Nice hoor, sticker is wat kleiner ja maar verder netjes.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou motor vandaag tussen het bbq-en en vuurwerk door in elkaar geschroefd en hij loopt en klinkt goed.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:
Thanks!quote:
Thanks!quote:
Gefelicteerd!quote:
Laatste fase van motoropleiding. Eerst theorie, dan AVB (voertuigbeheersing), daarna AVD (verkeerdsdeelneming), daarna rijbewijsquote:
Nou gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Laatste fase van motoropleiding. Eerst theorie, dan AVB (voertuigbeheersing), daarna AVD (verkeerdsdeelneming), daarna rijbewijs
*theorie mag volgens mij ook later, maar voordat je met AVD begint en de weg opgaat als ik het goed heb. En AVB examen mag je alleen doen als je óf je theorie hebt, óf je autorijbewijs
Hoeveel jaar terug was dat?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd!
Had er nog nooit van gehoord joh!
Wij hadden gewoon afrijden motor en motor examen gehaald.
Maar dat was dan ook een uurtje rijden en je papiertje ophalen, beetje bijzondere verrichtingen in dat uurtje gepropt.
Mijn examen was helemaal achterlijk. De examinator zei dat ik vlot moest rijden ook als ik de lesauto niet meer achter me zag.
Nou ik gslijk door oranje en half uur niets gezien.
Moest ik stoppen bij een machine fabriek.
Daar ging de examinator koffiedrinken en ik moest langs de machines rijden.
Daarna nog 10 min terug en geslaagd
Ah oke.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat was net voordat het veranderde in 2 examens. Denk wel 18 jaar geleden
Ik had een hele dag rijles. Nog 2 uur terug voor extra oefeningen. En dan examen. 1,5 dag gekostquote:Op zaterdag 7 januari 2023 18:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke.![]()
Nu is het wel echt een flink gekut om je motorrijbewijs te halen als achttienjarige.
Tja... Het is vrij streng nu zoals ik ervaren heb... Mijn auto examen stelde destijds (16 jaar geleden) ook vrij weinig voor. Maar met de motor vinden ze de regeltjes enz. niet zo boeiend schijnbaar. 'Gewoon' gassen en laten zien dat je snel wilt zijn op een verantwoorde manier. Ik rijd veel kilometers per jaar met de auto (35 - 40k), dus doe het meestal wat rustiger aan omdat haast je niet zoveel oplevert. Maar dat is heel moeilijk af te leren dus...quote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd!
Had er nog nooit van gehoord joh!
Wij hadden gewoon afrijden motor en motor examen gehaald.
Maar dat was dan ook een uurtje rijden en je papiertje ophalen, beetje bijzondere verrichtingen in dat uurtje gepropt.
Mijn examen was helemaal achterlijk. De examinator zei dat ik vlot moest rijden ook als ik de lesauto niet meer achter me zag.
Nou ik gslijk door oranje en half uur niets gezien.
Moest ik stoppen bij een machine fabriek.
Daar ging de examinator koffiedrinken en ik moest langs de machines rijden.
Daarna nog 10 min terug en geslaagd
Ja ik heb binnen 12 maanden beide gehaald en dat verschil was erg groot, met de auto juist absoluut niet te hard rijden en met de motor standaard omgeveer 10% erboven en als de situatie er om vraagt nog wel iets meer even.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja... Het is vrij streng nu zoals ik ervaren heb... Mijn auto examen stelde destijds (16 jaar geleden) ook vrij weinig voor. Maar met de motor vinden ze de regeltjes enz. niet zo boeiend schijnbaar. 'Gewoon' gassen en laten zien dat je snel wilt zijn op een verantwoorde manier. Ik rijd veel kilometers per jaar met de auto (35 - 40k), dus doe het meestal wat rustiger aan omdat haast je niet zoveel oplevert. Maar dat is heel moeilijk af te leren dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |