205589301
Nu weet ik waarom die afleveringen in de toekomst zwart-wit zijn: ze leiden kleurloze levens
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205589434
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:16 schreef LXIV het volgende:
Nu weet ik waarom die afleveringen in de toekomst zwart-wit zijn: ze leiden kleurloze levens
Tof detail: de weerspiegeling van het Saul Goodman-filmpje op Marion's laptop in de bril van Gene was in kleur. _O_

  dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:36:36 #299
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205589446
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2022 15:34 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Tof detail: de weerspiegeling van het filmpje op Marion's laptop in de bril van Gene was in kleur. _O_

[ afbeelding ]
Niet opgevallen. Maar uit zijn verleden
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205589523
Dat hij uiteindelijk op allerlei manieren op geraffineerde wijze de dans heeft weten te ontspringen en uiteindelijk door een naïef achterhaald omaatje erbij wordt gelapt vind ik dan wel weer grappig. Oké hij leidt een teruggetrokken leven maar in het verleden juist het compleet tegenovergestelde en zijn stem is toch wel redelijk herkenbaar.

Wie vertelde het trouwens omaatje nou dat hij Saul was? Even gemist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')