Wacht maar tot het echt is, welke afstand doe je?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:18 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik verklaar het voor mezelf dit weekend te warm om echt te gaan wandelen….. Dan maar een route uit het bierwandelboek die zijn niet zo lang en eindigen op een terras!
Ik vind zes uur starten ook wat te enthousiast!
"Potje met vet"quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik ben trouwens bang dat dit 1 van de Vierdaagse kneiters gaat worden
Die ga je gemiddeld 50x per dag horen, als het niet meer is
Welke nummers verwacht jij dit jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop de 50, stond vorig jaar steeds om 3.00 op , en dan elk uur op op de de wekker kijken uit angst te verslapen 😂 korte nachten….quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wacht maar tot het echt is, welke afstand doe je?
Ik mag er om 2 uur uit anders ben ik niet optijd voor de start van 4 uur(50km)
Zaterdag was ik van plan 40 te lopen en zondag 30, ik start wel om 6 uur of nog wat eerder maar ga die afstanden zelf ook niet lopen (alhoewel vorig jaar de 1ste dag (of 2de afhankelijk van hoe je telt) woensdag) het uiteindelijk ook 33 graden werd, maar dan staan er wel bakken met water aan de weg waarmee je jezelf kan koelen door je pet/hoed nat te maken of een lekkere koelsjaal in je nek
Ik denk zelf dat het van 6 tot 11 gaat worden, 25km per dag
En? Was je om 6 uur aan het wandelen?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:00 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wacht maar tot het echt is, welke afstand doe je?
Ik mag er om 2 uur uit anders ben ik niet optijd voor de start van 4 uur(50km)
Zaterdag was ik van plan 40 te lopen en zondag 30, ik start wel om 6 uur of nog wat eerder maar ga die afstanden zelf ook niet lopen (alhoewel vorig jaar de 1ste dag (of 2de afhankelijk van hoe je telt) woensdag) het uiteindelijk ook 33 graden werd, maar dan staan er wel bakken met water aan de weg waarmee je jezelf kan koelen door je pet/hoed nat te maken of een lekkere koelsjaal in je nek
Ik denk zelf dat het van 6 tot 11 gaat worden, 25km per dag
Nee, zat om 5:55 in de auto, ben om kwart over 6 begonnen en uiteindelijk een route van 25 km gemaaktquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:04 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
En? Was je om 6 uur aan het wandelen?
Ik heb vandaag op de cool socks gelopen en voor het eerst geen rode vlekken en jeuk op mijn voeten! Het is inderdaad geen wol maar wel de uitkomst! Ik heb 30km gelopen en het was best warm vandaagquote:Op donderdag 1 juni 2023 16:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik niet, ik woon dichtbij genoeg
Ik heb nu dunne wollen sokken van me'ru, maar die zijn halfhoog dus kunnen niet in hoge wandelschoenen. Falke heeft volgens mij ook wollen "cool socks", daar heeft mijn vader er wat van. Kan wel zijn dat het een wol-synthetisch mengsel is
Ik hoop voor je dat je niet uit Arnhem moet komenquote:
Ach, het is nu alweer (provisorisch) opgelost. Komt goedquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:36 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet uit Arnhem moet komen
https://www.ad.nl/binnenl(...)einverkeer~aca4b00c/
quote:Op zondag 11 juni 2023 18:14 schreef Bzzzzp het volgende:
Voeten zijn soms zo dom dat ze de volgende dag al vergeten zijn dat ze pijn deden… een nacht rust doet echt wonderen, succes!
A fuck nee, hopelijk komt het allemaal goedquote:Op zondag 2 juli 2023 17:09 schreef qltel het volgende:
Lekker bezig, @:SnodeSnuiter.
Ik heb lang last van mijn linkervoet gehad. Het lijkt nu goed te gaan. Al een week lang wandel ik nu elke dag, soms kleine stukken, soms langere stukken. En hopelijk ben ik nog op tijd met opbouwen naar 40 km.
Dat hoop ik ook... Ja, ik ga weer voor 40. Ik had het idee om een keer 50 te gaan doen, maar dat is nu geen goed idee.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
A fuck nee, hopelijk komt het allemaal goed
Gelukkig weet je wat het is, dat scheelt een beetje. Ga je weer voor de 40?
Ja hoor, 40 km is prima. Maar ik hoop wel dat mijn voet mee blijft werken. Als die geen problemen gaat geven komt het goed. En nu nog 2 weken om op te bouwen..quote:Op maandag 3 juli 2023 07:56 schreef Bzzzzp het volgende:
qltel 40 km is ook prima toch? Doe je gewoon volgend jaar weer mee en dan de 50!
Hoe ver ben je nu in de opbouw? Ik denk dat je op ervaring ook een eind komt!quote:Op maandag 3 juli 2023 08:18 schreef qltel het volgende:
Ik heb de app geïnstalleerd.. Zou leuk zijn om jullie erin te hebben, maar mijn naam hier neerzetten gaat me toch wat ver.
[..]
Ja hoor, 40 km is prima. Maar ik hoop wel dat mijn voet mee blijft werken. Als die geen problemen gaat geven komt het goed. En nu nog 2 weken om op te bouwen..
Het opbouwen van mij is dit jaar een rommeltje..quote:Op maandag 3 juli 2023 08:24 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu in de opbouw? Ik denk dat je op ervaring ook een eind komt!
Ik ben deelnemer 552073
Voor mij heeft die app nooit goed gewerkt, altijd gezeik mee geweest toen ik kennissen volgende en afgelopen jaar zelf geprobeerd en toen was hij ook al behoorlijk gaar, na een halve dag gestopt met gebruikenquote:Op maandag 3 juli 2023 08:18 schreef qltel het volgende:
Ik heb de app geïnstalleerd.. Zou leuk zijn om jullie erin te hebben, maar mijn naam hier neerzetten gaat me toch wat ver.
[..]
Ja hoor, 40 km is prima. Maar ik hoop wel dat mijn voet mee blijft werken. Als die geen problemen gaat geven komt het goed. En nu nog 2 weken om op te bouwen..
Je staat in mijn app! Beterschap voor je vrouw! (En voor je voet natuurlijk!)quote:Op maandag 3 juli 2023 08:41 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ben deelnemer 604061. En jij staat er nu bij mij in.
Oh, dat is vervelend, dat de app het niet goed doet bij jou. Afgelopen jaren was het elke keer ellende met de app, maar vorig jaar werkte het bij mij goed. We zullen zien hoe het dit jaar gaat.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Voor mij heeft die app nooit goed gewerkt, altijd gezeik mee geweest toen ik kennissen volgende en afgelopen jaar zelf geprobeerd en toen was hij ook al behoorlijk gaar, na een halve dag gestopt met gebruiken
(Was gecrashed op mijn iPhone, daarna kon ik hem niet opnieuw starten) toen maar mijn live locatie gedeeld via Google maps of whatsapp (weet niet meer welke)
Ik ga mijn naam ook niet delen, de app ook niet gebruiken, en snap je bezwaren om je naam niet te delen.
Overigens ben ik bang dat je niet heel anoniem meer bent, ik had je vorig jaar al eens gevonden in de app, maar nooit in de buurt geweest (wij kennen elkaar verder helemaal niet) 60**61 (edit oh je had je nummer zelf al gedeeld)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |