Goede tip inderdaad.quote:Op maandag 20 maart 2023 17:31 schreef Bzzzzp het volgende:
Het lijkt inderdaad op allergie, ik zal eens met wasmiddel experimenteren. Ik las dat het ook warmte allergie kan zijn. Het jeukt in ieder geval… [ link | afbeelding ]
Ik ook..quote:
Jeejjj mede gladioolquote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:51 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ook..Een achterlijke zelfs..
En voor zover ik weet blijf je altijd in dezelfde startgroep. De meeste mensen willen juist wandelschoen vanwege de vroege start op vrijdag.
quote:
Er zit hier al eentje te piepen dat het wel heel vroeg is, die vroege tijdslot. Ik vind het wel lekker. Maar het is wel heel vroeg op dan idd. Wordt wel vroeg gaan slapen.quote:Ik geloof dat ik het vroege opstaan en de weinige uurtjes slaap daardoor het moeilijkste van de Vierdaagse vond….. [ link | afbeelding ]
en de angst om me te verslapen [ link | afbeelding ] (al gaat dat op een camping echt niet gebeuren als iedereen om je heen om drie uur actief wordt )
Ik ook. De laatste 2 dagen zijn toch wat zwaarder dan de eerste dagen. En de gladiolen (achterlijk of nietquote:Op vrijdag 24 maart 2023 23:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jeejjj mede gladiool![]()
Ik denk dat ik het wel fijn vind op donderdag in de vroege groep te zitten. Geen idee verder maar dat gevoel heb ik.
Ik heb gelukkig rust en slaap lekker thuis. En heb geen problemen met vroeg opstaan. Ik sta meestal op zondag al een uurtje eerder op, en dan op maandag weer een uur eerder. En dat gaat prima. Maar ja, het is inderdaad wel vroeg..quote:Op zaterdag 25 maart 2023 08:21 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik geloof dat ik het vroege opstaan en de weinige uurtjes slaap daardoor het moeilijkste van de Vierdaagse vond….. [ link | afbeelding ]
en de angst om me te verslapen [ link | afbeelding ] (al gaat dat op een camping echt niet gebeuren als iedereen om je heen om drie uur actief wordt )
55quote:Op maandag 27 maart 2023 08:53 schreef qltel het volgende:
Wat ouder?
Ik ben zelf ook wat ouder (57) en heb er in elk geval geen last van. Maar ik heb geen idee hoe oud jij bent natuurlijk. Mijn rugzak gaat me na een lang aantal uren trouwens wel irriteren. Ik kan niet zeggen dat het rugklachten zijn, maar meer het gevoel van dat ding de hele tijd op mijn rug. vandaar dat ik blij ben dat ik de 4daagse gewoon met een heuptasje kan lopen.
Ik zweer bij wandelwol ipv watten, te krijgen bij de pedicure of www.wandelwol.nlquote:Op zaterdag 18 maart 2023 18:09 schreef Gogo83 het volgende:
Ik liep vandaag mijn eerste keer 20 km. Ik was verbaasd hoe makkelijk het ging! Ik heb sinds twee weken nieuwe wandelschoenen en ik ben alleen nog niet helemaal blij met de zolen. Een irritant pijntje aan twee tenen van mijn rechtervoet was wat storend. Nu opperde de verkoopster twee weken geleden al dat in mijn geval een andere zool misschien beter liep, ik ga dat toch maar uitproberen. Want het pijntje was niet zo storend dat ik er minder goed door liep, maar als ik dit keer twee (en dan vier dagen achter elkaar) heb, dan wordt het wel vervelend denk ik.
Doe je naast het wandelen extra rek-en-strek oefeningen? En lichte gewichtstraining is misschien ook wel niet verkeerd, om toch bepaalde spieren net even wat extra te trainen.quote:Op maandag 27 maart 2023 08:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wandelen ging me altijd wel goed af. Echter, nu ik wat ouder begin te worden......, krijg ik na - relatief - lange wandelingen steeds vaker last van mijn rug.
Hebben jullie daar ook ervaring mee ? Is dat een kwestie van leeftijd of zijn er andere dingen die dit kunnen veroorzaken ? Op zich, mijn loophouding, schoeisel en tempo zijn al die jaren gelijk gebleven ....
Of gewoon van een hek afplukken waar schapen achter staan.. :-)quote:Op zondag 2 april 2023 16:23 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik zweer bij wandelwol ipv watten, te krijgen bij de pedicure of www.wandelwol.nl
Mooie afstand SnodeSnuiter! Verbruik je daar al 2300 calorieën mee? Dat gaat best hard.quote:Op zondag 2 april 2023 16:25 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het begint weer ergens op te lijken, de helft van mijn afstand vandaag gedaan bij heel mooi weer
Thanksquote:Op zondag 2 april 2023 17:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Mooie afstand SnodeSnuiter! Verbruik je daar al 2300 calorieën mee? Dat gaat best hard.
Zou dat hetzelfde zijn? Ik ging er vanuit dat wandelwol schoon was, het voelt in ieder geval niet vet aanquote:Op zondag 2 april 2023 17:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Of gewoon van een hek afplukken waar schapen achter staan.. :-)
Rustig aan beginnen, dat wat rek en strekken, de wandeling en achteraf ook wat oefeningen is wat ik doe, beetje hetzelfde als bij mijn hardloop trainingquote:Op zondag 2 april 2023 16:31 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Doe je naast het wandelen extra rek-en-strek oefeningen? En lichte gewichtstraining is misschien ook wel niet verkeerd, om toch bepaalde spieren net even wat extra te trainen.
Ik ben iets lichter dan jij, maar veel scheelt het niet...quote:Op zondag 2 april 2023 18:20 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Thanks
Ik denk het
De app zegt dat ik totaal vandaag 3918 calorieën heb gebruikt, ik ben dan met 100kg geen licht persoon
Volgens deze site zou ik met 100kg en 300mi /5uur wandelen 2500 calorieën verbruiken, geen idee of het klopt
Geen idee. Watten werkt voor mij prima.quote:Op zondag 2 april 2023 18:23 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Zou dat hetzelfde zijn? Ik ging er vanuit dat wandelwol schoon was, het voelt in ieder geval niet vet aan
Ja, dat is ook wat ik gebruik. Alleen gebruik ik het meestal maar rond 1 teen en niet om alle zoals in die beschrijving.quote:Op zondag 2 april 2023 22:11 schreef Anne het volgende:
Je hebt ook vette watten,
Daar zweer ik dan weer bij.
https://www.deonlinedrogist.nl/heltiq-vette-watten-p-6720.html
En check vooral ook even een YouTube filmpje hoe je het nou precies moet gebruiken, mocht je het nog nooit eerder gebruikt hebben.
Van de site van Wandelwol:quote:Op zondag 2 april 2023 18:23 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Zou dat hetzelfde zijn? Ik ging er vanuit dat wandelwol schoon was, het voelt in ieder geval niet vet aan
Dat is dus precies hetzelfde als de wol die je aan hekken ziet hangen (en die is gratisquote:Het antidruk-product van WandelWol bestaat uit een hybride melange van 100% schapenwol; zonder chemische toevoegingen of bewerkingen. Het materiaal is zacht, bevat lanoline (wolvet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |