abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209455027
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 17:18 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik verklaar het voor mezelf dit weekend te warm om echt te gaan wandelen….. Dan maar een route uit het bierwandelboek die zijn niet zo lang en eindigen op een terras!
Ik vind zes uur starten ook wat te enthousiast!
Wacht maar tot het echt is, welke afstand doe je?

Ik mag er om 2 uur uit anders ben ik niet optijd voor de start van 4 uur :') (50km)

Zaterdag was ik van plan 40 te lopen en zondag 30, ik start wel om 6 uur of nog wat eerder maar ga die afstanden zelf ook niet lopen (alhoewel vorig jaar de 1ste dag (of 2de afhankelijk van hoe je telt) woensdag) het uiteindelijk ook 33 graden werd, maar dan staan er wel bakken met water aan de weg waarmee je jezelf kan koelen door je pet/hoed nat te maken of een lekkere koelsjaal in je nek

Ik denk zelf dat het van 6 tot 11 gaat worden, 25km per dag
pi_209455046
Ik ben trouwens bang dat dit 1 van de Vierdaagse kneiters gaat worden

Die ga je gemiddeld 50x per dag horen, als het niet meer is :'(

Welke nummers verwacht jij dit jaar?
pi_209455299
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 18:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik ben trouwens bang dat dit 1 van de Vierdaagse kneiters gaat worden

Die ga je gemiddeld 50x per dag horen, als het niet meer is :'(

Welke nummers verwacht jij dit jaar?
"Potje met vet" :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209460785
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 18:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]

Ik mag er om 2 uur uit anders ben ik niet optijd voor de start van 4 uur :') (50km)

Zaterdag was ik van plan 40 te lopen en zondag 30, ik start wel om 6 uur of nog wat eerder maar ga die afstanden zelf ook niet lopen (alhoewel vorig jaar de 1ste dag (of 2de afhankelijk van hoe je telt) woensdag) het uiteindelijk ook 33 graden werd, maar dan staan er wel bakken met water aan de weg waarmee je jezelf kan koelen door je pet/hoed nat te maken of een lekkere koelsjaal in je nek

Ik loop de 50, stond vorig jaar steeds om 3.00 op , en dan elk uur op op de de wekker kijken uit angst te verslapen 😂 korte nachten….
Maar goed, de warmte waren we toen redelijk voor in mijn herinnering. (We waren steeds rond 14.00 binnen)

Het komt dichterbij, zin in!
pi_209467727
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 18:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]

En? Was je om 6 uur aan het wandelen?
pi_209470839
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 20:04 schreef Bzzzzp het volgende:

[..]
En? Was je om 6 uur aan het wandelen?
Nee, zat om 5:55 in de auto, ben om kwart over 6 begonnen en uiteindelijk een route van 25 km gemaakt

Morgen weer het zelfde plan, 28km

Het is gewoon te warm voor de training, ivm hond kan ik ook niet eerder weg of eerder naar bed

Mijn eerste 50km ga ik volgend weekend wel maken, ik verwacht niet veel problemen, vorig jaar ook de 3x 50km zonder blaren of problemen uitgelopen
pi_209472652
Netjes! Volgende week is het nog steeds warm….
  zondag 11 juni 2023 @ 10:09:15 #208
442280 Prisha
Moonshine!
pi_209473559
Gisteren mijn eerste 40km gelopen!

Uiteindelijk om 07:00 gestart. Tot aan de 31km ging het best prima, tot op dat moment kwamen we uit op een bruto tijd van 10 uur in totaal met rust en wc breaks en zo. Voeten en benen voelden prima.
Daarna stortte ik compleet in :{ De laatste 8 km was bijna geheel in de volle zon. Het was brutal, wat was het heet. Zoveel mogelijk mijn pet in water ondergedompeld waar het kon. Uiteindelijk kwamen we uit op een bruto tijd van 10 uur en 45 minuten.

Ik wisselde na de 20km van sokken. Geen blaren. Enorme warmte uitslag op mijn benen. Na afloop zat ik flink stuk maar na een aantal uren alweer goed hersteld, en nu voel ik me best wel prima. Geen spierpijn, voeten voelen ok.

Ik loop vandaag een heel kort rondje om te zien hoe dat voelt, een dag na een 40km. Verder lekker chill dagje vandaag.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 11 juni 2023 @ 15:15:23 #209
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_209476824
Oeps, de volgende keer gaat het vast beter, @prisha. Hopelijk gaat het vandaag moeiteloos!
pi_209478995
Voeten zijn soms zo dom dat ze de volgende dag al vergeten zijn dat ze pijn deden… een nacht rust doet echt wonderen, succes!
pi_209631569
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik niet, ik woon dichtbij genoeg :)

Ik heb nu dunne wollen sokken van me'ru, maar die zijn halfhoog dus kunnen niet in hoge wandelschoenen. Falke heeft volgens mij ook wollen "cool socks", daar heeft mijn vader er wat van. Kan wel zijn dat het een wol-synthetisch mengsel is
Ik heb vandaag op de cool socks gelopen en voor het eerst geen rode vlekken en jeuk op mijn voeten! Het is inderdaad geen wol maar wel de uitkomst! Ik heb 30km gelopen en het was best warm vandaag

[ Bericht 1% gewijzigd door Bzzzzp op 24-06-2023 16:19:44 (Taalfout) ]
pi_209669320
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 16:45 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik niet, ik woon dichtbij genoeg :)

Ik hoop voor je dat je niet uit Arnhem moet komen

https://www.ad.nl/binnenl(...)einverkeer~aca4b00c/
pi_209688003
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 17:36 schreef Geitenkamp het volgende:

[..]
Ik hoop voor je dat je niet uit Arnhem moet komen

https://www.ad.nl/binnenl(...)einverkeer~aca4b00c/
Ach, het is nu alweer (provisorisch) opgelost. Komt goed :)
pi_209735146
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2023 18:14 schreef Bzzzzp het volgende:
Voeten zijn soms zo dom dat ze de volgende dag al vergeten zijn dat ze pijn deden… een nacht rust doet echt wonderen, succes!
:Y

Ik heb de volgende dag nooit ergens last van, super fijn, alleen het slaapgebrek nakt mij een beetje in de week zelf

Vandaag:

Ben er wel klaar voor
Volgend weekend 20/25km en dan kunnen we het weekend er op de polsband ophalen
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 2 juli 2023 @ 17:09:39 #215
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_209735268
Lekker bezig, @SnodeSnuiter.

Ik heb lang last van mijn linkervoet gehad. Het lijkt nu goed te gaan. Al een week lang wandel ik nu elke dag, soms kleine stukken, soms langere stukken. En hopelijk ben ik nog op tijd met opbouwen naar 40 km.
pi_209736208
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:09 schreef qltel het volgende:
Lekker bezig, @:SnodeSnuiter.

Ik heb lang last van mijn linkervoet gehad. Het lijkt nu goed te gaan. Al een week lang wandel ik nu elke dag, soms kleine stukken, soms langere stukken. En hopelijk ben ik nog op tijd met opbouwen naar 40 km.
A fuck nee, hopelijk komt het allemaal goed

Gelukkig weet je wat het is, dat scheelt een beetje. Ga je weer voor de 40?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 2 juli 2023 @ 17:58:56 #217
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_209736223
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 17:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
A fuck nee, hopelijk komt het allemaal goed

Gelukkig weet je wat het is, dat scheelt een beetje. Ga je weer voor de 40?
Dat hoop ik ook... Ja, ik ga weer voor 40. Ik had het idee om een keer 50 te gaan doen, maar dat is nu geen goed idee.
  zondag 2 juli 2023 @ 20:03:21 #218
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_209737708
Heb er 41 gemaakt vandaag. Prima wandelweertje. Eerste paar kilometers ging ik echt niet lekker, maar daarna kwam ik in mijn ritme en ging het heerlijk. Ik ben er wel klaar voor, heb ik besloten. Ergens volgende week nog een kilometertje of 20 om warm te blijven, en dat is het dan wel.

Heb er zin in. Is de app al beschikbaar eigenlijk?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_209741934
Lekker bezig allemaal!! Ik heb gisteren 44km gelopen en ben nu klaar met de camino Brabant!
Best een prestatie want er ging een zaterdag avond met veel bier aan vooraf :@
Janneke, de app doet het!
qltel 40 km is ook prima toch? Doe je gewoon volgend jaar weer mee en dan de 50!
En sodesnuiter, ik vond vorig jaar het slaap tekort ook zwaarder dan het lopen zelf.

Het schiet al op!! Laat de hitte maar weg blijven zodat we nu vier dagen kunnen lopen! :s)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 3 juli 2023 @ 08:18:18 #220
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_209742042
Ik heb de app geïnstalleerd.. Zou leuk zijn om jullie erin te hebben, maar mijn naam hier neerzetten gaat me toch wat ver.

quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 07:56 schreef Bzzzzp het volgende:

qltel 40 km is ook prima toch? Doe je gewoon volgend jaar weer mee en dan de 50!
Ja hoor, 40 km is prima. Maar ik hoop wel dat mijn voet mee blijft werken. Als die geen problemen gaat geven komt het goed. En nu nog 2 weken om op te bouwen.. -O-
pi_209742076
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:18 schreef qltel het volgende:
Ik heb de app geïnstalleerd.. Zou leuk zijn om jullie erin te hebben, maar mijn naam hier neerzetten gaat me toch wat ver.
[..]
Ja hoor, 40 km is prima. Maar ik hoop wel dat mijn voet mee blijft werken. Als die geen problemen gaat geven komt het goed. En nu nog 2 weken om op te bouwen.. -O-
Hoe ver ben je nu in de opbouw? Ik denk dat je op ervaring ook een eind komt!

Ik ben deelnemer 552073
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 3 juli 2023 @ 08:41:14 #222
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_209742210
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:24 schreef Bzzzzp het volgende:

[..]
Hoe ver ben je nu in de opbouw? Ik denk dat je op ervaring ook een eind komt!

Ik ben deelnemer 552073
Het opbouwen van mij is dit jaar een rommeltje.. :)

De afgelopen maanden regelmatig gewandeld. Maand geleden een fikse stop gehouden van een paar weken, vanwege die voet. Daarna weer rustig op gaan bouwen. Afgelopen dinsdag wilde ik 30 gaan doen, maar ja, toen belde mijn zoon dat mijn vrouw was gevallen en zat ik 2 uur later in het ziekenhuis. De dagen daarna elke dag een korte wandeling gemaakt, tussen de 5 en 12 km. Gisteren 18 of 19. Vandaag wil ik die van afgelopen dinsdag weer gaan doen, dus dat zal dan wel rond de 30 weer gaan worden. Over het opbouwen maak ik me nog niet zo'n zorgen, ik hoop alleen dat dat probleem met mijn voet niet weer gaat opspelen.

Ik ben deelnemer 604061. En jij staat er nu bij mij in. *O*
pi_209742212
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Voor mij heeft die app nooit goed gewerkt, altijd gezeik mee geweest toen ik kennissen volgende en afgelopen jaar zelf geprobeerd en toen was hij ook al behoorlijk gaar, na een halve dag gestopt met gebruiken

(Was gecrashed op mijn iPhone, daarna kon ik hem niet opnieuw starten) toen maar mijn live locatie gedeeld via Google maps of whatsapp (weet niet meer welke)

Ik ga mijn naam ook niet delen, de app ook niet gebruiken, en snap je bezwaren om je naam niet te delen.
Overigens ben ik bang dat je niet heel anoniem meer bent, ik had je vorig jaar al eens gevonden in de app, maar nooit in de buurt geweest (wij kennen elkaar verder helemaal niet) 60**61 (edit oh je had je nummer zelf al gedeeld) ;)
pi_209742259
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:41 schreef qltel het volgende:

[..]

Ik ben deelnemer 604061. En jij staat er nu bij mij in. *O*
Je staat in mijn app! Beterschap voor je vrouw! (En voor je voet natuurlijk!)
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 3 juli 2023 @ 09:22:44 #225
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_209742576
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Voor mij heeft die app nooit goed gewerkt, altijd gezeik mee geweest toen ik kennissen volgende en afgelopen jaar zelf geprobeerd en toen was hij ook al behoorlijk gaar, na een halve dag gestopt met gebruiken

(Was gecrashed op mijn iPhone, daarna kon ik hem niet opnieuw starten) toen maar mijn live locatie gedeeld via Google maps of whatsapp (weet niet meer welke)

Ik ga mijn naam ook niet delen, de app ook niet gebruiken, en snap je bezwaren om je naam niet te delen.
Overigens ben ik bang dat je niet heel anoniem meer bent, ik had je vorig jaar al eens gevonden in de app, maar nooit in de buurt geweest (wij kennen elkaar verder helemaal niet) 60**61 (edit oh je had je nummer zelf al gedeeld) ;)
Oh, dat is vervelend, dat de app het niet goed doet bij jou. Afgelopen jaren was het elke keer ellende met de app, maar vorig jaar werkte het bij mij goed. We zullen zien hoe het dit jaar gaat.

En nee, anoniem ben ik niet meer na 23 jaar op FOK! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')