quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:13 schreef the-eye het volgende:
[..]
Moeten we nu zelf de muziek er bij gaan zoeken? Wat is dit nou voor half werk man?
lekker nummertje, dank voor deze bijdragequote:
Zeker.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
had ik ook net gepost, lekker jointje aan het roken?![]()
![]()
Keek deze scne vanavond nog. Echt 1 van de beste scnes + fantastisch muziek.quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:24 schreef Pokkehandtas het volgende:
Zo'n zin in LOTR serie vanaf 2 September. Ziet er goed uit.
En toch blifjt dit de bestequote:
17 graden aan de kust. Helemaal primaquote:
Ik zou graag die 17 graden kiezen in een huisje op het strand in tegenstelling tot deze knotsgekke geile natte hitte in het binnenlandquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:37 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
17 graden aan de kust. Helemaal prima
Yeah rightquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:40 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik zou graag die 17 graden kiezen in een huisje op het strand in tegenstelling tot deze knotsgekke geile natte hitte in het binnenland
Ja toch, elke ochtend zwemmen met de dolfijnen, savonds gitaar spelen rond het kampvuur op het strand, de liefde bedrijven in de duinen tot zonsopkomst...Beste plek in Nederland!quote:
Zo goed......quote:
Deze staat ook al in mijn playlist.quote:
Goede smaak, kan niet anders, vermaak ons met de de volgende in de queuequote:
Wat een geweldenaar.. Zoveel emotionele filmervaringen door zijn toedoen!quote:
klassiekerquote:
Ik ben gewoon hier, hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:33 schreef cosmosis het volgende:
Nu hopen op de volgende Apenpokken/Corona verplichte thuisblijf quarantaine zodat ik verder kom dan Hans Zimmer proberen te pingelen met 2 vingers.....
Haha ja ik ken dat, totdat je losse handjes krijgt en gaat rondzwaaien met je tas!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:35 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hier, hoorIk ben wel mild, meestal.
Ik kan me wel inhoudenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:39 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haha ja ik ken dat, totdat je losse handjes krijgt en gaat rondzwaaien met je tas!
24 graden hier, valt best mee.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:44 schreef cosmosis het volgende:
Wordt steeds warmer, heb Rammstein maar even overgeslagen
Wacht maar 24 graden in de holst van de nacht is het begin, voor je het weet zit je nakend met je snikkel in je hand je af te vragen of je nu in de hel of de hemel bent....quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wacht maar 24 graden in de holst van de nacht is het begin, voor je het weet zit je nakend met je snikkel in je hand je af te vragen of je nu in de hel of de hemel bent....
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Wacht maar 24 graden in de holst van de nacht is het begin, voor je het weet zit je nakend met je snikkel in je hand je af te vragen of je nu in de hel of de hemel bent....
Nouja het is moeilijk te vergelijken maar ik denk dat het toch makkelijker is om je Stamper vast te houden dan je kale mossel een hand te geven, dusja best te doen....quote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]Ik heb geen snikkel maar lijkt me heel ongemakkelijk
Here we goquote:Op zaterdag 30 juli 2022 00:58 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nouja het is moeilijk te vergelijken maar ik denk dat het toch makkelijker is om je Stamper vast te houden dan je kale mossel een hand te geven, dusja best te doen....
Zo gaan die dingen iddquote:
Toch denk ik dat je het zojuist heb geprobeerd om te vergelijken correct? Zo niet, waar wacht je opquote:
gelukkigquote:
Maak me gek heequote:
Jaja, het is wel goed met jequote:Op zaterdag 30 juli 2022 01:07 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je het zojuist heb geprobeerd om te vergelijken correct? Zo niet, waar wacht je op
Haa die zat ook in mijn wachtrij, wordt wel een beetje eng.....quote:
Mooi man, route 69? Toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 01:14 schreef cosmosis het volgende:
Zo heerlijk zin om een roadtrip door de US te maken, zo makkelijk wat 1 nummer kan doen
Sorry, ik ben ook wel een beetje engquote:Op zaterdag 30 juli 2022 01:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Haa die zat ook in mijn wachtrij, wordt wel een beetje eng.....
Wanneer ga je erheen?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 01:14 schreef cosmosis het volgende:
Zo heerlijk zin om een roadtrip door de US te maken, zo makkelijk wat 1 nummer kan doen
Hmmm interessant die route ken ik alleen bij mij in de buurt....Tell me morequote:
Voorlopig niet waarschijnlijk te veel van de wereld te ontdekken wat momenteel leuker is.quote:
Okquote:Op zaterdag 30 juli 2022 01:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hmmm interessant die route ken ik alleen bij mij in de buurt....Tell me more
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |